הרשמה

חדשות התפקידים

מאת: רונן אטיאס

War Never Changes

סרטון הפתיחה של Two Worlds 2 הגיע לרשת.

הסרטון הסינמטי מציג את אותה סצנה שראינו כבר עשרות פעמים בעבר - אורק מול בן אדם באמצע שדה קרב ברוטאלי, ומשום מה, זה עדיין פועל.

 הסיפור, שנראה נדוש לא פחות, מתרחש 5 שנים לאחר המשחק הקודם, כשכוח הרשע המקומי משיג שליטה על כוח אפל חדש, בזמן שבמקרה אחותו של הגיבור נעלמת במסתוריות. הכותר כבר שוחרר באירופה למחשב ולאקס360 לפני קצת יותר משבועיים, וזוכה לציונים טובים למדי (ממוצע 84). הגרסה האמריקאית תגיע בתחילת ינואר, בזמן שגרסת הפיאס3 תחכה למועד מאוחר יותר בשנה הבאה.

הגרסה ההמונית של ארקהם 

סרטון חדש גם מתוך כותר התפקידים ההמוני DC Universe Online. הוידיאו מציג בפנינו חלק מהמקומות הבולטים מתוך הקומיקסים שיופיעו במשחק הרשת החדש, כשהבולט ביניהם הוא בית המשוגעים ארקהם - מקום התרחשותן של כותר באטמן המשובח מהשנה שעברה. בסך הכול רוב המקומות נראים די נאמנים למקור מבחוץ, אבל השאלה האמיתית היא כמה מגוונים ומעניינים הם יהיו מבפנים.

חוץ מהסרטון, "סוני אונליין" פרסמה גם כמה רקעים לשולחן העבודה וכמה תצלומי מסך מתוך המשחק, כולל של קרב בין באטמן לג'וקר. העיצוב של הג'וקר נראה מאוד שמרני, יש לומר - נראה שהמשחק הולך על נאמנות לדמויות הקלאסיות, בניגוד להמצאתן מחדש כמו בסרטי באטמן.

בכותר תוכלו ליצור לעצמכם גיבור על משלכם ולהלחם לצד עשרות דמויות מחוברות הקומיקס של די.סי. את החליפה והמסכה תוכלו ללבוש כבר ברבע הראשון של שנה הבאה על המחשב וה-PS3.

Ginger Age 2

לסיום, מספר סקרינשוטים חדשים מ-Dragon Age 2. התמונות מציגות דמות מלווה חדשה מהכותר, ג'ינג'ית עצבנית במיוחד בשם אוולינה, שעונה על כל הקלישאות. יש פה המון אנשים עם שיער אדום בתמונה הזאת - תופעה מדאיגה שמגמדת את ה-Blight וסכנותיו.

הקרבות, כפי שאתם יכולים לראות, מגועלים בדם יותר מתמיד.

מספר תמונות פורסמו גם מתוך האחיין הדפדפני, Dragon Age Legends, משחק תפקידים-טקטיקה לפייסבוק שמהווה מעיין גשר בין הכותר הראשון לשני. עברו לעמוד המשחק באתר של EA אם אתם רוצים לראות לראות עוד מהן.



 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:18 01.12.2010 | Silent Dawn Silent Dawn

    Two Worlds II זאת יצירת אמנות, חכו ותראו :)

  2. 2

    11:54 01.12.2010 | GDI GDI (אורח)

    מה השתמשתם בסיסמא של FALLOUT על משחק שהוא? חשבתי שאתם הולכים להכריז על משהו על המשחק שאני לא יודע.

    בלי זיזול לTW2 כמובן,אני נוהג להאמין לVGAMES לגביי ביקורות (חוץ ממשחק הרובוטריקים האחרון שהיה מאכזב מהתיאור),אתם תכתבו עליו ביקורת?

  3. 3

    15:42 01.12.2010 | B B (אורח)

    כאחד ששיחק בו, two world ii הוא משחק נוראי. השליטה קטסטרופלית. משתמשים ב2 כפתורים לכל הפעולות של המשחק בערך. כשנמצאים בקרב, יש auto aim מטופש שקשה מאוד להחליף אותו בין אויבים, וזה רק נגיעה קטנה במגרעות של המשחק הזה

  4. 4

    17:01 01.12.2010 | ב ב (אורח)

    וואלה, הם נגעלו מהדם? מגואל בדם, מגואל:
    http://www.babylon.com/definition/מגואל_בדם/Hebrew

  5. 5

    21:56 01.12.2010 | Silent Dawn Silent Dawn

    ל-4, אני חושב שזה היה בכוונה.

  6. 6

       | פורסם ע"י