הרשמה

ביקורת: מורטל קומבט

Fight או Shite?

 מאת: CoreOxide

מפתחת: NetherRealm Studios
מפיצה: Warner Bros. Interactive
תאריך יציאה: 19.04.11
פלטפורמות: PS3 , X360

את משחקי מורטל קומבט אני זוכר היטב עוד מהילדות - למרות שהפסקתי לשחק בהם מוקדם. לאחרונה נראיתי משחק ב-MK4 אי-שם בסוף שנות התשעים, כשההורים שלי לא היו בבית. הם חשבו - מן הסתם בצדק - כי האלימות המוצגת במשחק לא מתאימה לילדים. מעניין מה הם היו חושבים על ה-Fatalities של המשחק החדש.

מורטל קומבט התשיעי לא נושא שום מספר אחרי שמו, כראוי לניסיון אתחול לסדרה, שאפילו מספר את הסיפור שלה לגמרי מחדש. בתור חידוש לסדרה הוא מוצלח, וגם מראה לכולם איך יוצרים עלילה מושקעת למשחק מכות. הוא לא חסר פגמים, אבל בתור משחק "ראשון" בסדרה הוא עושה עבודה לא רעה בכלל.

הטוב:
  • דמויות מוכרות
  • תחושת נוסטלגיה מבורכת
  • המון תוכן לפתיחה
  • מאוזן
  • סיפור מושקע
  • אלימות מבחילה, למי שזה עושה לו טוב
הרע:
  • אלימות מבחילה, למי שזה לא עושה לו טוב
  • קל מדי לבצע מתקפות מיוחדות
  • מנוע המשחק לא מלוטש במאת האחוזים
  • אונליין מסורבל
ועין הרע:
  • מחזיקים אצבעות לעתיד המחודש של הסדרה.

אסכולת הנוסטלגיה

במקום לנסות להמציא כמה גימיקים ולהסתמך עליהם למכירת המשחק, מורטל קומבט החדש הציב לעצמו כמטרה לחזור לשורשים של הסדרה, אותם אלמנטים שהפכו אותה לפופולארית כל-כך באולמות ארקייד ועל קונסולות ה-16-ביט. 

המשחק בהחלט החזיר אותי לאותם ימים של מכונות רעבות לאסימונים, רעש של שלושים משחקים ביחד ומסכים מהבהבים כמו התקף אפילפטי. ממסך הפתיחה המלא בלהבות, דרך מסך בחירת הדמויות החצוי לשניים ועד לקול הסופר-עצבני של הקריין והלחימה בדו-מימד קלאסיקלי, הכל, חוץ מהאיכות האודיו-ויזואלית, צעק שנות התשעים המוקדמות. אפילו הסיפור מתחיל מהתחלה וכולל גרסה חלופית לעלילת שלושת המשחקים הראשונים. 

לוחם-כמעט-משורר

התחלתי כמובן ממצב הסיפור, כדי לפתוח כמה שיותן מהתוכן הנעול לקראת הביקורת. לא היה לי מושג שמצב הסיפור כאן מהווה את גולת הכותרת וליטרת הבשר של המשחק. הוא מפורט ומלא בסצינות מעבר מושקעות ומדובבות בצורה מקצועית, בניגוד, נגיד, לטקן. לפני כל קרב תזכו להיכרות עם הדמות, מי היא, איך היא הגיעה לתחרות וכדומה. סרטוני המעבר משתלבים באין מפריע עם המשחק עצמו, בלי מסכי טעינה - אבל גם בלי האפשרות הכל-כך בסיסית לדלג מעל לסרטונים שכבר ראיתי. 

בנוסף למצב הסיפור המצויין, תקבלו גם את ה-Challenge Tower - שלוש מאות קומות של מיני-משחקונים ואתגרים מצחיקים ומעניינים להשלים, כגון "נצחו בקרב עם אגרופים בלבד" ,"קלעו 4 בקבוקים לסל" ואפילו פעילות של קפיצה בחבל. כל אלה בהחלט יספקו לכם הפוגה משגרת הקרבות הרגילים, בנוסף לחידוד מיומנויות המשחק שלכם בדרך שלא מרגישה מייגעת.

עם כל המאמצים שהושקעו על מנת לגרום לכותר לחוש כמשחק ארקייד ישן, הקידמה מראה בו את אותותיה. קצב המשחק הואט והוא לא כאוטי כמו משחקי העבר (למרות שמשחק חדש אחר, Marvel vs Capcom 3, דווקא לקח את הכיוון ההפוך). לדמויות יש תנועה איטית וכבדה יותר, כולל דמויות שאמורות להיות קלילות על רגליהן.

עם זאת, השליטה מגיבה היטב ואינטואטיבית. חלק ניכר מהקומבואים תוכלו לבצע ללא קושי מיוחד וכך גם את מהלכי הסיום המפורסמים.

הרצפה ישרה, המנוע לא תמיד

במשחקי מורטל קומבט הקלאסיים, איזון לא היה החלק החזק של מבחר הדמויות. לצערו של השחקן הנצלני שבי, הדמויות של מורטל קומבט 9 עברו תהליך לא רע בכלל של בידוק ושיווי משקל, ולא מצאתי בהן דמויות בלתי ניתנות לעצירה, כפי שסקורפיון למשל, עם התקפת הנחש-מהידיים שלו, היה במשחק הרביעי. זה לא אומר שכולן שקולות: לסאב-זירו, לדוגמה, יתרון משמעותי ביכולת הבלתי-נדלית שלו להקפיא את היריב, והברקים של ריידן עדיין יורידו כל שחקן בלתי מנוסה לברכיו במהירות. 

אבל אם משהו יכול להפוך כאן קרב ללא הוגן זה פחות חוסר יחסי כוחות ויותר באגים במנוע המשחק. הוא אמנם נראה לא רע בכלל ומציג אנימציות נהדרות, אבל לפעמים הוא פשוט משתגע. כן, משתגע. חלק מהאנימציות לא נפגשות ותצטרכו לחכות עד שאנימציה אחת תסתיים עד הפריים האחרון לפני שתתחיל אחרת. פעמים אחרות המנוע "קופץ" בין אנימציות, כך שלעולם לא תוכלו להיות נעולים במאה אחוז על התזמון המדוייק במאיות השניה של התנועות. כשהתופעה הזאת מופיעה, לא לעיתים קרובות אבל מספיק כדי לעצבן, היא הורסת קרבות.

הקרן אותם!

קרבות מלאים בדם ומהלכי-סיום מטרידים במיוחד מהווים את אות ההיכר הידוע ביותר של MK. הכותר החדש נאמן למסורת ומד ה-Special שלו יאפשר לכם לבצע מהלכים ראוותניים במיוחד בלי להתאמץ במיוחד.

אותו מד מחולק לשלושה ויתמלא ככל שתנחיתו מכות על היריב שלכם. אם תמלאו חלק אחד תוכלו לבצע מהלך מיוחד אחד, כשזה פשוט יסב נזק רב יותר ליריב. תמלאו 2 פסים ותוכלו לבצע 2 מהלכים מיוחדים ברצף או לשחרר מתקפת-נגד לקומבואים של היריב. אם תצליחו למלא את כל המד תוכלו לבצע מהלך "רנטגן", שיסב נזק משמעותי מאוד ליריב (כ-30% מסך מד החיים) ויצ'פר אתכם בתנועה בהילוך איטי וראיית רנטגן לתוך עצמותיו המתפצפצות של הקורבן. עבודת הסאונד כאן, במיוחד, מדוייקת ומרשימה להפליא, כך שמומלץ לא לאכול יותר מדי לפני.

מד ה-Special תורם רבות לשבירת המונוטוניות של המשחק, והמהלכים המיוחדים גורמים לו להיות הרבה יותר דינאמי ולא צפוי.

דבר אחר שלא לרוחי בכל המנגנון הוא הקלות שבה אפשר לשחרר את המתקפות ההרסניות ביותר. אפילו את מהלך הרנטגן תוכלו להפעיל בלחיצה על 2 כפתורים בלבד. הייתי מצפה למעט יותר קושי בביצוע מהלך שיכול בשנייה אחת להפוך את התוצאה של הקרב על פיה. זה אמנם מהנה ומשמח כשהצלחתי לנצח בקרב פתאום למרות שלכל אורכו המצב שלי לא היה מזהיר במיוחד, אבל זה לא נעים בכלל כשזה קורה לכם. ממש כמו שעוקפים אתכם בשנייה האחרונה במשחק מרוצים בזמן שהובלתם לאורך כל המרוץ.

גמור אותם!

ב-Fatality, תנועות הסיום המפורסמות של הסדרה, מגיעה האלימות במשחק לשיאה. חלק מהמהלכים שבוצעו בסוף הקרבות פשוט גרמו לי, זאב אלימות גיימינג ותיק, לפתוח את הפה בתדהמה. תוכלו להוציא את הלב של היריב בעודו פועם, לחתוך אותו לחתיכות, לתלוש ממנו את העור בשנייה אחת והאהוב עלי – לתלוש את הידיים שלו ואז להרביץ לו איתן. אירוניה במיטבה.

ישנם גם מהלכי סיום מיוחדים תלויי-שלב, כמו בשלבים שבהם תוכלו להפיל את יריביכם מצוק אל התהום או לשפד אותם על להבים חדים. מהלכי סיום יותר יצירתיים לא מצאתי, וגם לא אינטראקציה נוספת מכל סוג עם שלבי המשחק. מהבחינה הזאת, זירות הקרב של המשחק נותרו תקועות לגמרי בשנות התשעים ומשמשות כרקעים בלבד. רקעים מגניבים ומונפשים, כולל גורדי שחקים ודרקונים, אבל עדיין קרובים בפונקציה שלהם לטפט.

כל דמות מצויידת בכמה מהלכי סיום יחודיים לה, דבר שרק מעכב מעט את המאיסה בהם. אין שום דבר מרגש בלראות את אותה אנימציה בדיוק עם אותה כמות דם בדיוק נשפכת עשרות פעמים, ודווקא הליכה לכיוון פיזיקלי-נוצר-דינאמית יותר יכול לשאת יותר פירות לעתיד של הסדרה, לדעתי.

נצח אותם!

האלימות, מגדל האתגרים ומצב הסיפור המושקע הם נחמדים, אבל כמובן שמשחקי מכות נועדו, בראש ובראשונה, למשחק תחרותי מול ישויות מבוססות פחמן אחרות.

תוכלו לשלב עד ארבעה שחקנים במשחק על אותה הקונסולה. איך, אתם שואלים? במצב ה-Tag Team החדש. כאן תוכלו לבחור זוג דמויות ולהלחם בקרבות 2 נגד 2, כאשר תחליפו דמויות בלחיצת כפתור ואף תוכלו לשרשר קומבואים משולבים. תוכלו - אבל קרוב לודאי שלא תצליחו. התזמון הדרוש בין 2 שחקנים לביצוע קומבו משולב הוא אדיר וקרוב לודאי שתכשלו, אלא אם כן אתם זוג תאומים סיאמיים זהים גנטית.

במצבי האונליין תוכנסו ללובי ראנדומלי של עד 10 שחקנים, כשמשם תוכלו לאתגר כל אחד מהם לקרב, או להכנס עם כולם יחד למיני-תחרות. אפשר כמובן לשחק נגד חברים, אבל תהיו חייבים להיות חברים שלהם גם דרך ה-Xbox Live. חיפוש פשוט לפי כינוי לא עובד כאן.

בגלל שהמשחק חדש לכולם, לא היה בזמן ששיחקתי הרבה אתגר ברשת. אמנם נחלתי לא מעט הפסדים, אבל רובם נגרמו בגלל לאגים בחיבור (באמת!). לא היו קומבואים שהרשימו אותי או אסטרטגיות של שילובי דמויות. זה התירוץ שלי ואני נשאר איתו, אבל כרגיל, זה צפוי להשתנות בשבועות וחודשים הבאים.

הלבש אותן!

קרבות האונליין, בנוסף לכל דבר אחר שתעשו במשחק, יזכו אתכם בנקודות. בעזרת הנקודות האלה תוכלו לפתוח את כל כמות התוכן העצומה של התוכן הנעול, כגון מהלכי סיום חדשים ואמנות קונספט, הכוללת בין היתר תלבושות סקסיות במיוחד לסוניה בלייד וחברותיה. שחקני PS3 יוכלו אף לשחק במצב תלת מימד, אם ברשותם טלוויזיה תומכת, וגם להכניס את דמותו של קראטוס, האל הקצב ממשחקי God of War, לקרב. כמויות התוכן כאן, למי שאוהב את הפרסים האלה, מספיקות לשבועות משחק אינטנסיבי, לפחות.

Mortal Kombat מצליח, לא פחות ממשחקים כמו SF4 ו-MvC3, להחזיר לעולם הגיימינג את הניצוץ של תור הזהב במשחקי המכות. הוא עושה הרבה דברים כמו שצריך, במיוחד מצב הסיפור המעולה לשחקן יחיד, הרבה מאוד תוכן נוסף, ומיני-משחקונים שימשיכו לבדר אתכם הרבה אחרי שתסיימו את הסיפור או תתעצבנו על הלאגים אונליין. מצד שני הוא לא מקדם את הז'אנר לשום מקום, ובעיות חוסר איזון ומנוע משחקיות שלא תמיד עומד בקצב מונעים ממנו לקבל ציון יותר גבוה.

 

משחקיות - מספקת ואלימה כדבעי, אך נקטעת לעיתים להרף עין קצר אך מורגש עקב שיהוקי מנוע.
גרפיקה - אנימציות מצויינות וגרפיקה סבירה בהחלט. זירות לחימה מגוונות ומלאות באנימציות רקע.
סאונד ופסקול - צלילי העצמות הנסדקות עדיין מהדהדים בראשי... ודיבוב טוב.
טכני - מנוע המשחק לא תמיד בעמוד הנכון.
אורך חיים - מצב סיפור מושקע ומגוון דמויות, מגדל אתגר שלא תסיימו בקרוב והרבה תוכן נוסף.
מולטיפלייר - לא המנגנון הכי מלוטש בעולם המולטיפלייר המקוון, לאגים באונליין. משחק של 4 שחקנים על אותה קונסולה דווקא מהנה, כל עוד לא תצפו לשרשר קומבואים ביניכם.

 

ציון סופי83

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:36 25.04.2011 | omer1000 omer1000

    שני

  2. 2

    22:37 25.04.2011 | veet veet

    כמה דברים:
    אני חושב שהגיע הזמן שתהיה הפרדה ויזואלית בין הטוב והרע. אמנם אפשר להבין מהטקסט אבל זה יהיה יותר נוח.
    עכשיו שהתחלתם להשתמש יותר ביוטיוב, אולי תתחילו להכין גם ביקורות וידאו?
    "קל לבצע מתקפות מיוחדות", איך זה רע? אני משער שזה בגלל שאתה יכול להגיע למצב שבו אתה כמעט מנצח ואז פתאום דופקים לך XRAY ואתה מפסיד? אם זה העניין פשוט צריך להיות שחקן טוב ולהתחמק מהמכה. זה לא קשה כמו שזה נשמע.

  3. 3

    22:40 25.04.2011 | ראשון ראשון (אורח)

    ציון ענייני וביקורת טובה

  4. 4

    22:44 25.04.2011 | roi.g roi.g

    משחק ענק.
    הייתי מצפה לציון קצת יותר טוב, אבל מה כבר אפשר להוציא ממשחקי מכות ?
    בכל זאת אני יודע שאני קונה אותו.

  5. 5

    22:49 25.04.2011 | גיא גיא (אורח)

    מה לגבי ביקורת לפורטל 2?

  6. 6

    22:53 25.04.2011 | גכגכ גכגכ (אורח)

    אני אישית לא אוהב משחקי מכות אני אוהב רק מייפל סטורי

  7. 7

    22:54 25.04.2011 | MisterFF MisterFF

    2- לפי מה שהבנתי זו הגנה רגילה כמו לכל מכה אחרת, אני לגמריי מסכים איתך.

  8. 8

    22:57 25.04.2011 | shalom_23 shalom_23

    אני חושב שלמשחק מגיע הרבה יותר מזה
    משחק גדול שמחזיר את סדרת מורטל קומבט לקדמת הבמה
    ומראה למה היא טובה מכל משחק מכות אחר
    תענוג של טירוף חושים המשחק הזה
    עלילה מעולה ב-STORT MODE בארקייד ממש מעל ומעבר
    ואונליין משובח
    משחק המכות הטוב ביותר שיש כרגע בשוק נקודה

  9. 9

    22:59 25.04.2011 | Ggg Ggg (אורח)

    5 אתה צודק באמת מה עם ביקורת לפורטל 2 הוא יצא לפני מורטל קומבט

  10. 10

    23:02 25.04.2011 | snake snake (אורח)

    אישית אני הייתי נותן לו 85 על גרסת ה PS3, בגלל קריטוס. סמתי לב כשאני משחק את קריטוס אני בילתי מנוצח. בקשר למולטיפלייר. הייתי מציא להם להוציא בטא סגורה של לא הרבה אנשים למשך כמה חודשים טובים ולתת לו להילטש.

  11. 11

    23:05 25.04.2011 | עדן עדן (אורח)

    אף פעם לא הבנתי למה Mortal Kombat ולא Mortal Combat

  12. 12

    23:18 25.04.2011 | gogoi gogoi (אורח)

    5 ו-9 פורטל 2 קיבל 100 = הכל מושלם. אין טעם לכתוב ביקורת.

  13. 13

    00:01 26.04.2011 | Amity Amity (אורח)

    עדיין אני חושב שteken יותר יפה

  14. 14

    00:04 26.04.2011 | גגג גגג (אורח)

    רק לכה יש בעיות אם המנוע

  15. 15

    00:06 26.04.2011 | אאאאא אאאאא (אורח)

    שיו אני לא מאמין ראיתם את הבייבליטי של קרייטוס?
    זה החלום הרטוב של יוצרי קרייטוס, הם תמיד רצו לעשות אותו בחיתול! חזק ברמות מטורפות רק על זה מגיע למשחק 100

  16. 16

    00:07 26.04.2011 | גיא גיא (אורח)

    12 אני עדיין לא קניתי את המשחק ורציתי לדעת אם הוא שווה קנייה

  17. 17

    00:15 26.04.2011 | Lol Lol (אורח)

    מה שממש חסר לי פה זה השמטת הפטאלאטיס האגדיים.
    הם היו חייבים לשים את תלישת השלד של סאב זירו, הנשיקה המפוצצת של סוניה בלייד, יריקת המסמרים של מילינה ויריקת האש של סקורפיון(לא בתור DLC!)
    וגם היו צריכים לפחות 5 פאטאלאטיס לכל דמות. הרי זה מרכיב מאוד חשוב במשחק.
    חוץ מזה זה משחק מצוין, תודה רבה על הביקורת, אבל לא ניתקלתי בבעיות במנוע האמת.

  18. 18

    00:17 26.04.2011 | חרא דרעק חרא דרעק (אורח)

    לדעתי היו חייבים להוסיף את כל הברוטלטיס והאנימלטיס, אבל גם לעשות דברים מאוד קשים.
    אני זוכר איך הייתי יושב בתסכול ומנסה לעשות ברוטלטי מוצלח בתזמון ונכשל שוב ושוב עד שהצלחתי XD

  19. 19

    01:30 26.04.2011 | Alon Alon (אורח)

    ביקורת לא מספיק מעמיקה ויסודית, מה זה תואמרת אין מספיק אינטארקציה עם הסביבה, חוץ מה? חוץ מלהפיל אותם מהצוק אל התהום או לשפד אותם על להבים מסתובבים ישנם עוד אינטארקציות מיוחדות לסביבות, חבל שלא בדקת, לדוגמא:
    אני ראיתי סרטון של קרב שמתנהל בגורד השחקים, על הכביש, ונכנס פתאום באחד הדמויות מכונית!!! בעוד שהדמות השניה התחמקה מהמכונית כאילו ציפתה לה.

  20. 20

    02:03 26.04.2011 | Moogle Moogle

    Babality!

  21. 21

    02:09 26.04.2011 | חחחחחח חחחחחח (אורח)

    איזה אפס מי שעשה את הביקורת זה נראה שהוא לא אוהב את המשחק בכלל ועשה ציון דפוק. הוא לא מבין כלום במשחק מכות

  22. 22

    05:16 26.04.2011 | Vgames בדיחה Vgames בדיחה (אורח)

    הביקורות שלכם הוא בדיחה רצינית !
    למשחק מגיע 9 ואני מקצוען בדברים האלה
    אגב אם גיימספוט הביאו למשחק 8.5 מי אתם שתתנו מלשחק 8.3 ? אתם חושבים שאתם טובים יותר ? אתם האתר הכי גרוע שקיים ברשת ! ! !
    המשחק הזה מדהים הגרפיקה מדהימה הסאונד 10000000% מעולה כומבואים קלים רצח ומתאימים בישביל כולם מגוון משחקונים ואורך חיים ענק... ועל תקשיבו לאתר המסריח הזה במשחק אין לאגים ביכלל..
    זה שאתם משתמשים בחצי מגה לא אומר שיש לאגים במשחק
    לי אישיץ יש 15 מגה גיימר ואצלי ביכלל ביכלל איו לאגים וזה ספיציפי במשחק הזה
    בקיצור אתם גרועים בביקורות תפסיקו להצחיק אנשים !

  23. 23

    07:27 26.04.2011 | . . (אורח)

    22 - פשוט צא מהאתר. אתה בדיחה. הביקורת מצויינת, והאתר מצויין.
    מי אתה בכלל? מקצוען בדברים האלה D:

  24. 24

    08:39 26.04.2011 | TheYeIIowDucK TheYeIIowDucK

    את הזבל הזה אתם מבקרים אבל את Portal 2 לא?

  25. 25

    08:50 26.04.2011 | snake snake (אורח)

    24 אתה גם טועה וגם צודק בו זמנית.

    1. מורטל קומבט לא זבל בכלל, למה שתחשוב ככה?

    2. צריך ביקורת על פורטל 2, אני פוחד שכול הטרולים יגידו בתגובות "משחק מגעיל" רק בגלל שהוא קשה לפתירה או שהם סתם יעשו את זה כדי לעצבן.

  26. 26

    08:51 26.04.2011 | gogoi gogoi (אורח)

    16 - לך לקנות ברגע זה!

  27. 27

    09:07 26.04.2011 | Ghy Ghy (אורח)

    25 לדעתי הוא לא קשה בכלל הוא מאוד קל וישנם מודים למשחק הראשון הרבה יותר קשים

  28. 28

    09:10 26.04.2011 | POP POP (אורח)

    אם כל הפאנבויז של פורטל כל כך בטוחים שזה משחק כזה מדהים,למה אתם צריכים ביקורת? לכו קנו אותו.

  29. 29

    10:42 26.04.2011 | בלהבלהבלה בלהבלהבלה (אורח)

    איך לעזאזל עושים את כל הביבליתי שהיריב הופך לתינוק?

  30. 30

    11:11 26.04.2011 | Yuval Yuval (אורח)

    לכולם!
    האנשים פה מדברים בשפה בטכנית של המשחק, זה שאתם בחיים לא ראיתם משחק אמיתי לא אומר שאתם צריכים לבוא לפה וללכלך על כל האנשים, לא רוצים לראות? אל תראו! אף אחד לא מכריח אתכם. אבל אם אתם רוצים לבוא ולשמוע דעה מקצועית, שבו, ותהנו, אל תתחילו ללכך פה על כולם.

  31. 31

    11:29 26.04.2011 | ... ... (אורח)

    קרייטוס בחיתולים... אההה...
    19-זה הstage fatality של השלב... זה גם די מתוסרט.
    לכל מעריצי הפורטל, צודקים. צריך לעשות ביקורת כי למרות שזה כיף להגיד שהוא מושלם, אין משחק מושלם ולכן צריך לבקר אותו.
    לגבי הביקורת,צריך להתחיל במסורת של לפחות שני מבקרים למשחק, או שייבקרו את אותו המשחק על קונסולות שונות. טובים השניים מן האחד, לא כן?

  32. 32

    12:26 26.04.2011 | poonix poonix

    משום מה הרבה משחקים בזמן האחרון מקבלים ציון גרוע (יחסית) לגבי הטכניות..

  33. 33

    15:10 26.04.2011 | pikko pikko (אורח)

    בדיחה של ציון וביקורת בכלל.... למשחק מגיע לו ציון יותר גבוה...
    1) אין בעיות מנוע... אולי יש כמה בעיות טכנית בהצגה זה הכול..
    2) ביצוע מהליכים ומתקפות מיוחדות קל ...זה דבר רע? במיוחד את הרנטגן? אז נסה לעשות כמה קומבאים חוץ מלעשות אותם לבד...

    בנוגע ללאגים... זה דבר כבר מראש נמצא במשחקי מכות... יש מבין?
    אם לוקחים בחשבון איפה אתה גם חי....

  34. 34

    15:15 26.04.2011 | HeadChopper HeadChopper

    למה לאנשים שרוצים ביקורת של portal 2 נקראים מעריצים...
    אולי הם חושבים לקנות את המשחק אבל רוצים לראות קודם ביקורת של האתר

    ו- 22 אתה בדיחה

  35. 35

    15:37 26.04.2011 | craze craze (אורח)

    BABALITY!!!!

  36. 36

    19:32 26.04.2011 | ששש ששש (אורח)

    באמת קשה לשים רווח בין הטוב ולרע ?

  37. 37

    21:37 26.04.2011 | babality babality (אורח)

    איך עושים אם זה אפשרי babality

  38. 38

    22:58 26.04.2011 | טילון טילון (אורח)

    "זירות הקרב של המשחק נותרו תקועות לגמרי בשנות התשעים ומשמשות כרקעים בלבד"
    כאחד ששיחק במשחקים הקודמים (אתה) הייתי (אני) מצפה שתאהב את הרקעים כמו במשחקים הקלאסים הראשונים, בגרפיקה משופרת כמובן. אני אהבתי אותם.

  39. 39

    23:57 26.04.2011 | פחעחעחע פחעחעחע (אורח)

    22 אתה צודק גבר האתר הזה באמת בדיחה
    הריי המבקר הטיפש של האתר לא יודע לשחק ולא יודע לבצע קומבואים ביגלל זה הוא מחרטט פה שטויות הלוזר הזה...
    ומשחק באמת אין לאגים כמו שהחמור הזה רשם פה...
    הגרפיקה במשחק פצצה הסביבות ניראות ממש אבל ממש טוב והסאונד באמת מרשים אישית הציון שלי למשחק 9.5
    על תקשיבו לאתר הזה אחד האתרים ההכי גרועים ברשת... על למפגרים האלה על הביקורות..
    לא יאומן כמה שהאתר אם הביקורות האלה עושה צחוק מעצמו חחחח
    ואני גם יודע שמישה רשם תביקורת בכוונה יורד על משתמש מספר 22
    ביגלל שהוא צודק בכול מילה שהוא אמר
    אין מה לעשות בביקורות אתם לוזרים לא קטנים חחח
    בקיצור תתקדמו ימפסידנים מסכנים.... תלמדו לעשות באמת ביקורת נורמלית ולא חובבנית

  40. 40

    23:59 26.04.2011 | RomS3 RomS3

    משחק מכות השנה, ללא ספק. אגב, לי אין שום בעיות עם המנוע.
    הייתי נותן למשחק 9 לפחות, הוא נפלא. הבאסה היחידה בו היא שלפעמים המעבר בין מהלך למהלך לא כזה חלק.

  41. 41

    00:27 27.04.2011 | kobiboy18MUFC kobiboy18MUFC

    משחק מצוין, ציון 90 מגיע לו..

  42. 42

    17:45 27.04.2011 | אתר מסריח אתר מסריח (אורח)

    ציון שלי 9

  43. 43

    17:30 30.04.2011 | RomS3 RomS3

    האמת היא, שאחרי ששיחקתי כמה ימים במשחק, אני יכול לומר שהבעיה העיקרית שלי הוא שהוא פשוט קשה מדי. אני לא גרוע, ממש לא, אבל הבוסים יותר מדי זולים (שאו קאן משתמש רק בשלוש מתקפות שמורידות מספיק ממד החיים, ולקינטארו לא חסר) ושאר היריבים משתמשים פשוט בצורה תכופה מדי בכפתור החסימה, (בלוק) כך שכמעט אי אפשר לבצע שום מתקפה כמו שצריך.
    בקיצור, אני קצת מאוכזב מהמשחק.

  44. 44

    11:11 05.05.2011 | ל43 ל43 (אורח)

    ל43 אז אתה כן גרוע וגרוע ברמות ביגלל שאתה לא יודע איך לעשות קומבואים הבוסים האלה קלים מאוד מאוד ברגע שיודעים לשחק
    המשחק זורם רצח והוא מאוד קל וזה משה מבאס אותי

  45. 45

    17:38 05.05.2011 | אני אני (אורח)

    איך רואים ש39 ו22 זה אותו אדם, הרי 39 רק מפרגן ל22 כאילו הוא מאוהב בו. ורואים שיש להם אותה צורת כתיבה ואותה דעה בדיוק.

  46. 46

    11:56 07.05.2011 | הופתעתי מאתר הופתעתי מאתר (אורח)

    בזמן אחרון אתם לא יודעים לסקר כי כל השחקי המכות שלכם מקבלים ציונים גרועים אז מה שאתם אומרים זה לא ליקנות משחקי מכות ציון שלי 10

  47. 47

    18:14 10.05.2011 | בניאל בניאל (אורח)

    זה יפה

  48. 48

    19:29 03.06.2011 | קקי קקי (אורח)

    17 יש שם פייטלטי סודיים שזה אומר שאלה הפייטלטי הישנים ולפי מה שאני יודע יש אותם רק לסקורפיון סאב זירו ורפטייל

  49. 49

       | פורסם ע"י