הרשמה

משחק האינדי Bloodstained מומן תוך שעות

הצעה שאי אפשר לסרב לה

לצד אינספור משחקים שנאבקים לקבל מימון באתרים כמו קיקסטרטר, מדי פעם מגיע משחק עם הצעה כל כך טובה שפשוט אי אפשר לא לתמוך בו! זה קרה רק בשבוע שעבר עם Yooka-Layley שמומן במלואו תוך 40 דקות, וזה קרה שוב אתמול עם Bloodstained - משחק פלטפורמה מז'אנר ה"מטרוידווניה" בניצוח אחד מאבות הז'אנר! אנו נשחק את מירים (Miriam), יתומה שסובלת מקללה נוראית שהופכת את העור שלה לקריסטל. במשחק נצטרך לכבוש טירה מלאת סכנות ואתגרים, ולהפוך מאישה חסרת אונים ללוחמת עוצמתית.

אם אתם לא מכירים את הז'אנר, הרעיון הוא פשוט: משחק אקשן\פלטפורמה ששם דגש על חקר השלבים וכולל אלמנטים ממשחקי תפקידים. אם שיחקתם ב-Ori and the Blind Forest, Guacamelee או Strider - אתם כבר יודעים למה לצפות. את הפרוייקט ינהיג קוג'י איגראשי (Koji Igarashi), שעבד בעבר על Castlevania: Symphony of the Night - אחד המשחקים הכי טובים שיצאו אי פעם בז'אנר. בגזרת הדיבוב המפתחים השיגו את דייויד הייתר (David Hayter), ששיחק את סנייק במשחקי Metal Gear Solid.

תוך שעות ספורות, הקמפיין לא רק הגיע ליעד הראשוני של 500,000$ אלא הכפיל אותו! בעת כתיבת הכתבה, הסכום עומד על כ-1,250,000$ וזה כנראה לא יעצור כאן. היעדים המורחבים שהושגו יאפשרו למפתחים להוסיף עוד דמות לצד מירים, רמת קושי חדשה וכן מצב קו-אופ לשני שחקנים. אם אתם אוהבים את הז'אנר אין הרבה מה להתלבט - פשוט כנסו לעמוד הקיקסטרטר והבטיחו את העותק שלכם.

Bloodstained צפוי להגיע במרץ 2017 עבור ה-Xbox One, PS4 והמחשב האישי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י