הרשמה

שוב גרמנים, שוב אבנים ושוב השוט: טריילר ראשון לאינדיאנה ג'ונס 5!

טכנולוגיית ה-De-aged גונבת את ההצגה

נעים להכיר, Indiana Jones and the Dial of Destiny

נראה לנו שלקרוא לאינדיאנה ג'ונס הבא "אחד הסרטים היותר מסקרנים של שנת 2023" יהיה מובן מאליו. לכן, הטריילר הראשון שלו לא צריך שום הקדמה. 

הסרט שמקבל לראשונה את שמו המלא - Indiana Jones and the Dial of Destiny אמנם מראה מגוון רחב של סצנות בטריילר, אך דל מאוד מבחינת פרטים על העלילה. כל הדמויות שידענו שיופיעו הופיעו, ולהפתעה נשאר רק מוטיב אחד שחוזר באופן מפתיע - בריחה מאבן מתגלגלת. חדי העין כמובן יזהו את סאלח שמתאחד עם חברו הוותיק ג'ונס וכמובן את מדס מיקלסאן (Mads Mikkelsen) שמידע נוסף על הדמות שלו כבר קיבלנו כאן, אך רק מי שממש יתאמץ יזהה שבאחת הסצנות אנחנו רואים את השחקן הראשי האריסון פורד (Harrison Ford) צעיר מהרגיל, וזאת הודות לטכנולוגיית ה- De-aged שצוברת תאוצה בשנים האחרונות וכעת אפשר להגיד שגם בצדק. מדובר בשחזור מאוד מרשים של פורד.

הסרט צפוי לצאת ב-30 ביוני 2023 לבתי הקולנוע, וסביר להניח שנקבל עוד טריילר שיפרט על העלילה עד אז, עם הימור שלנו על הסופר-בול כאחלה של הזדמנות לפרסם את הקאמבק של הארכיאולוג האגדי. מה חשבתם על הטריילר? הצלחתם לזהות שמדובר בעבודת מחשב בפורד הצעיר? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י