הרשמה

פעם אחת אחרונה: הטריילר הראשון לשומרי הגלקסיה 3 מבטיח סערת רגשות

סגירת מעגלים גדולה עוד יותר מאחורי הקלעים

כל החבורה וכלב

"שומרי הגלקסיה" (Guardians of the Galaxy) הראשון, שיצא בשנת 2014, הוא עדיין אחד מסיפורי ההצלחה היותר מטורפים כשזה נוגע לסרטי קומיקס. קבוצה לא מוכרת בכלל ולמען האמת אפילו קצת ביזארית שבן לילה הפכה להיות להיט ומהדמויות האהובות ביותר ביקום הקולנועי של מארוול . מאחורי הקלעים בכלל היה מדובר בסנסציה, כשהבמאי ג'יימס גאן (James Gunn) הצליח אחרי שנים של ניסונות להביא לעולם את השובר קופות הראשון שלו, ומאז נכנס לתודעה עד שהגיע למצב בו הוא אחראי על היקום של DC.  בפאנל שערכו דיסני בקומיק-קון בברזיל חשפו מארוול את הטריילר הראשון והעמוס רגשות של הסרט אשר יחתום את טריולוגיית שומרי הגלקסיה.

הטריילר אמנם לא חושף הרבה מבחינת העלילה, אך אפשר כבר לחבר כמה נקודות. מעבר לתמונות ראשונות של אדם וורלוק - שנראה גנרי למדי לעומת העיצוב שלו במשחק לדוגמא, בולט צ'וקוודי איווג'י (Chukwudi Iwuji) בתור הנבל הוד התפתחותו (High Evolutionary) והסיפור מקור של רוקט. למה השניים קשורים? ובכן, סיפור המקור של הנבל מהקומיקס עוסק ברצון שלו להפוך את כל בעלי החיים שהוא רואה כנחותים לגרסה המושלמת של עצמם, ואנחנו יודעים שעל רוקאט עשו ניסויים בעבר. מה גם שספק סמורה ספק לוטרה עם יד ביונית מחבקת את הרקון המקסים, כך שנראה שנלמד עוד על המקום ממנו הגיע ומי אחראי לזוועות שעבר.

אי אפשר להאשים אף אחד שירצה לחבק את רוקט אחרי טריילר כזה, שלמרות כל הרגשות, השחקנים שככל הנראה לא יחזרו והבמאי שעוזב לצד השני של המפה מצליח לגנוב את ההצגה. חשוב לציין גם את הכלב קוסמו, שאושר שיהיה חלק מהסרט ואף הופיעה בפוסטר ששוחרר במקום מרכזי. הסרט יגיע לבתי הקולנוע ב-5 במאי 2023. מה חשבתם על הטריילר? מתרגשים? גם אנחנו.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:50 02.12.2022 | לורד רייבנקלו לורד רייבנקלו (אורח)

    גם המיני-סרט של החגים ששוחרר היה ממש נחמד וגם שם קוסמו מופיעה (הם הפכו את הכלב לכלבה)

  2. 2

       | פורסם ע"י