הרשמה

קבלו את הטריילר הראשון לסדרת הטלוויזיה של The Last of Us!

במרחק נגיעה..

הגיטרה בסוף.

סדרת הטלוויזיה של The Last of Us נמצאת, ביחד עם השנה הבאה, כבר במרחק נגיעה מאיתנו. למרות שכבר קיבלנו טעימות קטנות למה שמצפה לנו מהסדרה, עוד לא קיבלנו ממנה טריילר באורך מלא שיציג לנו את האווירה הכללית וההופעות שאנחנו צפויים לקבל מיוצרי ;Chernobyl כשהסדרה תעלה ב-15 בינואר בשירות הסטרימינג HBO Max. זאת כאמור, עד עכשיו.

הטריילר, שלא במפתיע, מכיל כמעט בכללותו שיחזורים של קטעים מהמשחק הראשון, אך גם מכיל כמה קטעים שעוד לא ראינו והרבה מאוד פרטים לזהות מלבד הברור מאליו והוא שפדרו פסקל (Pedro Pascal) ובלה רמזי (Bella Ramsey) עושים עבודה יוצאת מן הכלל כג'ואל ואלי. בין הפרטים המוחבאים בטריילר מסתתרים גם המדבבים המקוריים של הדמויות מהמשחק, כך שהמדבבת של אלי אשלי ג'ונסון (Ashley Johnson) מופיעה כאמא של אלי ב-1:33, וטרוי בייקר (Troy Baker) מופיע כאחד האנשים בחבורה של דיויד. האקשן בטריילר הנוכחי גם עלה שלב, והכיל מבט נוסף אל האויבים מהמשחק ומסתיים במה שנראה כמו המבט הראשון שלנו על ה- Bloater ששימש כסוג של מיני בוס במשחק הראשון.

הטריילר הנהדר מסתיים כמובן במנגינה המוכרת מהמשחק, אך למי ששחק במשחק השני יהיה גם סנטימנט ל-Take on Me המתנגן ברוב הטריילר. הפרק הראשון של הסדרה יעלה ב-HBO Max ב-15 בינואר 2023. מה דעתכם על הטריילר? זהיתם עוד פרטים ששווה להזכיר? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י