הרשמה

גנוב על הירח: פרטים ראשונים נחשפו על העלילה של אינדיאנה ג'ונס 5

גרמנים... בחלל???

כנראה שמיניונים לא יהיו פה

להאריסון פורד (Harrison Ford) מאוד חשוב שיזכרו אותו כדמות הארכיאולוג האהוב אינדיאנה ג'ונס (Indiana Jones), ולכן הוא גם הסכים לחזור לעוד סרט אחד אחרון בסדרה. עד היום, חוץ משיקול הדעת של השחקן הוותיק והעובדה שעל הפרוייקט אחראים שפילברג בעקיפין ובמאי "לוגאן" ג'יימס מנגולד (James Mangold) באופן ישיר, לא היו לנו מספיק סיבות להיות בטוחים בפרוייקט - אך הפרטים הראשונים על העלילה ללא ספק כבר תפסו את תשומת הלב שלנו.

בסדרת כתבות שפורסמו במגזין Empire, נחשפו תמונות ופרטים ראשונים על עלילת הסרט החמישי שנשמעים מאוד מעניינים. ראשית, הסרט יתרחש בשנת 1969, ויתעסק בעיקר במירוץ לחלל. כקונטרה לג'ונס יופיע המדען הגרמני וולר (Voller), אותו ישחק מדס מיקלסאן (Mads Mikkelsen) המצויין. וולר הוא מדען בנאסא וחבר במפלגה הנאצית לשעבר שבמהלך העלילה נגלה כמה בדיוק הוא "לשעבר". אליו יצטרף גם קלאבר(Klaber), שמידע עליו לא נמסר אך כבר באמצע השנה גילינו שהשחקן שלו בויד הולברוק (Boyd Holbrook) יודע לעשות עבודה לא רעה בכלל כשכיכב כנבל הראשי בסדרה "הסנדמן". לא רק אויבים אינדי יפגוש בסרט הקרוב, ומעבר לחברו הוותיק סאלח שיחזור אחרי פגרה בסרט הקודם, תצטרף גם פיבי וולר-ברידג' (Phoebe Waller-Bridge) בתור הלנה, בת סנדקאות של ג'ונס.

לבסוף, נמסר שבתחילת הסרט יופיע קטע בו ג'ונס יהיה צעיר, וכדי לשחזר את זה השתמשו בטכנולוגיית De-Aging על פורד. אין ספק שהחזרה לנאצים כאויבים של ג'ונס מבורכת, והמירוץ לחלל מעניין מאוד כעלילה. כזכור, בסרט האחרון ג'ונס כבר פגש חייזרים, ויהיה מעניין כמה זה יוזכר בעלילה הנוכחית. הסרט צפוי לצאת ב-30 ביוני 2023. מחכים לראות את פורד חוזר פעם נוספת לתפקיד האייקוני? מצפים לראות אותו בתור הענק האדום ב"ת'אנדרבולטס"? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י