הרשמה

Logitech K400 Plus - מקלדת המדיה האלחוטית ששולטת בהכל

חווית בידור המחשב-טלוויזיה כמו שאתם אוהבים אותו – עם נוחות על הספה ושליטה מרחוק

איתמר בדק את מקלדת המולטימדיה החדשה, K400 Plus ולא עזב לרגע את הספה

Logitech מציגים את מקלדת האלחוטית עם משטח המגע K400 Plus, שנועדה לסלון ומאפשרת שליטה ונוחות מקסימלית מהספה. ה-K400 Plus נתמכת עד לכ-10 מטרים ובעלת משטח מגע מובנה, כך שיהיה קל לשלוט על המחשב, הסרטים, על תוכניות הטלוויזיה ופלטפורמות אחרות על המחשב מהספה והנה מה שאני חושב עליה.

מבנה ועיצוב

המקלדת כולה עשויה מחומר פלסטיק קשיח מה שנותן לה קלילות רבה ומתהדרת בצבע אפור מט, למעט כפתור אחד בפינה השמאלית העליונה ופס קטן על משטח העכבר. אומנם חומר פלסטיק לא ממש נחשב כחומר "פרימיום", אך המקלדת מרגישה נוח מאד כשמחזיקים אותה. המקלדת היא 10 Keyless, אך היא כוללת משטח לעכבר רספונסיבי מאד שאדבר עליו בהמשך. בגב המקלדת לא תמצאו משהו מיוחד וגם לא תמצאו רגליים כדי לתת לה זווית, לדעתי זהו לא חסרון כי לא הרגשתי שיש בהם צורך כשהשתמשתי במקלדת. חוץ מזה ישנו שיפוע קל שכן נותן זווית מסויימת וגם מאפשר אחיזה נוחה מאד לשימוש עם שתי ידיים. נעשה שימוש בשתי סוללות AA רגילות ויש כפתור הדלקה וכיבוי בצדה העליון של המקלדת.

מקשים ומשטח העכבר

המקלדת היא מקלדת 10 Keyless ללא Numpad, אך במקום היא כוללת משטח עכבר כולל שני כפתורים. כמו כן, תוכלו למצוא כפתורי מדיה וגם כפתור "מקש שמאלי בעכבר" בפינה השמאלית העליונה – מאד נוח לשימוש עם שתי ידיים על הספה או על המיטה. תחושת הכפתורים מאד דומה למקלדת של מחשב נייד. כפתורי החצים למעלה ולמטה הם חצאי כפתור, סגנון שאני אישית לא כל כך אוהב ומעדיף כפתורים בגודל רגיל.
משטח העכבר מאד רספונסיבי וכמעט ואין דילאי בין התנועות לבין הסמן במחשב. המקשים מאד נוחים לשימוש ומגיבים היטב ויש תחושת לחיצה עליהם. משטח העכבר כולל תנועות עם שתי אצבעות כמו גלילה למעלה ולמטה, הזזת חלונות ועוד.
כפתורי המדיה שתמצאו מעל משטח העכבר הן לשליטה באודיו, וכפתורי מדיה נוספים תוכלו למצוא על כפתורי ה-Fn.

USB קטן ששולט על הכל

המקלדת היא אלחוטית ונעשה שימוש בדונגל הידוע של לוג'יטק. ה-USB הקטן הזה של לוג'יטק מאפשר לחבר לא רק מכשיר אחד, אלא כמה מכשירים אלחוטיים ולשלוט על כולם. אני חיברתי  את המקלדת וגם את העכבר שאני משתמש בו ביום-יום, ה-MX Master. המקלדת היא Plug-and-play ולא חובה להשתמש בתוכנה של לוג'יטק אך התוכנה מאפשרת לקנפג את המקלדת כמו למשל: כפתורי ה-Fn, לחיצה וגלילה ותנועות על גבי משטח העכבר.

למי המקלדת יכולה להתאים

המקלדת יכול להתאים לכולם. לכל אחד יש את הרגע הזה שבו מחברים את המחשב לטלוויזיה ויושבים על הספה ורק רוצים להנות מאיזה סרט טוב. אפשר אפילו לחבר אותה למחשב הנייד והיא יכולה אף להיות יותר נוחה. המקלדת יכולה לשמש להציג מצגות ולשלוט על מחשב מרוחק. 
מה שכן, אני לא יכול להמליץ על המקלדת הזאת לגיימינג כבד, אבל למשחקים היא יכולה לעשות את העבודה.

לסיכום

האם נהניתי מהמקלדת? התשובה היא כן. היא נוחה, פשוטה ופשוט עוד מוצר מעולה של Logitech. יש כאן חשיבה ארגונומית מעולה ובאמת שאין לי דברים רעים כל כך להגיד עליה. תוכלו להשיג את המקלדת ברשת החנויות KSP במחיר של 240 ₪. המקלדת מגיעה עם עברית מלאה ואחריות לשלוש שנים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:18 07.04.2016 | פשוט שטויות.. פשוט שטויות.. (אורח)

    מי ישלם מחירים כאלה על מקלדת למדיה סנטר, כשיש שלטים, מקלדות או שלטי-מקלדות שעושים את העבודה ב-40 ש"ח? ריפאוף. הכל בשביל ה"מותג". מילא מכניות (גם מזה אני לא מבין את ההתלהבות, אבל יכול לראות למה זה מתאים למשוגעי SC/MOBA)

  2. 2

    13:21 07.04.2016 | ואם כבר ואם כבר (אורח)

    אז כדאי להתחיל להתייחס בביקורות, וחומרה בפרט, למחירים של המוצרים ולהתחיל לחשוב בראש של צרכן ולא של מישהו שקיבל את המוצר מהחברה. כלומר, לשאול את עצמך האם אתה היית משלם סכום מסוים בשביל מוצר כזה, ולא להתבייש לומר לפעמים שלא (אם כן, אז אחלה). שוב, לא משנה אם זה משחק, הגה, עכבר או סרט. אי אפשר להתעלם מחלק כל כך אינטגרלי מהרעיון של "מוצר", לא משנה אם יש לו עוד רבדים.

  3. 3

       | פורסם ע"י