הרשמה

השמועות מתחזקות לגבי אירוע של Xbox, ומשחק של Double Fine?

לא שזה מפתיע מישהו אבל פורמט הdeveloper direct המוצלח משנה שעברה עומד לחזור - רק איזה משחקים בידיוק יש לXbox בשרוול

פעמיים כי טוב?

תקראו לנו משוגעים, אבל אירוע הגיימינג שקטף הכי הרבה כותרות אצלנו שנה שעברה היה ה-Xbox Developer Direct. האירוע נתן מבט מעמיק לחמישה מהסטודיואים שיש ל-Xbox, ובניהם גם Tango Games שבחרו להכריז ולהוציא באותו הרגע משחק שהפך להיות אחד ממשחקי השנה שלנו. לא צריך להפתיע אף אחד שהפורמט יחזור - רק שהשמועות האחרונות מספרות על עוד כוונות מלהיבות אליו ששווה לסקר.

לפי חשבון הרדיט zantorn שכבר הדליף בעבר שבועות מדוייקים לאירועי גיימינג, האירוע יתרחש בשבוע הבא (בין ה14 לינואר ל19). אחריו הצטרפו עוד מספר מקורות שתמכו בטענה שלו, למרות שכולם הוסיפו שהאירוע יקרה בשבועות הקרובים ולאו דווקא בשבוע הספציפי הזה. באותו הזמן גם החלו שמועות שבאירוע ימשיך את הדרך שבא Hi-Fi Rush הוכרז במה שיהפוך אותה למסורת, עם משחק חדש של Double fine. לפני שניגש לשמועה הזאת - אני רוצה להתעסק במה אפשר לצפות מהאירוע.

למרות שהליינאפ האקסקלוסיבי הנוכחי של Xbox לשנת 2024 מורכב כרגע בעיקר ממשחקים המפותחים מחוץ לחברה, הDeveloper direct הקודם התעסק אך ורק במשחקים First party עם גיחה קצרה לסטודיו שפיתח בשותפות עם mojang את Minecraft Legends. בהתחשב בכך, יותר הגיוני לדעתי שלדוגמא ההרחבה הראשונה לסטארפילד תופיע במקום Microsoft Flight Simulator המפותח ב-Asobo. אם אני צריך להמר, Hellblade 2 יופיע שם ויקבל גם תאריך יציאה, בדומה לאיך ש-Redfall הופיע באירוע הקודם ויצא במאי. מעבר לכך אי אפשר באמת לדעת, כשמעבר ל-Avowed שאמור להגיע השנה והגיוני לשער שיופיע, כל שאר משחקי ה-First party של אקסבוקס במצב לא ידוע - וכאן מגיע Kiln.

אנחנו כבר יודעים ש-Double Fine עובדים מאז Psychonauts 2 על שני משחקים בגדלים שונים, ומי שעקב אחרי העדכונים של המשחק יודע גם שבערך שנה לפני יציאתו כבר רוב הסטודיו עבר למשחק אחר, כך שכן סביר להניח שיש לסטודיו משחק מוכן. השמועות טוענות שהמשחק הוא קונספט בשם Kiln, שנוצר באירוע ב2017 בשם Amnesia Fortnight בו עובדי החברה מגישים קונספטים למשחקים בתחרות עם מטרה בעיקר מוראלית. הקונספט הראשוני לפחות עסק במשחק מולטיפלייר בו שני קבוצות נלחמות אחת בשנייה בכדי חימר שכל שחקן מעצב לעצמו - כך שכל צורת עיצוב תשנה את אופי המשחק.

המטרה המרכזית היא לאסוף בכד מים מנקודות במפה ולהביא אותם לאש שבבסיס האויבים, בקונספט שנשמע בין משוגע לגרוע - אבל נראה פשוט אדיר (מדקה החמישית בוידאו למטה) בקונספט זכה בתחרות. אך לא היה הפייבוריט של מנכ"ל החברה האגדי טים שייפר (Tim schafer). אז למה דווקא המשחק הזה? ולמה דווקא השקה בסגנון Hi-Fi Rush? ובכן, באוקטובר של שנת 2022 מייקרוסופט הגישו טריידמארק על השם הזה.

בין אם Kiln יהפוך למשחק, האירוע יתקיים בכלל בפברואר או לא יתקיים בכלל - נהניתי מאוד לכתוב את הכתבה הזאת. התשובות לשאלות נגלה ממש בקרוב - וכמובן שנסקר אותן כאן אצלנו.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י