הרשמה

סיכום אירוע ה-Partner Showcase של Nintendo!

אקסבוקס, מיקי מאוס, עוד פעם אקסבוקס ואפילו מלחמת הכוכבים - נינטנדו סגרו את טרילוגיית אירועי פתיחת השנה עם כמה שמות גדולים

מיקי מיקי מיקי מיקי

רגע לפני שהם ינסו לכבוש את העולם שוב עם הקונסולה הבאה שלהם, נינטנדו לא יכלו שלא להצטרף לחגיגת אירועי פתיחת השנה. אחרי ש-Xbox הפציצו עם אינדיאנה ג'ונס וחברים ו-Playstation הציגו צמיד חברות משותף עם קוג'ימה בצורת טריילר אדיר, האם גם נינטנדו יספקו את הסחורה? 

Grounded מגיע לסוויץ'!

אחד מהמשחקים הכי אנדרייטד שיצא לי לשחק אי פעם מגיע לקונסולה הניידת של נינטנדו ב-16 באפריל. המשחק זמין כבר שנים באקסבוקס ובמחשב, וכשיושק על הפלטפורמה החדשה הוא יאפשר לכם לשחק גם עם החברים שכבר שנים משחקים בו בפלטפורמות האלה דרך מצב האונליין.

Ender Magnolia: Bloom In the Mist - כי כולנו אוהבים משחקי המשך

הפתעה!? Ender Magnolia: Bloom In the Mist הוכרז, המשך ישיר ל-Ender Lilies: Quietus of the Knights משחק המטוראידוניה היפייפה משנת 2021. המשחק יגיע ל-Switch בהמשך השנה.

אפיק!! קלסיקת הפלטפורמינג של מיקי מאוס מקבלת רימסטר

טוב - יש לנו את הכותרת הגדולה מהדיירקט. המשחק הטוב ביותר של האייקון של דיסני, Epic Mickey, מקבל רימסטר בשם המושלם Rebrushed שיצא בהמשך השנה. המשחק יגיע לכל קונסולות הדור הקודם, הנוכחי, המחשב וכמובן ל- Switch.

עכשיו תורו של Shin Megami Tensei V

כמיטב המסורת ATLUS משחררים מחדש את המשחק בן השנתיים שלהם בגרסה עם תוכן חדש בשם Shin Megami Tensei V: Vengeance. באופן מצחיק, הגרסה החדשה תצא באותו היום עם ההרחבה של אלדן רינג - ב-21 ביוני, ותגיע לא רק ל-Switch, אלא גם לקונסולות הדור הקודם, הנוכחי ולמחשב.

 אולי עם Battlefront זה יעבוד

שני משחקי Battlefront האגדיים יקבלו גרסה ל-Switch ודור הקונסולות הישן, החדש ולמחשב -ב14 למרץ - מ-Aspyr Media, שהיו אחראים על הפיאסקו של KOTOR ונתבעו אפילו על הבטחה שלא קיימו לגרסה הקודמת למשחק מלחמת הכוכבים שהם הוציאו לסוויץ'. במידה והם לא עובדים עלינו גם כאן - המשחקים אמורים להיות מושקים עם מפות חדשות ומצב אונליין של עד 64 שחקנים.

חיכו לזה שמונה שנים.

אחרי שמונה שנים ללא משחק בסדרה, Gundam Breaker חוזרת עם כותר רביעי ובעל קסם לפחות מהטריילר הזה. המשחק יגיע ל-Switch, PlayStation 4|5 ולמחשב בהמשך השנה.

לזה חיכו עשר שנים 

Super Monkey Ball חוזרת עם המשחק החדש לחלוטין הראשון בסדרה זה עשור - בשם Super Monkey Ball Banana Rumble. המשחק יכיל מהלכים חדשים לסדרה ומצבי משחק שעוד לא ראינו, שכולם יהיו גם זמינים במצב אונליין של עד 16 שחקנים לראשונה בסדרה. המשחק יושק באופן אקסקלוסיבי ל-Switch ב-25 ביוני.

לזה חיכו שש עשרה שנים

World of Goo 2 שכבר הוכרז בשנה שעברה, קיבל כאן טריילר מעמיק עם תאריך יציאה והכרזה על היותו אקסקלוסיבי לקונסולת ה-Switch ולחנות המחשב של Epic. המשחק יכיל גם מצב אונליין לוקאלי שיהיה זמין רק לגרסת ה-Switch ויגיע ב-23 במאי.

לזה כולם חיכו כל חייהם

Another Crab’s Treasure, אחד ממשחקי האינדים הכי מגניבים של השנים האחרונות, מקבל טריילר תאריך יציאה שממשיך את אותו קו כיפי שהוכתב בטריילרים הקודמים. המשחק יצא ב25 באפריל דור הקונסולות הנוכחי, למחשב, ל-Switch ויהיה זמין כבר ביום השקתו בשירות ה-Xbox Game Pass.

מהיוצרים של סוניק מאניה

משחק הפלטפורמר מהיוצרים של המשחק הכי מוצלח של סוניק בשנים האחרונות - Penny's Big Breakaway קיבל טריילר חדש ותאריך יציאה קרוב במיוחד, היום!. המשחק (שנראה נהדר) זמין ברגעים אלה ממש בדור הקונסולות הנוכחי, המחשב והSwitch.

RARE-mania

האונליין של ה-Switch מקבל תחזוק עצום בדמות חמישה משחקי RARE, כולל, כןכן שמואל, Killer Instinct. המשחקים זמינים כבר היום.

7.8 - יותר מידי מים

משחק חקירת האוקיינוסים Endless Ocean שיצא ב-2007 מקבל המשך אקסקלוסיבי ל-Switch בשם Endless Ocean Luminous. להרפתקה הזאת נוכל לצלול כבר בשני במאי.

ב-Partner Showcase הכי עמוסה שזכורה לי עד היום, נינטנדו סיפקו מבט להמון משחקים מעניינים, והפילו אפילו שני משחקי Xbox כ-שPentiment הנהדר הופיע במסגרת מבט על כמה משחקים ויגיע כבר מחר ל-Switch! עוד משחק נהדר שקיבל כאן במה קטנה מידי הוא Pepper Grinder של Devolver שהופיע לכמה רגעים בודדים בהם סופר לנו שהמשחק יצא ב-10 במרץ לSwitch ולמחשב ויקבל דמו שיהיה זמין בחנות של נינטנדו בשעות הקרובות. מה חשבתם על הדיירקט? מרוצים? כתבו לנו בתגובות.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    07:25 22.02.2024 | רמי רמי (אורח)

    פחות אוהב את סוגי הדיירקטים האלו - לדעתי זה אפילו לא אמור להיות דיירקט.
    מבחינתי הכרזה על דיירקט זה אמור להיות הכרזות קצת יותר רציניות..

    הכל נראה פה מעפן - סיכוי נמוך שאשחק במשהו מזה..

  2. 2

       | פורסם ע"י