הרשמה

הסיפור של StarCraft - חלק ו'

איך הסתיימה העלילה של המשחק הקודם בסדרה?

בחלק הלפני-אחרון של העלילה של סטארקרפט המקורי, קריגן נותנת לכל השאר שיעור בתכסיסנות

זהו החלק השישי והלפני-אחרון בסדרת הכתבות אשר מתארות את העלילה של Starcraft המקורי וחבילת ההרחבה שלו, Broodwar, כהכנה לקראת Starcraft 2.
מתורגם מהאתר הרשמי של Starcraft2.

*אזעקת ספויילרים!*

החלק הראשון: הופעת הפרוטוס והזרג, והתפרקות הקונפדרציה
החלק השני: עלייתה של מלכת הלהבים ומלחמת הפרוטוס בזרג
החלק השלישי: הקרב על איור ווסופו של האוברמיינד
החלק הרביעי: בני ברית לא סבירים
החלק החמישי: הטראן חוזרים

עזבנו את הטראנים מה-UED כשהם מנסים להשתלט על הזרג במטרה להפוך אותם לכלי נשק מול גזעים אחרים. הם תופסים את האוברמיינד הצעיר, אבל קריגן, בת-האנוש לשעבר, לא מוותרת על גורלה להפוך לשליטה הבלעדית של הזרג ושל הסקטור כולו.

הברית המשולשת

אחרי שהקימו בסיס בצ'אר, ה- UED לקחו שליטה על כל הזרגים שנשלטו על ידי האוברמיינד, שהיו הרוב המוחלט של הנחיל. שליטה זו נתנה ל- UED יתרון מכריע על קריגן, היות שמשבש הפסיי מנע ממנה לשלוט בזרגים שעוד לא היו תחת שליטתו של האוברמיינד הצעיר.

היא יצרה קשר עם שקוראס ושכנעה את ג'ים ריינור ואת הפרוטוס להציל את שרידי צי הדומיניון מה-UED. ריינור והפרוטוס נשארו חשדנים, אבל היא הודיעה להם שהשליטה בגזע הזרג היא רק הצעד הראשון בתוכנית של הדירקטוריון. כדור הארץ ירצה ללא ספק לנעול את כל האזור.

נוסף על כך, קריגן טענה שאין לה שום דבר רע נגד מנגסק. היא הייתה צריכה את משדרי הפסיי של מנגסק על מנת לשלוט על זרגים נוספים, להשמיד את משבש הפסיי, ולהביס את צי הדירקטוריון. בתמורה, היא הציעה לעזור למנגסק להשיג בחזרה את הכוכב קורהל IV. בלית ברירה, מנגסק הסכים. התוכנית של קריגן פעל באופן מושלם, והיא השמידה את משבש הפסיי.

פירוק הברית

קריגן כיבדה את הצד שלה בעיסקה. היא חיזקה את שליטתה על הזרגים שהיו לה ועזרה למנגסק לקחת בחזרה את קורהל מה-UED. ואז, ללא כל אזהרה מוקדמת, היא שלחה את הזרגים שלה נגד מחנה הדומיניון והפרוטוס. גנרל דיוק נפל בקרב, אבל קריגן חסה על חייו של מנגסק מפני שרצתה להתענג על הסבל שלו בראותו אותה עולה לשלטון. ובאשר לג'ים ריינור, הוא ברח, נשבע שיום אחד הוא יהרוג אותה.

בהמשך חטפה קריגן את ראסזאגל ולקחה אותה לצ'אר. כצפוי, זרטול עקב אחרי האם השלטת של הפרוטוס ודרש אותה בחזרה. קריגן הציעה עסקה: אם זרטול והטמפלרים האפלים שלו יביסו את האוברמיינד הצעיר, קריגן תרשה לראסזאגל לחזור לאנשיה. מפני שהאוברמיינד היה אויב של הפרוטוס כמו שהיה של קריגן, זרטול הסכים בחוסר רצון.

רק אחרי שהוא והטמפלרים האפלים השמידו את האוברמיינד, הבין זרטול שקריגן שיעבדה והשחיתה כבר מזמן את האם השלטת של הטמפלרים האפלים לרצונה. מלכת הלהבים הצליחה באופן מבריק להערים על הפרוטוס. עכשיו, כשהאוברמיינד והסראברייטים שלו מתים, כל גזע הזרג במגזר הקופרולו עבר לשליטתה של קריגן.

אף על פי כן, הטמפלרים האפלים סירבו להרים ידיים. הם גנבו את ראסזאגל מהזרגים, אבל קריגן והזרגים שלה הקיפו את הבסיס של זרטול לפני שהטמפלרים האפלים יכלו לברוח עם האם השלטת. כשקריגן והזרגים שלה התקרבו, זרטול פצע את ראסזאגל אנושות כדי שלא תיתפס מחדש. ברגע האחרון של חייה, ראסזאגל הודתה לו על ששחרר אותה מהשפעתה של קריגן. קריגן החליטה לחוס על חייו של זרטול ולא לתת לו למות בנחת. מלא ברגשות צער ואשמה, זרטול נדר לנקום את מותה של ראסזאגל.

כוח גדול בהרבה

כשזרטול ואנשיו עזבו את צ'אר, הם גילו סימנים של כוחות פרוטוסים בירח קרוב ולא מוכר. זרטול וכמה פרוטוס אחרים חקרו ומצאו שמישהו השתמש בחיבור גֶנטי כדי ליצור יצור בן כלאיים בעל DNA מעורבב של זרג ופרוטוס.

לפחות במקרה אחד, הניסיון הוכתר בהצלחה. בעוד שהוא מסתכל על היצור המתועב באימה, זרטול הופתע כאשר גבר טראני הופיע פתאום מול תא ההקפאה. בן האדם הציג את עצמו כסמיר דוראן.

זרטול זיהה את השם ושאל אם קריגן מעורבת בפרויקט ההכלאה הזה. דוראן דחה את ההאשמה ואמר שהוא משרת כוח גדול בהרבה. ההכלאה של זרג-פרוטוס הוא הצעד האחרון במחזור העצום שמתקרב לסופו. מפוזרים באלף עולמות שונים, בני הכלאיים יתעוררו בקרוב, והיקום המוכר ישתנה לעד. מוטרדים מאוד, זרטול והפרוטוס האחרים חזרו לספינה שלהם והמשיכו בדרכם לשקוראס.


  תגלית מזעזעת

עלייתה של קריגן

מלכת הלהבים עמדה במהרה פנים אל פנים מול איום אחר, והיא לא הייתה מרוצה לגלות שדוראן נעלם באופן לא נוח. ככל הנראה, אקטורוס מנגסק קרא לסיוע וקיבץ בקושי צי חדש. גם ארטניס הגיע לזירה עם צי של ספינות פרוטוס משקוראס. אחרון חביב – אדמירל דוגאל היה נחוש בדעתו להביס את האישה שהובילה מאחורי הקלעים למותו של סטוקוב.

קריגן לימדה את שלושת הצבאות להעריך יותר טוב את הנחיל. עומדים פנים אל פנים מול התבוסה הקרובה, מנגסק וארטניס נאלצו לסגת מהקרב. לבסוף היה ברור של-UED לא היה סיכוי להצליח איפה ששני הצבאות האחרים נכשלו. דוגאל הציע להיכנע אם קריגן תחוס על חיי חייליו. למרות זאת, מלכת הלהבים לא הייתה מעוניינת לקחת שבויים. במקום זאת, היא אמרה לדוגאל לסובב את הספינות שלו ולכוון אותם לכדור הארץ ולברוח. היא נתנה לו זמן סביר להתרחק לפני ששלחה אחריו את הנחיל.

דוגאל וספינותיו הפגועות צייתו, היות ולא הייתה להם ברירה אחרת. בספינת הדגל "אלכסנדר", דוגאל כתב את מכתבו האחרון לאשתו. המשימה שלו נכשלה. עם מותו של האוברמיינד – הזרגים יצאו מהשליטה שלהם; עולם המושבות לא נכבש. היהירות שלו הרגה את סטוקוב והביאה את צי הדירקטוריון למצב נואש.

האדמירל הרג את עצמו מעט לפני שהכוחות של קריגן הדביקו את צי ה-UED והשמידו אותם. אף ספינה של הדירקטוריון לא הגיעה לכדור הארץ לדווח על האירועים שקרו במגזר הקופרולו.


ניצחונה של קריגן ופרידתו של דוגאל

בחלק הבא: אחרית דבר (או מה יהיו נקודות הפתיחה לעלילת המשחק הבא)

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:54 08.05.2009 | sagimeir2 sagimeir2

    ...

  2. 2

    13:58 08.05.2009 | silent hill silent hill (אורח)

    o shit not agine =-.-=

  3. 3

    14:05 08.05.2009 | WTF WTF (אורח)

    למה אתה דופק את העמוד כמו אידיוט? למה? משעמם לך בחיים ?

    ד"א תודה adivel אתה תותח על כל ההסברים האלו על SC!

  4. 4

    14:08 08.05.2009 | רועי רועי (אורח)

    תגיד מה עובר על אמאשך?

  5. 5

    14:27 08.05.2009 | TeaserGun TeaserGun

    חחחחחח הולי שיט הוא השקיע בתגובה D:

  6. 6

    14:36 08.05.2009 | Nyromith Nyromith

    שווה
    חח

  7. 7

    14:45 08.05.2009 | BlackxFreeze BlackxFreeze

    אמא של מי שכתב את כל ה"=" עושה אצלי כיף עכשיו.

  8. 8

    14:49 08.05.2009 | DareDevil DareDevil

    תודה עדי.. מחכה לחלק האחרון

  9. 9

    15:55 08.05.2009 | Dark Arrow Dark Arrow

    Adviel יתותח אני עדיין עובד על הקובץ אני ישלח לך את הכל שהיה מוכן.

  10. 10

    16:38 08.05.2009 | Eli_King Eli_King

    שחכת לציין שגם פריאטור פניקס מת מתי שגנרל דיוק מת....
    ול8
    זהו החלק האחרון בעלילה..

  11. 11

    16:57 08.05.2009 | adivel adivel

    ל10
    נכון, אבל יהיה עוד חלק אחד שיסכם מה קרה אחרי המלחמה עם שלושת הגזעים, ומה יהיו נקודות הפתיחה של המשחק השני.

  12. 12

    17:24 08.05.2009 | adivel adivel

    וגם כתוב שגנרל דיוק מת, ואת פניקס לא הזכרתי מפני שמדובר בתרגום מהאתר של המשחק ששמה בחרו לא להזכיר אותו

  13. 13

    19:44 09.05.2009 | pwnd pwnd

    אני לא יכול לחכות עד סוף הסיפור... חבל שלא שיחקתי באף אחד ממשחקי סטארקראפט, הם נשמעים כמו אחלה משחקים.

  14. 14

    11:48 14.05.2009 | Ravid Ravid

    סחטיין על ההשקעה.

    אפשר אולי לעשות סיכום קצר של כל החלקים? כי אני לא שיחקתי במשחק המקורי ודיי נהיה לי בלגאן בראש בנוגע למי זה כל דמות, או מה בכלל הלך שם. אולי אפילו רק רשימה של דמויות.. לא יודע..

    ושוב, סחטיין על ההשקעה :)

  15. 15

    11:49 14.05.2009 | Ravid Ravid

    אממ, הבלגאן נהיה לי בעיקר בגלל האורך של הסדרת כתבות, שכחתי להזכיר

  16. 16

    15:25 15.05.2009 | adivel adivel

    לRavid
    אז זה הולך כך - ישנם שלושה גזעים:
    Terran - אלו בני אדם שיצאו מכדור הארץ והתגררו בכוכבים אחרים ברחבי הגלקסיה. יש להם טכנולוגיה מתקדמת, ובמשחק הם מאופיינים בטווח רחוק.
    Zerg - גזע חייזרי אורגני נטול טכנולוגיה (כמו הנוסע השמיני) בעל יחידות חלשות, אך זולות - דבר המאפשר להם ליצור צבא גדול במהירות.
    Protoss - גזע חייזרי מיסטי בעל טכנולוגיה מתקדמת אף יותר מזו של הטראן, יש להם יחידות מאוד חזקות, אך גם יקרות.

  17. 17

    22:40 19.05.2009 | Ravid Ravid

    התכוונתי בהקשר העלילתי

  18. 18

       | פורסם ע"י