הרשמה

ביקורת: Need for Speed SHIFT

המשחק החדש בסדרה מנסה להתחרות במגרש של הגדולים באמת

מפתחת: Slightly Mad
מפיצה: EA
תאריך יציאה: 15.9.2009
פלטפורמות: PC, X360, PS3, PSP, iPhone

אחרי מה שנראה כמו צלילה תלולה במדרון, SHIFT מנסה להחזיר את סדרת ניד פור ספיד הותיקה למסלול- ומצליח!

מה לא היה לנו בסדרת המרוצים Need for Speed? מרוצי רחוב אפלים עם מכוניות מוארות כמו הרחוב הראשי בווגאס, סימולטור נהיגה כושל, משחק שוטרים וגנבים, משחק רק עם מכוניות פורשה... ועוד.

אחרי תקופה ארוכה של הידרדרות במכירות ובביקורות, השנה החליטו ב- EA להעביר את המותג רענון עצבני, ולהוציא 4 משחקי ניד פור ספיד חדשים. אחד מאלו הוא Shift, שמגיע אלינו מבית Slightly Mad Studios האחראים על סדרת המרוצים הריאליסטית GTR.

Shift מנסה לקחת את הסדרה לכיוון חדש. כל כך חדש, למעשה, עד שמעריצי הסדרה יתקשו להכיר אותה. מודלי המכוניות נושקים לחיים, השליטה מתאימה הן לאוהבי הסימולטורים והן לאוהבי הארקייד, תחושת המהירות מדהימה וחויית הנהיגה מנקודת מבטו של הנהג מעולם לא היתה כה משכנעת.

אחרי האכזבה המרה מ- Need for Speed: Undercover של השנה שעברה (ציון: 40), אני בהחלט חושב להזמין את החבר'ה ב-Slightly Mad Studios  לבירה.

נסו את הדמו של Need for Speed: SHIFT.

הטוב

  • מתאים לכל רמות וסגנונות המשחק
  • תחושת מהירות מציאותית בצורה מפחידה
  • נראה מצויין
  • מצלמת תא נהג ריאליסטית מאוד, מאוד

הרע

  • קשה לעשות דריפטים
  • מבחר צנוע יחסית של רכבים ומסלולים
  • מצב קריירה בדמות גליון אקסל
  • הבינה המלאכותית מרמה לפעמים

והמראה

  • הדבר הראשון שיתנפץ לרסיסים...

זה סימולטור! זה משחק ארקייד! לא – זה גם וגם...

משחקי מרוצים נחלקים לשני זנים עיקריים: סימולטורים של נהיגה, שמנסים להקפיד על כל ידית ועל כל כפתור ודורשים מכם לנהוג בצורה מושכלת בהתאם למגבלות האוטו, ומשחקי ארקייד, שמאפשרים לכם פשוט לנסוע מהר ולקחת פניות שבמציאות היו הופכות אפילו טנק.

אז לאיזה כיוון נוטה Shift? על שאלה זו לא הצלחתי לענות עד עכשיו. נראה שהמשחק נצמד לקו הדק שבין סימולציה לארקייד, ונוטה כל פעם לאחד הצדדים. ההתנהגות על הכביש ריאליסטית וכך גם הפיזיקה, אבל השליטה יחסית סלחנית.

למעשה, מי שרוצה יכול לשנות את האופציות בתפריט ולבחור את רמת הריאליזם. שחקנים חדשים יעדיפו שהמשחק יזהיר אותם לפני כל פנייה מסוכנת ואפילו יראה להם את הנתיב האולטימטיבי לנסוע בו, בעוד שחקנים מנוסים יוכלו לנטרל את כל העזרים ולהנות מהאתגר.

משחקיות: מרוצים, וזהו

כמו כל משחק מרוצים בעשור האחרון, גם Shift  מציע "קמפיין" עיקרי לשחקן יחיד, לצד מרוצים בודדים ומצב אונליין. ה"קמפיין" נכתב בכוונה במרכאות מכיוון שלא תמצאו כאן סיפור עלילה כלשהו- רק שורה ארוכה של מרוצים לנצח בהם כדי להתקדם ולצבור כסף.

עם הכסף שתרוויחו תוכלו לשדרג את הרכב או לקנות אחד חדש, וכאשר הנהג שלכם יתקדם ברמות הוא יוכל לקנות גם רכבים מדרגת ביצועים גבוהה יותר ולהשתתף במירוצים על יותר כסף...

...וזה הכל. מדובר בשלד של קמפיין, שלא נותן לכם סיבה לנוע ממרוץ למרוץ מלבד הרצון להתקדם למרוץ הבא. הדבר היחיד שמונע ממצב הקריירה מלהפוך לרשימת מטלות שנלקחה מגליון אקסל הוא הדיבוב שתזכו לשמוע בחלק מסרטוני המעבר וסרטוני ההסברה.

הבעיה מחמירה בגלל המספר המצומצם יחסית של מסלולים ושל מכוניות. Shift מנסה להתחרות במגרש של הגדולים, משחקי מרוצים עצומים כמו Gran Turismo 5 ו- Forza Motorsport 3, אבל 72 המכוניות ו- 18 המסלולים שיש במשחק הזה הם בדיחה עלובה עבור שחקנים שעומדים לקבל בקרוב 400 מכוניות ו- 100 מסלולים (פורצה) או 1,000 מכוניות ו-80 מסלולים (גראן טוריסמו)...

מקבלים נקודות על כל דבר שזז

כמו שאפשר להבין, המשחק מפשיט כמעט כל אלמנט שלא קשור למרוצים, ומתמקד רק בכם, מכוניתכם והכביש תחתיכם. בניגוד למשחקים אחרים, Shift אינו מתמקד באיסוף, שדרוג והתאמה אישית של כל בורג במכונית המירוץ שלכם כמו שהרבה סימולטורים אוהבים לעשות.

בעצם, חלק מהמרוצים אף יספקו את המכונית המתאימה למרוץ- ובחינם ("בהשאלה"), כך שתוכלו לקפוץ תמיד ישר לאקשן מבלי להתעסק בהכנות משעממות. ניתן עדיין לגשת לקרביים של המנוע ולשחק עם יחס התמסורת, אם זה מה שאתם מחפשים, אבל לא תהיו חייבים לגעת בזה בכלל.

חידוש נוסף היא מערכת נקודות שתתווסף לפרופיל הנהג שלכם ותהיה חלק בלתי נפרד מכל מירוץ. איך זה עובד? אתם מקבלים ניקוד על כל דבר כמעט: תסעו בנתיב המסומן- תקבלו ניקוד. תתנגשו באחת מהמכוניות- תקבלו ניקוד. תבצעו פנייה נקייה- נחשו מה תקבלו....

המשחק בעצם מצ'פר אתכם על כל דבר שתעשו במהלך המרוץ, ולא רק על המקום הראשון. תודות למערכת זו כל סגנונות המשחק מוזמנים לשחק, גם אלה שאוהבים לנהוג בסגנון Flatout אגרסיבי וגם אוהבי הדיוק המעודן של Gran Turismo.

בנוסף, הבינה המלאכותית תתנהג בצורה מציאותית, אך לא יותר מדי. כלומר, חלק מהנהגים יהיו אגרסיביים ולא יהססו לתת למכוניתכם עבודת צבע, חדשה וחלקם יהיו הרבה יותר מאירי פנים ויסעו בזהירות מופגנת.

לראות את המסלול בגובה העיניים

Shift הוא אולי לא משחק מרוצים שובר גבולות, אבל יש דבר אחד שהוא עושה בצורה שתגרום לכם לפעול את הפה- מצב ה- Cockpit, שבו אתם רואים את המירוץ דרך עיניו של הנהג. מפתחי המשחקים השקיעו רבות כדי להפוך את המצב הזה למציאותי ומשכנע במיוחד, והם הצליחו.

תשכחו מזווית צילום קבועה ומשעממת- במצב ה- Cockpit המצלמה עוקבת אחרי עיניו של נהג אמיתי, והיא מגיבה לתנאי הדרך. למשל, היא תנוע אחורה כאשר תאיצו, תשתולל בתוך התא כאשר תתנגשו במעקה בצידי הכביש, ותטושטש כאשר תשעטו במהירויות מטורפות על מסלול ישר. מדובר במצב משחק כה משכנע, ותחושת המהירות שבו כה מדהימה, עד שמצאתי את עצמי מאט לפעמים רק כי חששתי לחייו של הנהג הוירטואלי המסכן.

גרפיקה: אמא- אני רוצה כזה ליום ההולדת!

בצל המשבר בימינו נותר רק לחלום על המכוניות שתזכו לנהוג בהן במשחק, ביניהן מתוצרת פורשה, למבורגיני ומרצדס, כולל דגמים שיגרמו לכל חובב-הגה להזיל ריר: זונדה F, בוגאטי ויירון, פורד שלבי GT500, קוניגסג CCX, ועוד כהנה וכהנה.

למרבה המזל, המשחק עושה עבודה טובה למדי בכל מה שקשור לגרפיקה ולסאונד, כך שנוכל להרגיש קרובים לנהיגה במכוניות הללו במציאות. דגמי המכוניות מפורטים ביותר, כמו גם המסלולים, אם כי הטקסטורות היו בהחלט יכולות להיות ברזולוציה קצת יותר גבוהה. הרקע של המסלולים הוא ממש לא HD, ואם כבר הזכרנו את פורצה 3 וגראן טוריסמו 5 שממש מעבר לפינה- אני חושש שגם בסעיף הזה הם יגרמו ל- Shift ללכת להתבייש בפינה.

גרסת המחשב של Shift משתמשת במנוע ה- Physix של nVidia להדמיית אוירודינמיקה ותנועת כלי הרכב. אני אישית לא שמתי לב לשום הבדל בין גרסה זו לגרסת הקונסולות, חוץ מהעובדה שתצטרכו לעדכן לדרייבר האחרון כדי להריץ את המשחק, אחרת הוא יקרוס לכם כל חמש דקות.

סאונד: וורום וורום וווווורום

עבודת הסאונד צריכה לקבל מדליה. נהימות המנועים יקפיצו אתכם מהכיסא והפירוט של הצלילים והתאמתם המדוייקת להפליא לכל מצב נתון ראויה לציון. חריקות הצמיגים בפניות ייתנו לכם לשמוע את הגומי נשחק וכמעט נקרע תחת העומס. המוזיקה במהלך המרוצים סבירה, אבל תודה לאל שהיא כבוייה כברירת מחדל.

יחד עם כל אלה המשחק רץ חלק באופן מפתיע, וגם עם כל האפשרויות מופעלות יחד עם כמה כאלה שאף אחד לא באמת צריך (נו באמת, מי שם אנטי-אליאסינג על 16QAA?) הוא לא קרטע ואפילו לא היה קרוב לכך, מה שנותן לו יתרון משמעותי יחסית למשחקי מרוצים אחרים למחשב.

ברשת – אף אחד לא פראייר

אחת מחובותיו של כל משחק מרוצים מודרני היא מצב אונליין כמה שיותר משובח. אחרי הכל, מגיע הזמן בו נרצה להתחרות בחברינו ברשת ולהוכיח לכולם מי הנהג הכי טוב בחבורה.

Shift מציע את כל מצבי המשחק שתמצאו במצב לשחקן יחיד גם ברשת, עם תמיכה בעד לשמונה מתחברים בו זמנית, וכן מצב דו-קרב בו תתחרו ראש בראש בנהג אחד בלבד. בכל מצבי המשחק באונליין תצברו נקודות לפרופיל הנהג שלכם בדיוק כמו במצב הקמפיין.

החבר'ה אונליין לא פראיירים של אף אחד, אך בשונה מהבינה המלאכותית- כאן כולם אגרסיביים. לא פעם מצאתי את עצמי משמש בתור דוושת בלמים לאחד מהם בפנייה. מערכת"ענישה" מנסה למנוע רמאויות בדמות קיצורי דרך במסלול, כך שכל נהג שיחתוך יותר מדי פניות או יחליט להתעלם מהמסלול ייענש. העונש כרוך בהאטת מהירות המכונית עד לכדי זחילה, על מנת לתת לשאר הנהגים הזדמנות להשלים את הפער.


משחקיות מ- Need for Speed: SHIFT

השורה התחתונה

Shift הוא משחק מרוצים שמצליח לתת לכל אחד משהו לאהוב. הוא מספיק מציאותי כדי להשאיר אתכם על קצות האצבעות לאורך כל המירוץ, אך בו בזמן מונע את התסכול של הסימולטורים בעזרת מערכת שליטה פשוטה ונוחה, וזה הישג שבהחלט ראוי לשבח. לא משנה אם אתם חובבי ארקייד מושבעים או אנשי סימולטורים, אם אתם אוהבים להכנס בקיר בכל פנייה או לבצע פניות מושלמות- כאן הכל הולך.

זהו כיוון חדש ומבטיח לסדרת ניד פור ספיד. מסדרת מרוצים ארקיידית ומצועצעת למדי, פתאום נדמה שהיא מנסה להתחרות ראש בראש במשחקי המרוצים הגדולים והמקיפים באמת של גראן טוריסמו ופורצה. היא עדיין לא שם, ממש לא, אבל על המחשב האישי אין כרגע שום מתחרה ברמה גבוהה שכזו.

נסו את הדמו של Need for Speed: SHIFT.

משחקיות – סוחפת ומהנה. משחק מרוצים טהור

גרפיקה –  מציאותית וצבעונית, אם כי לא הכי חדה שאפשר

סאונד ופסקול – צליל מדהים, פשוט מדהים! ותודה שהמוזיקה כבוייה כברירת מחדל

טכני – לא כבד במיוחד, ידרוש מכם לעדכן דרייברים- גם כאלה שאתם לא צריכים

אורך חיים – הקמפיין הראשי נמשך כעשר שעות, אבל יש עוד הרבה מה לעשות

מולטיפלייר – מצבי משחק סטנדרטיים, אך מהנים. מערכת הענישה תורמת המון

ציון סופי: 88

מה חושבים מבקרים אחרים?

IGN - ציון 9.0
Gamespot - ציון 7.0
1UP- ציון B+ (בערך 85)
Games.co.il (בעברית)- ללא ציון

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:32 22.09.2009 | kobiboy18MUFC kobiboy18MUFC

    wow הרבה זמן שלא חווינו משחק NFS כל כך טוב ומשובח, אני מופתע הפעם.. כנראה ש-EA עשתה הפעם עבודה טובה ולמדה את הלקחים מכותרים קודמים שלה בסדרה.

    מקווה שיהיה לזה המשכיות...

  2. 2

    17:33 22.09.2009 | LeL LeL

    פשש נשמע יפה D:

  3. 3

    17:47 22.09.2009 | darkness293 darkness293

    תודה על הביקורת אלכס
    הכתיבה שלך מצוינת והיתרון של שיפט לעומת מתחריו זה שהוא לא אקסלוסיבי ויוצא גם לפלייסטישן וגם לבוקס וכמובן למחשב

  4. 4

    17:53 22.09.2009 | -z1x -z1x

    באמת משחק סוס... סימולטור נהיגה אמיתי שגם המכורים לריאליסטיות יאהבו (כמוני [; ) וגם עם אפשרויות למשחק קל וארקיידי למי שמעדיף
    PROSTREET 2

  5. 5

    18:01 22.09.2009 | יובל יובל (אורח)

    קונה לPSP, אם אני אוהב אולי אני אקנה למחשב O:

  6. 6

    18:05 22.09.2009 | orel orel (אורח)

    ביקורת מעולה, תודה רבה!

  7. 7

    18:16 22.09.2009 | עדי עדי (אורח)

    אני חייב לתקן את כותב הכתבה, הדריפטים לא קשים מאוד ולא קלים, הם בדיוק ברמה המתאימה והריאליסטית ביותר...

  8. 8

    18:17 22.09.2009 | אחד שיודע אחד שיודע (אורח)

    מידע ממקור אמין:
    כל ביקורת של אדון גרבוב נכתבת על סמך עותק לא חוקי של המשחק.

  9. 9

    18:19 22.09.2009 | יהונתן יהונתן (אורח)

    נהנהתי לקרוא. השתכנעתי ואני מוריד את הדמו.

  10. 10

    18:22 22.09.2009 | ishay0703 ishay0703

    חבר'ה איזה דרייברים צריך לעדכן המשחק קורס לי.....

  11. 11

    18:27 22.09.2009 | -z1x -z1x

    ל8

    בגרסא הלא חוקית אין דרישה\בקשה להתקנת דרייבר PHYSX, ככה שלא נראה לי [;

  12. 12

    18:51 22.09.2009 | source144 source144

    אחלה משחק.
    אני קבר בטייר 3 (בסוף), דילגתי על טייר 2 כי ניצחתי בכל המרוצים של טייר 1 ואלא שהוזמנתי אלהם.. אבל יש עד טייר 4??
    זה הכל..?ציפיתי לקצת יותר.

    מה שכן נהיגה כיפית ואני אוהב את הבוגאטי!!!

  13. 13

    18:55 22.09.2009 | nimce nimce

    באמת נראה טוב אני חייב לציין..

  14. 14

    19:07 22.09.2009 | גיל גיל (אורח)

    מישהו יודע אם יש במשחק AUDI R8 פשוט דוד שלי מביא לי עוד שבוע מארה"ב ורציתי לדעת איזה מכוניות יש?

  15. 15

    19:24 22.09.2009 | xbox360 soon xbox360 soon (אורח)

    נראה מצוין, זה הולך ליהות משחק המרוצים הראשון שיהיה לי בXbox 360 העתידי שלי :P

  16. 16

    19:45 22.09.2009 | www www (אורח)

    ל5

    לא כדאי לך לקנות לPSP ניסיתי את זה וזה לא כמו במחשב

  17. 17

    19:50 22.09.2009 | unreal weapon unreal weapon

    למישהו יש מושג אם המשחק תומך בשלט של ה360 במחשב?

  18. 18

    19:52 22.09.2009 | עידו עידו (אורח)

    יש לי אותו לאקסבוקס 360.. משחק באמת טוב... הגרפיקה שלו ממש יפה... אבל מבחינה גרפית הוא נראה בדיחה ליד פורזה 3... לא חושב שהמשחק הזה ישרוד אצלי הרבה גם בגלל פורזה וגם בגלל דירט 2.

  19. 19

    19:57 22.09.2009 | מנגו מנגו (אורח)

    ה-Cockpit פשוט מדהיםםםםםם
    זה לא יאומן !!!

    מרגישים באמת כמו במכונית לעומת גראן טוריזמו שהמצלמה לא זזה...

    אבל הגרפיקה של גראן טוריזמו אוכלת ומחרבנת את הגרפיקה של SHIFT

    (אבל בלי הקוקפיט כמו של SHIFT זה לא שווה כלום)

  20. 20

    20:23 22.09.2009 | Narcan Narcan

    סוף סוף ביקורת בוויגימס

    כל הכבוד

  21. 21

    20:31 22.09.2009 | דוד דוד (אורח)

    אני הייתי ממליץ ליובל לתת לכתב יותר תמריצים לכתיבת ביקורות
    הכתב כותבב ממש טוב והייתי רוצה לקרוא עוד ביקורות ממנו

  22. 22

    20:33 22.09.2009 | ףף ףף (אורח)

    סוף סוף VGAMES מפרסמים ביקורת ועוד למשחק שלא יצא לפני 3 חודשים

  23. 23

    21:05 22.09.2009 | XXX XXX (אורח)

    מסכים עם 18, 2 DIRT נראה ורץ הרבה יותר טוב מהמשחק הזה... ובכלליות, הוא הרבה יותר טוב מ- NFS SHIFT.
    גם לגבי פורזה 3, שזה כבר משהו אחר... אין ספק שלדעתי EA גם הפעם קצת פישלו, כי עד כמה שהמשחק הזה נחמד ואפילו נחמד מאוד, הוא בחר בתקופה הכי לא מתאימה לצאת...

  24. 24

    21:43 22.09.2009 | איתמר איתמר (אורח)

    כל הכבוד להם =)

  25. 25

    22:16 22.09.2009 | EA EA (אורח)

    EA למודים לקחים מהמשחקים שלהם
    הם רואים שהוא שהוא לא מצליח ומתקנים
    כך גם בFIFA 2009 ו2010 וגם בNBA LIVE 2010 שיתשפר בהמון!
    בקיצור הם יודעים לקחת הערות בונות

  26. 26

    22:51 22.09.2009 | הנביא ה13 הנביא ה13

    סוף סוף, ביקורת נהדרת ולעניין

  27. 27

    22:57 22.09.2009 | game hunter game hunter

    אני באמת מתפלא על הביקורת הזאת כי אני לא יודע מה מצאתם במשחק
    השליטה ממש לא נוחה ולא הייתי אומר שהמשחקיות היא הכי גבוהה
    בבמילים אחרות ניסיון לשפר את פרו סטריט אבל לדעתי EA רק מדרדרת והיא לא שיפרה שום דבר ומבקום לעשות בשכל ולחזור אל רעיונות המשחק המצליחים שלה כמו MOST WANTED ו UNDERGROUND 2
    היא מנסה זאנר שידוע מראש שלא כל אוהבי משחקי המרוצים אוהבים
    במילים אחרות אני התאכזבתי ולא מציע לכם בכלל לקנות את המשחק

  28. 28

    23:45 22.09.2009 | .Bacon .Bacon

    משחק מאוד כיפי, כדאי לכם לנסות אותו !

  29. 29

    08:12 23.09.2009 | kobiboy18MUFC kobiboy18MUFC

    25, הם נזכרים פשוט מאוחר מידי, זה לא בדיוק שנה אחרי כותר מסוים אלא לוקח להם כמה שנים...

  30. 30

    08:22 23.09.2009 | K!ttyCat K!ttyCat

    אם אני כבר משקיעה את הזמן על המשחק, הייתי קונה את המלא ולא משחקת את הדמו.

  31. 31

    10:28 23.09.2009 | shaby shaby

    19 הרגת אותי עם ה-cockpit...איזה cockpit בראש שלך...

  32. 32

    13:53 23.09.2009 | איתמר ברזנר איתמר ברזנר

    אחד המשחקים הכי טובים שיצאו להם.

  33. 33

    14:52 23.09.2009 | unreal weapon unreal weapon

    משחק נחמד,אבל הגראפיקה שלו ממש גרועה לעומת משחקי המירוצים של היום...

  34. 34

    15:09 23.09.2009 | Rewind Rewind

    אחלה משחק הרודתי כבר ! איך שהוא יצא לרשת איכות סאונד ודימוי נסיעה מצוין .

  35. 35

    15:34 23.09.2009 | restoC restoC

    גרפיקה טובה סאונד טוב נהיגה קשה ומציאותית רק חבל מאוד שאין את האפשרות כמו בNFS Underground 2 שאפשר לנסוע בעיר בחופשיות... אני כבר מחכה שהם יוציאו משחק כזה

  36. 36

    16:14 23.09.2009 | yarden cohen yarden cohen

    אחלה ביקורת תודה,מנהלי וויגימס תנו לו לכתוב עוד ביקורות בבקשה.

  37. 37

    17:18 23.09.2009 | robN robN

    אני לא יודע מה איתכם אבל אני מתגעגע למשחקים של NFS3\4 ..
    אני פשוט הייתי משחק בהם בלי סוף ברשת עם אח שלי ..
    בא לי שיוציאו משהו בסגנון הזה :D

  38. 38

    17:31 23.09.2009 | GreatDeviL GreatDeviL

    כל הכבוד אלכס ביקורת מרשימה ומרעננת לשם שינוי כל הכבוד נראה משחק חיה מה המחירים?

  39. 39

    19:21 23.09.2009 | danik107 danik107

    NEED FOR SPEED IS BACK TO BUSNISSNES

  40. 40

    20:02 23.09.2009 | ny ny

    לא יודע מה עם הקונסולות אבל למחשב המשחק מעפן,לא מרגישים את המהירות ואין אקשן במרוצים.. המשחק האחרון הטוב ש-EA הוציא בסדרת ה NFS היה CARBON ומאז כל המשחקים משעממים

  41. 41

    23:19 23.09.2009 | Tom C Tom C

    אני לא אוהב מישחקי מירוצים, כי זה פשוט משעממם..
    רק נוסעים במכונית, נוסעים, נוסעים, ונוסעים..

    אם כבר והייתה האפשרות לעצב את המכונית שלך בטירוף(כמו שאני אוהב) ולצאת מהמכונית ולעשות בלאגן(GTA) זה היה כבר יותר כיף לדעתי.

  42. 42

    01:28 24.09.2009 | xile xile

    אני לא משחק עם הגה, אבל המשחק יצא אחד המגעילים. איפה עלילה? איפה משהו עם אקשן..? UNDERCOVER היה משחק קצר אבל היה סבבה..
    ב SHIFT אני רק פונה שמאלה עם המקלדת כל המכונית עפה לי לצד כמו שאתה שופך כוס מים.. לא אהבתי את המשחק בכלל.

    יש למישהו מושג אם יצא משהו בקרוב עם עלילה וכו'?

  43. 43

    14:39 24.09.2009 | the who the who (אורח)

    ל 42 . איזה עלילה אתה כבר רוצה ממשחק מרוצים ? אפילו מה שהיה ב NFS-MW העלילה זה דבר די שולי במשחק . הקטע פה זה נהיגה ומהירות . זה לא משחק אקשן FPS ....

    בקשר למשחק -

    סוף סוף יש משחק מרוצים איכותי גם למחשב . אני אישית לא אוהב משחקי מרוצים , אבל מי שכן אוהב ויש לו את הטאץ' בטוח יהנה מהמשחק הזה ללא כל ספק , מי שבאמת מבין במשחקי נהיהגה יסכים אתיתי ש NFS - PROSTREET היה משחק מצויין ומקצועי. אני די נהנתי ממנו.

  44. 44

    15:26 24.09.2009 | game hunter game hunter

    אני חושב שפרו סטריט כיף רק עם הגה כי השליטה לא מתאימה למקלדת
    ואני לא מסכים שהוא הכי יפה הוא לא מתקרב לMW
    אבל בהחלט משחק מקצועי השאלה כמה זה מענייןוכמה הוא יחזיק מעמד
    לפני שאתה מתיאש ממנו בMW וUG2 וגם CARBON רוב חובבי NFS
    שחקו יותר מ3 פעמים(חזרו עליו או התקינו) את המשחק גם אלה שסיימו וגם אלה שלא ומאז הייתה ירידה בנושא הזה חוץ משאר הנושאים וזה הדבר הכי חשוב לדעתי זה מה שנקרא משחקיות

  45. 45

    18:03 24.09.2009 | dark crystal dark crystal

    למרות שהמשחק מצויין.. אני לא אוהב את הסגנון הזה של מרוצי המכוניות.. GRID , DIRT וכו'.. אני אוהב את הסיגנון הישן והמצליח של הNFS, כמו הMW, UNDERCOVER אהבתי מאוד גם את הPRO STREET משום מה.. אבל את הסגנון הזה אני פחות מעדיף..
    ושישפרו כבר את הגראפיקה.. חשבתי בחלק מהתמונות שזה PRO STREET

  46. 46

    19:17 24.09.2009 | tombalmas tombalmas (אורח)

    משחק סוווסוסססדס !

  47. 47

    20:02 24.09.2009 | the good guy the good guy (אורח)

    good game

  48. 48

    16:46 25.09.2009 | שחף שחף (אורח)

    זה מיסחק קף מאוד וגם יש לי אותו

  49. 49

    00:29 26.09.2009 | kakikwaski kakikwaski

    אין לי רשיון נהיגה ולא יצא לי לקחת את הרכב של ההורים ולנסוע 150-200 קמ"ש, אבל בגלל כל פניה קטנה, שהאוטו עף בה לאינזי טיבי זה נראה לי שהפיזיקה די מחורבנת ושהמשחק סתם מקשה על השחקנים.

  50. 50

    12:44 26.09.2009 | שון שון (אורח)

    למה זה רק לפליסטיישן 3

  51. 51

    19:37 26.09.2009 | LISH LISH (אורח)

    48, לך תגמור כתה א' ואז תחזור טוב?

  52. 52

    14:33 27.09.2009 | אור אור (אורח)

    הורדתי אחלה משחק אבל איך משחקים ברשת??..

  53. 53

    19:21 02.10.2009 | שיפט חרא שיפט חרא (אורח)

    שיפט חרא כמו פרוסטריט-
    למי אכפת מגרפיקה - זה מעצבן שאי-איי מנסים להוריד את ניד-פור-ספיד
    מהרחובות למסלול.

  54. 54

    19:27 02.10.2009 | 6768 6768 (אורח)

    צודק נמאס מאפיגור אזה NFS נייה משאמם לעלה נייה סתם חרה מיסחק אני סונה שלוקכים מיסחק תוב ואושים אותו זבל.

  55. 55

    19:29 02.10.2009 | שונא את EA שונא את EA (אורח)

    מסר ל EA:
    תלמדו מטעויות יא סתומים משחקי מסלול זה משעמם, די לנסות
    להוריד את NFS מהרחובות.

  56. 56

    19:30 02.10.2009 | צודק צודק (אורח)

    שיפט זה סתם משחק זבל, אני מציע להחרים את NEED FOR SPEED
    עד שהם יוציאו משחק נורמאלי.

  57. 57

    19:31 02.10.2009 | משה נחמה, נס ציונה משה נחמה, נס ציונה (אורח)

    אחי אני בפנים, עוד מישו מצתרף לחרם?

  58. 58

    20:46 02.10.2009 | המלך המלך (אורח)

    יש לי שאלה עם יש לי כרטיס מסך 8600 GT המשחק יעבוד?

  59. 59

    14:04 03.10.2009 | adar adar (אורח)

    לא נהנתי מהמשחק.
    אין למשחק חופשיות ביכלל.
    אין מה לעשות שם אי אפשר לעשות משטרה ליסוע בשביל הכיף.
    קיצר חרא משחק והנהיגה גם לא ממש טובה האוטו עוצר לי ליפעמים.

  60. 60

    13:02 04.10.2009 | THE DRIVER THE DRIVER (אורח)

    אין לי מושג מה אמרו על המשחק הקודם אבל לדעתי הוא היה פיצוץ של מרוץ ומשחק המשחק החדש נחמד אבל לדעתי פחות אתגרי ופחות אפשרויות רחוב

  61. 61

    10:09 05.10.2009 | tomer1114 tomer1114 (אורח)

    אז לכול מי אמר מישחק לא טוב מישחק חובבני אז הם טעוווו
    זה המישחק הכי טוב שיצא ל ניד פו ספיד אתמול קניתי וזה פשוט מיצאותייי לדמריי הוא שווה כול פרוטה הוא דוחף אותך על הקצה מה שבאלכם נכון בהתחלה קצת קשה אבל שתופסים את הקטע מוצאים מישחקשווה אני הייתי נותן לו ציון 9 מתוך 10 אז רוצו ליקנות כי אני קניתי עותק אחרון שניאר בחנות

  62. 62

    13:25 06.10.2009 | ADAR ADAR (אורח)

    חרא משחק השליטה לא טובה ביכלל.
    האוטו וצר לי בל סיבה.
    כשעושים פנייה זה כאילו האוטו נוסע על קרח.

  63. 63

    00:04 08.10.2009 | tomer1114 tomer1114

    חחחחחחחח תילמד לינהוג ולמה האוטו עוצר
    זה ניקרא כלי עוזר מעכרכת בלמים אוטומאית זה עוזר לך שלא טיפול לחצץ ונסיעה על קרח חחחחחח תילמד לשחק!

  64. 64

    00:09 08.10.2009 | orokusaky orokusaky (אורח)

    איך יש כבר GT500? עוד לא יצאה סדרה 300!:)

  65. 65

    11:10 11.10.2009 | אור ;; אור ;; (אורח)

    אחי תגיד איך משחקים ברשת במשחק הזה??...

  66. 66

    18:30 18.10.2009 | אופיר פרידמן וטל ישראלי אופיר פרידמן וטל ישראלי (אורח)

    אכן כן NEED FOR SPEED UNDER COVER היה באמת צולע
    מקווה שהמשחק יהיה יותר טוב P: אני לא שיחקתי עדיין ניראה טוב אולי אני יוריד :)

  67. 67

    19:07 23.11.2009 | שדג שדג (אורח)

    משחק אולי הכי גרוע של EA, אשכרה כמו CRYSIS.

    עושה המון רעש עם הגרפיקה ובתכלס הGAMEPLAY כלכך גרוע שזה לא יאומן.
    בכלל כל הקטע הזה של מרוצים ב"מקומות מסודרים" (אין לי מילה טובה יותר שעולה לראש כרגע) לדעתי לפחות ממש עבר את זמנו בGRAN TURISMO עוד.

    אני עדיין חושב שEA היו צריכים להישאר עם הרעיון של MOST WANTED רק חבל שמאז MW הם רק מפשלים.

    לא שווה 200 שקל

  68. 68

    20:27 29.01.2010 | שי שי (אורח)

    משחק מאוד יפה יש לי אותו אין ספק שNFS השתפרו
    אבל יש להם מתחרים הרבה יותר חזקים!!!

  69. 69

    15:43 05.02.2010 | אנטון אנטון (אורח)

    כן נכון אבל,need for speed most wanted הכי טוב.

  70. 70

       | פורסם ע"י