הרשמה

ביקורת: Assassin's Creed II

ככה צריך לעשות משחק המשך: גדול יותר, יפה יותר והרבה יותר מהנה

 

מפתחת: Ubusoft
מפיצה: Ubisoft
תאריך יציאה:
19.11.09 (קונסולות)
16.3.10 (מחשב)
פלטפורמות: PC, X360, PS3

גם אם לא אהבתם את Assassin's Creed הראשון, השני הוא משחק סוחף ומשופר כל כך שאתם חייבים לפחות לנסות אותו

האקרובט הכי קטלני של עולם המשחקים חוזר בשנית, הפעם עם שדרוגים, תוספות והיכולת להחליף בגדים. סדרת Assassin's Creed עוזבת את ירושלים ודמשק של תקופת הצלבנים, עם הכנסיות המעטירות וגילדת המתנקשים הסודית, ועוברת לונציה ופירנצה היפהפיות של הרנסנס.

Assassin's Creed (בעברית: "אמונת המתנקש") הראשון היה דוגמא מצוינת לשאפתנות, חדשנות וכמות האהבה שצריך להשקיע בכותר חדש ומקורי כדי שייחרט בזכרונם של השחקנים. עם זאת, היו לו המון בעיות. היו כמה באגים במנוע, המשימות חזרו על עצמן הרבה יותר מדי, הלחימה היית קצת מוזרה וההתנקשויות המגניבות היוו חלקיק זעיר בתוך המשחק, למרות שמו...

לדעתי, המשחק הראשון היה יותר הדגמה של טכנולוגיה ושל קונספט חדש, שכן מכל ההבטחות לעולם פתוח וחופשי התברר שרוב מה שעשינו במשחק זה לרכב מעיר לעיר ולטפס על כל זיז בולט. הוא היה יפה לעין, אבל בלי מספיק "בשר".

לשמחתי אני יכול לדווח שבמשחק החדש ההבטחה של Assassin's Creed הופכת למציאות. הבסיס הטכנולוגי המוצק נשאר ואף שופר, וב- Ubisoft הוסיפו לו המון תוכן. עולם המשחק הורחב אפילו יותר, העלילה והדמויות מעניינות בהרבה, ו... כן, הסדרה הזאת בהחלט בדרכה לגדולה.

הטוב
  • עולם פתוח אורגני ויפהפה
  • אנימציות מעולות
  • מערכת קרבות הדוקה וברוטלית
  • התנקשויות מגניבות
הרע
  • קל מדי
  • בעיות קלות בגרפיקה
והחברה (של אציו)
  • נראית לא רע בכלל....

נקמה ברחובות ונציה

העלילה של Assassin's Creed II ממשיכה בדיוק מאותה נקודה (מבלבלת מאוד, אני חייב לציין) בה נקטעה העלילה של הכותר הקודם. מכיוון שלא מדובר בעלילה סטנדרטית, אני אמנע מלחשוף עליה פרטים. רק נספר שהמפתחים החליטו לצרף אליכם הפעם בחורה מאוד נאה, למרות שהיא לא ממש קשורה לסיפור. אבל היא שווה, אז מצידי סבבה.

גם הפעם, כמה מפתיע, המניע העיקרי בעלילת המשחק היא נקמה. אציו, האציל הפלורנטיני הצעיר שלנעליו תיכנסו, יוצא לנקום את רצח אביו. מהר מאוד תגלו כי אבא ז"ל היה חלק מגילדת מתנקשים, הוריש לכם את חליפתו הלבנה, והפנה אתכם לכמה אנשי מקצוע כדי ללמוד את אומנותו.

בתוך זמן קצר תלמדו את כל מה שצריך מתנקש מתחיל לדעת ותצאו למסע נקמה מלא בהתנקשויות, טיפוס על קירות, ריצות על גגות וקפיצות אקרובטיות מרהיבות-עין, כשהמטרה היא לגלות מי עומד מאחורי הרצח- וכמובן, להרוות את הצימאון שלכם לצדק...

סכינים, חניתות וגרזנים

הדם, הדם... לרגע אפשר לחשוב שנכנסתי בטעות ל-Left 4 Dead 2 (ציון: 88) או ל- Dragon Age (ציון: 96) בגלל כמות הדם, האלימות הברוטלית והקרבות המגניבים שנוספו למשחק. המפתחים החליטו להשקיע בקרבות מדממים וברוטליים- וואו, כמה שהם קלעו בול.

הפעם, בגלל שלאציו אין שום קוד אתי שעומד בפניו, הוא יכול לעשות מה שבא לו, אם זה לרצוח אזרחים בדם קר, להשאיר גופות ברחוב או ללכת מכות עם כולם ביחד. וכשאני אומר "ללכת מכות" אני מתכוון לזה, כיוון שאציו כלל לא חייב להיות חמוש, ובניגוד לגיבורי פעולה רבים ניחן ביכולת המופלאה לתת אגרופים.

מערכת הלחימה שופרה פלאים, ואתם תעשו "אאוץ'!" כל פעם שאציו ישלוף את אחד ממהלכי הסיום החדשים שלו, שכוללים שיפוד חיילים על חניתות וניפוץ ראשים עם אלות ברזל. מוי כיף!

ארסנל הנשקים שודרג גם הוא, והתמלא בהמון כלי רצח שונים ומגוונים. תוכלו אף "לקחת בהשאלה" את כלי הנשק של היריב שלכם במהלך קרבות, כי אין דבר משפיל יותר מלהפוך לשיפוד על הכידון שלך עצמך.

עם כל זאת, תוכלו להמנע באופן מוחלט מ-99 אחוזים מהקרבות, אם תבחרו בכך, תודות לתכנות שלבים מעולה וליכולות התחמקות חדשות של אציו, כדוגמת זריקת פצצות עשן ו"גיוס" אזרחים לעזרתו.

הטוב, הרע והשמן

בניגוד למשחק הקודם, בו האוייבים היו כולם אותו דבר ונבדלו רק ביכולת שלהם לספוג יותר נזק עד שייפלו אל מותם, Assassin's Creed II מציע לנו שלושה סוגים חדשים של אוייבים.

הראשון הוא האביר, שיהווה אתגר עצום בזמן הקרבות. ההתקפות שלו יפילו אתכם קיבינימט וישטחו על הגב, בעוד אתם בקושי תגרדו אותו תודות לשריון המתכתי העצום שהוא לובש. נקודת החולשה שלו היא שיש לו שכל של דג. תוכלו בקלות לחמוק על פניו, להתגנב מאחוריו ולחסל אותו עם דקירה אחת מכוונת היטב.

אחריו בתור מופיע השומר. פרנואיד מלידה ופחדן, הוא יחפש אתכם בפינות חשוכות, ילך לבדוק מה קורה בערמות השחת ואף יזהה אתכם בתוך קבוצת אנשים. מצד שני, הוא לא מהווה אתגר כלוחם ולפעמים אף ינטוש קרבות אם יבין שסיכוייו קלושים.

אחרון חביב הוא האצן, היחיד שניחן באותה יכולת קיפוץ על גגות כמו אציו. הוא יכל לרדוף אחריכם בכל נתיב אשר תלכו, או להפך, לברוח מכם בדרכים מפתיעות כדי ליידע את משמר העיר על נוכחותכם. הדבר שהכי הפתיע אותי ב"אצן" היא הבינה המלאכותית המצויינת שנבנתה במיוחד בשבילו. הוא יוכל לבחור את הנתיב שלו בצורה דינאמית ולהחליט באיזו דרך הכי טוב ללכת.

כמובן שגם החיילים הרגילים ינסו לטפס מעל מכשולים ויעלו על סולמות בזמן מרדפים, מה שמוסיף עוד אלמנט למשחק- שכן בכותר הראשון, כל מה שהייתם צריכים לעשות כדי להמלט מקרב הוא לטפס על הגג הקרוב אליכם.

עדיין אפשר לטפס על דברים

נקודת המכירה הכי חזקה של המשחק הקודם, היכולת לטפס על כל דבר שליבכם יחשוק, עדיין תופסת מקום מרכזי ואף זכתה לשיפורים. לצד היכולת להאחז בכל בליטה, עמוד וקורת עץ, האנימציות אפילו יותר זורמות מבמשחק הקודם, וכל צעד יחושב בצורה דינאמית בהתאם לסביבה. כך, למשל, אם תקפצו מקורה אחת לשנייה, אציו יוכל להחליט האם לדלג מעליה או להתלות מהידיים, בהתאם למצב הרוח.

בגלל שהמשחק מתרחש הפעם באיטליה, וונציה כידוע מלאה בתעלות מים, אציו ניחן גם ביכולת לשחות ולהשיט גונדולה. קפיצת ראש למים מהקומה האחרונה במגדל לא רק נראית מגניב- זו גם דרך מצויינת להפטר מרודפים טורדניים.

הפן הפלטפורמי הזה של המשחקיות ב- Assassin's Creed II זוכה להדגשה בשלבים מיוחדים, אליהם תגיעו כאשר תמצאו כניסות סודיות המוחבאות ברחבי העיר. במידה ותמצאו כניסה שכזו תוכלו לטייל בתוך קבר עתיק בסטייל "הנסיך הפרסי", וכמובן לזכות בשלל יקר-ערך בסופו.

וכן, זה עדיין משחק התנקשויות

למרבה הפלא, גם מערכת ההתנקשויות עברה שינוי ושיפור. הרבה יותר קשה להתנקש במטרות בגלל המורכבות החדשה של המשחק. ללא תכנון מראש ולמידה של נתיבי הבריחה ושגרת היום של מטרתכם, קרוב לוודאי שלא תצליחו בזממכם.

אחד השיפורים הבולטים (במלוא מובן המילה) בנושא הזה הם זוג הלהבים המוחבאים, אחד על כל יד של אציו. עכשיו אתם יכולים להרוג שני אנשים בשקט בו זמנית, ואף להשתמש בלהבים כנשק לכל דבר בקרבות.

אחרי כל התנקשות, "מד המבוקש" שלכם יתמלא- בדומה למד המוכר לנו ממשחקי GTA. כדי להוריד את העויינות של השומרים כלפיכם תצטרכו לברוח ולהסתתר, לחסל את רודפיכם או לעזוב את העיר. תוכלו גם למצוא ולהוריד פוסטרים של "מבוקש" כדי להפחית את החשדנות של השומרים כלפיכם.

עולם (עתיק) של תוכן

על מנת לקרב את העולם של אציו צעד נוסף לעבר המציאות הוצאו כמה אלמנטים שהפריעו, ונוספו כמה חדשים. למשל, הפעם בכל פעם שתפגעו תצטרכו לחבוש את עצמכם או לראות רופא. הנשקים שלכם ומגני הגוף יתבלו עם הזמן, ותצטרכו לרכוש חדשים או לתקן את הישנים על מנת שיהיו אפקטיביים בקרבות. תוכלו גם לשדרג את המגנים, לקנות תחמושת ולרכוש נשקים חדשים.

אני בטוח שעד עכשיו הספקתם להבין שכל דבר כזה עולה כסף, ואט אט יפתחו בפניכם דוכני העיר בהם תוכלו למצוא סחורות ושירותים של בעלי מקצועות. תוכלו לבזבז כסף לא רק על קניות אלא גם כדי לעבור משימות ביתר קלות. לדוגמא, תוכלו לשלם כסף לעברייני רחוב על מנת שיעזרו לכם בקרבות, או לנערות ליווי שיסיחו את תשומת ליבם של השומרים בזמן שאתם מתגנבים באלגנטיות מאחוריהם.

בשביל להשיג כסף תוכלו להרוויח אותו בדרכים ישרות, כגון משימות צדדיות, או ישרות פחות, כגון כיוס אנשים. אפרופו משימות צדדיות, אני שמח לבשר שהפעם יש מבחר גדול הרבה יותר, אם כי הגיוון עדיין לא מרקיע שחקים. אולי בעתיד נזכה לשיפור בתחום הזה בעזרת חבילות DLC להורדה.

נוספה גם האפשרות להתאים אישית את התלבושת של אציו. נחמד.

הטכנולוגיה שמאחורי הגלימה היפהפיה

כמו כמעט כל היבט, גם מנוע המשחק עבר שיפוץ לא קטן והוא נראה יותר חי. כל הארכיטקטורה נראית כל כך אורגנית ואמיתית, שלא תחשדו אפילו שהיא בעצם תוכננה במיוחד לאפשר משחקיות פלטפורמות. לא רק שהמשחק נראה טוב יותר מקודמו, הוא גם שומר על קצב פריימים יציב הרבה יותר, אחרי התלונות הרבות על נפילות פריימים בכותר הקודם.

עולם המשחק הרבה יותר פתוח ואין יותר מסדרונות ליניאריים בין עיר לעיר. הערים גדולות ורחבות ידיים הרבה יותר. ולמרות שלא האמנתי שאפשר ללטש את תנועותיו של אלטייר, גיבור המשחק הקודם- זו פשוט עובדה שאציו נראה הרבה יותר אנושי, והאנימציות של תנועותיו משתלבות בצורה יותר זורמת אחת בשנייה.

כמו בכותר הקודם, גם הפעם עשו החבר'ה הטובים מיוביסופט עבודת הצללה יוצאת מן הכלל, והוסיפו הפעם מערכת דינאמית של יום ולילה.

למעשה, חוץ מכמה טקסטורות מרוחות, אי-אלו עצמים שפתאום מופיעים על המסך ונעלמים ממנו באותה פתאומיות, הגרפיקה של Assassin's Creed II פשוט נהדרת, והעולם הפתוח ורחב הידיים נראה חי ויפהפה.

השורה התחתונה

התאכזבתם מ- Assassin's Creed הראשון? תשכחו ממנו. המשחק החדש הוא דוגמא מצויינת איך צריך לקחת כותר חדשני ומקורי אבל מבוזבז ומאכזב, להקשיב לתלונות השחקנים ולתקן במשחק ההמשך את כל מה שלא עבד בראשון.

כמובן, גם Assassin's Creed II אינו מושלם, אבל הוא בהחלט בדרך לשם- ואני בטוח שבנסיון השלישי הם כבר יקלעו בול. כנסו לעולמו של אציו, וגם אתם תמצאו את עצמכם קונים נשקים שבחיים לא תשתמשו בהם, רק כדי לראות את אנימציות הקרב המגניבות.

יופי של משחק !

משחקיות – חיסולים, ריצות על גגות, קפיצות אקרובטיות- מגוונת ומהנה
גרפיקה –  עולם גדול, חי ומשכנע, אבל בעיות קלות פה ושם מונעות ציון מושלם
סאונד ופסקול – מוזיקה תזמורתית מתאימה לאווירה, הדיבוב לא משהו
טכני – המנוע שופר, אך עדיין יש בו גליצ'ים
אורך חיים – כ- 15 שעות בקמפיין הראשי, אבל יש גם משימות צדדיות, ובכלל זה כיף להסתובב בעיר
- מולטיפלייר – אין

ציון סופי: 93

מה חושבים מבקרים אחרים?

GameSpy - ציון 5 מתוך 5
IGN - ציון 9.2
Eurogamer - ציון 9
Gamespot - ציון 9.0

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:18 25.11.2009 | הררר הררר (אורח)

    הייתי בטוח שזה יהיה לפחות 94 :D

  2. 2

    11:37 25.11.2009 | Gsmart Gsmart

    ברצינות אתה לא יודע להעריך... משחק מצויין זה 93 ואתה אומר יופי של משחק... ברצינות חובבנים

  3. 3

    11:43 25.11.2009 | darkstar darkstar

    וואי איזה משחק טוב והסרטון מה זה מעניין
    לא ציפיתי שיהיה כלכך טוב

  4. 4

    11:47 25.11.2009 | sharinox sharinox

    מוריד!

  5. 5

    11:54 25.11.2009 | navekeinan navekeinan

    חשוב לציין שזאת ביקורת לגירסת הXBOX 360 גירסת המחשב תצא ב2010

  6. 6

    11:55 25.11.2009 | AlonTavor AlonTavor

    סוף סוף משחק המשך שהוא טוב, לא כמו L4D ו L4D2 שבמקום לתקן פשוט הוסיפו עוד דברים ועוד בעיות.

    לא כמו MW/MW2 שלא תיקנו שום באג מהמשחק הראשון (בעיקר Fast reload, זה ממש דפוק.)

    עוד כמה חודשים זה יצא למחשב.

  7. 7

    11:55 25.11.2009 | shaby shaby

    לקומיקס מצחיק על המשחק

    http://www.penny-arcade.com/comic/

  8. 8

    12:20 25.11.2009 | AJ-STYLES AJ-STYLES

    משחק מעולה סוף גרוע ברמות הגבוהות ביותר

  9. 9

    12:34 25.11.2009 | crabrocket crabrocket

    משחק מצויין שווה כל רגע.
    הנה תרגום לקומיקס מ PENNY ARCADE שהביא SHABY:

    האיש: לינגוויני! fettucine, אפוי!
    אציו: בולוניה, קרוטונים. Carbonara. שרוולים עם סרטנים ותרד.
    אציו: פירות ... של ... הים!
    אציו: resquiat בדגים, פסטו, ארבע גבינות.

    מצטער על התרגום החלקי, תאשימו את google translate
    :)

  10. 10

    13:01 25.11.2009 | דיייייייייייי דיייייייייייי (אורח)

    אני מת פה אני חייב לחכות עוד 3 חודשים אאארררררררגגגגגגגגג!!!! אני הולך להקפיא את עצמי אני לא יכול!!!!

  11. 11

    13:10 25.11.2009 | מצחיק מצחיק (אורח)

    הטוב הרע והבחורה...
    חחחחחחחח

  12. 12

    13:11 25.11.2009 | source144 source144

    עורך, כדי לסיים את המשחק זה ייקח (בממוצע) 20-30 שעות.
    ושאני אומר לסיים אותו אני מתכוון לא רק את המשימות הראשיות אלה את הכל (כל הגליפים האלה, משימות צדדיות והכללללל). וL4D2 משחק סוס שנקנה יותר מcod6 וקיבל ציונים של 90 ופה 88 מתי אני זוכר שאמרתם שהוא משחק מצוין וששווה לקנות.. =/
    אה ולפני שאתה רושם כתבה תלמד על מה אתה מדבר... האשה הזאת (הכוסית מההתחלה) היא העוזרת של "הדוקטור הרשע" מהמשחק הקודם רק שהפעם מגלים שהיא undercover דאדם!@!

  13. 13

    13:20 25.11.2009 | ין ין (אורח)

    4 פיראט מאניאק, שתירקב, אנשים השקיעו כל כך במשחק, באמא שלי אתה חייב למות פיראט בן זונה.

  14. 14

    13:23 25.11.2009 | חחחח יא אללה חחחח יא אללה (אורח)

    SHARINOX ביום שתמות, אני אפתח משתמש וארשום את זה בכל הפורומים. משמחה כמובן!: )
    אז... תמות!

  15. 15

    13:25 25.11.2009 | shaby shaby

    חח 9 לא היית צריך לתרגם את זה, הם מדברים שם ב"כאילו איטלקית", זו הפואנטה, כנראה זה בגלל שבמשחק יש שימוש בשפה.

  16. 16

    13:28 25.11.2009 | dd dd (אורח)

    4 אתה יוצא הומו יותר ויותר עם כל תגובה שלך,

  17. 17

    13:30 25.11.2009 | LooLzzz LooLzzz

    סיקור מעולה!
    תודה רבה!

    אני כלכך מחכה למשחק ><

    אהה וגם בקשר לmultiplayer שרשמת שאין, יהיה מצב COOP אבל רק למחשב =O

  18. 18

    13:33 25.11.2009 | 23 23 (אורח)

    הייתי רוצה שיעשו משהו בסגנון הזה..אבל עם רובים ואקדחים

  19. 19

    13:35 25.11.2009 | חי חי (אורח)

    אה! עליתי עליך 16! אתה חושב ש-4 הוא הומו?
    צודק.

  20. 20

    13:37 25.11.2009 | ududy ududy

    זאת לא "כאילו איטלקית" בקומיקס, זאת לגמרי איטלקית - שמות של פסטות ורטבי פסטות.

  21. 21

    13:50 25.11.2009 | Calavera Calavera

    אבל הוא קצת צודק כשהוא אומר "כאילו איטלקית", הם כאילו מנצלים את העובדה שאין לנו מושג אמיתי באיטלקית לכן הם יכולים לרשום מה שבא להם ועדיין נחשוב שהם מנהלים שיחה באיטלקית.

  22. 22

    13:55 25.11.2009 | FRESHER MAW FRESHER MAW

    ל- 18

    חכה לASSASSINS CREED 3

  23. 23

    14:15 25.11.2009 | NozinG NozinG

    ביקורת מעולה, יפה מאוד!
    משחק סוס, תותח, קרוב למושלם(חוץ מכמה בעיות טכניות קטנות לפי דעתי, כפי שהוא רשם בציון הסופי), ממש כדי לקנות!

  24. 24

    14:26 25.11.2009 | AJ-STYLES AJ-STYLES

    תקשיבו המשחק טוב מאד אבל אני מזהיר אותכם כולם הסוף גרוע ביותר במשחקים שיצאו בעשור האחרון שתגיעו לסוף תגידו איזה סוף גרוע הסוף,הסוף לא מתאים למשחק ועוד משפטים כאלה אז תאמינו על תקפיצו ציפיות אחרי שאתם קונים את המשחק\מוריד(4 נו נו נו)

    בקיצור אל תקנו את המשחק עם ציפיות גבוהות.

  25. 25

    14:35 25.11.2009 | Aldor Aldor

    ל-18, התווסף אקדח למשחק (עד כמה שבאותה תקופה אפשר לקרוא לזה אקדח..)
    ולגבי הביקורת, מעולה, אבל שחכת כמה דברים.
    1.אורך החיים של המשחק מגיע לכ20 שעות (ואני לא מדבר על משימות צדדיות, ככה המשחק באמת מגיע)
    2. אני לא מוצא בעיה בדיבובים, UBISOFT שכרו אנשים איטלקים ועוד כל מיני אירופאים בשביל הדיבובים האלה, והם משחילים מילים באיטלקית בלי הפסקה והמבטא מעולה (והמילים הם באמת באיטלקית, באמת נראה לכם שהם סתם יחרטטו שטויות? וגם בדקתי את זה..)
    3. שחכת להגיד שהפעם אפשר להרוג מכל מקום, נגיד אני עומד על הגג ויש פטרול שעובר מתחתי, אני יכול לקפוץ עליו ולרצוח אותו בלי הרבה סיבוכים, או שיש מישהו שעומד על המגדל אני יכול להרים אותו להפיל אותו לרחוב/למים, והאנשים יבהלו והכל..
    4. לדעתי למשחק מגיע 96 לפחות.. אבל בכל זאת אחלה ביקורת זה רק כמה תיקונים.

  26. 26

    14:35 25.11.2009 | Fucile Fucile

    תיקון קל.. לא האב שלח אותנו ללמד את אומנותיו
    "והפנה אתכם לכמה אנשי מקצוע כדי ללמוד את אומנותו."
    זה לא נכון..

    אבא של אציו (ג'ובני) רק אומר לנו להיכנס לחדר סתרים.
    והוא אומר שעלינו לקחת את כול מה שנמצא שמה ונבין לבד אם הזמן.

    אציו שולח את אמא שלו ואחותו לביתה של אחות של המנקה שלהם.
    אחותה מלמדת את אציו את האומנות Blend.
    (מה שאביו לא תיכנן בשבילו)

    אחרי שאציו רוצח את האיש השמן הזה (Breto משהו כזה)
    הוא מבריח את אחותו ואמה שלו מהעיר בדרך הוא נתקל בבנו של פרנססקו
    ממשפחת דה פאצי. ונלחם נגד החיילים שלו (ובדרך מגן על משפתחו)
    ואז מריו (דודו של אציו) מגיע לעזרתו (במפתיע) ואז מלמד את אציו אמונות לחימה.
    (משהו שאבא שלו גם לא תיכנן)

    חוץ מזה אחלה של כתבה.
    מושקע מאוד ובאמת אחלה של משחק.
    אני עכשיו בסיקאונס 7 :)

  27. 27

    14:40 25.11.2009 | מיכה מיכה (אורח)

    משחק מעולה.
    אני כבר בשלב 5 (אחרי ההתנקשות השניה).
    משחק כיפי, ארוך ומלוטש.

  28. 28

    14:44 25.11.2009 | Narcan Narcan

    תודה רבה על הביקורת

  29. 29

    15:04 25.11.2009 | Mur'gul Mur'gul

    עזבו את הקומיקס מפני ארקייד. אם מישהו רוצה להיקרע מצחוק מ"כאילו איטלקית", לכו תראו את ממזרים חסרי כבוד של טרנטינו

  30. 30

    15:40 25.11.2009 | david221 david221 (אורח)

    איזה חראה אני רוצה כל כך לשחק בזה (אין לי כסף)
    אבל למי אכפת יש לי עוד מעת יום הולדת ואני נותן רמזים לחברה על המשחק כדי שיקנו לי אותו חחחח.....

    סתם אני לא עושה את זה אבל אני ממש קונה!!!!

  31. 31

    15:43 25.11.2009 | Calavera Calavera

    הקטע גולמר שהסצינה הזאת כל כך מכוונת להישמע כסטריאוטיפ של איטלקי שמן עם כתמי בולונז על הגופייה, שאי אפשר לחשוב אפילו על לקחת את הקטע ברצינות. לפני ארקייד יש נקודה - הדמויות במשחק מחליפות בין אנגלית ואיטלקית ונשמעות יותר כמו האיטלו-אמרקינים מהסופרנוס ופחות כמו איטלקים אמיתיים.

  32. 32

    15:52 25.11.2009 | kokoriko kokoriko (אורח)

    26 Fucile, תראה, לא סיימת את המשחק אז אל תדבר על מה שאתה לא יודע

  33. 33

    16:26 25.11.2009 | jok.roman jok.roman

    כתבה מעולה ויופי של הומור, אהבתי.
    כנראה שיש להשיג את המשחק הזה...
    יום טוב

  34. 34

    17:48 25.11.2009 | עידו עידו (אורח)

    משחק מעולה !
    שיפרו שם כמעט הכל... בגליצ'ים בגרפיקה בכלל לא נתקלתי.. גם לא בקטעים שעמוסים באקשן, המשחק נראה מדהים הרבה יותר מהראשון.
    הסוף לא מובן בשיט [מאמין שנבין אותו רק באססין קריד 3?] אבל משחק מדהים, אחד הטובים שיצאו לאחרונה.

  35. 35

    18:05 25.11.2009 | MisterFF MisterFF

    "אתם תמצאו את עצמכם קונים נשקים שבחיים לא תשתמשו בהם, רק כדי לראות את אנימציות הקרב המגניבות."

    זה לקוח מביקורת ממקור אחר :)

  36. 36

    18:48 25.11.2009 | תגידו.. תגידו.. (אורח)

    את המשחק הראשון בכלל לא אהבתי כבר בהתחלה.
    עכשיו אני שוקל אם לשחק במשחק השני..(גם ככה אין לי זיכרון מיותר בישביל בדיקות)
    אז אם לא מעניין אותי בכלל העלילה והאנגלית שלי לא כל כך טובה בישביל להבין הכל שם. אני יאהב את המשחק?
    שווה לי?

  37. 37

    20:10 25.11.2009 | danik107 danik107

    למה החרא הזה לא מגיע ל100%?!??!?!?!?!?!??!?!?!
    אני איזהה 50 שנה מוריד אותי והנודניק הזה לא יורד T^T

  38. 38

    20:25 25.11.2009 | לוגאן לוגאן (אורח)

    היי! איןלך חוצפה לקרוא לו "האקרובט הכי טוב.."?
    הנסיך הפרסי עושה לו בית ספר!

    אכן זה משחק אדיר למרות שהגרפיקה מעצבנת אחד השווים קנייה מכולם

  39. 39

    20:49 25.11.2009 | AlonTavor AlonTavor



    THIS IS WHY THIS GAME ROCKS

  40. 40

    21:31 25.11.2009 | GreatDeviL GreatDeviL

    אלכס אני פשוט מאוהב בסיקורים שלך בדרך כלל אני קורא חלקים בשלך אני פשוט קורא ורואה הכל

  41. 41

    22:09 25.11.2009 | fenx fenx

    משחק יפה רצח אהבתי את העלילה הגראפיקה והכול!
    ציון טוב גם כן!!

  42. 42

    22:52 25.11.2009 | דוד דוד (אורח)

    אלכס הבחורה "החדשה" שדיברת עליה היתה גם במשחק הראשון.
    ואססינס קריד הראשון לא היה כזה גרוע כמו שאתה מתאר אותו , ת'כלס רוב התיאורים על המשחקיות פה נוגעים גם באססינס הראשון.

  43. 43

    00:39 26.11.2009 | source144 source144

    זה משחק המשך מעולה.. למי שאין את המשחק (מחכה לו למחשב גם כמוני) אפשר לראות את כל המשחק:
    http://www.youtube.com/user/darksydephil#grid/user/9B1C1018DF524316

    אחלה בנאדם ומסקר ושחקן :D

  44. 44

    07:13 26.11.2009 | BlackxFreeze BlackxFreeze

    26, כשתסיים את המשחק תבין שהם כן באו בכוונה, כולם, ושכל אחד מהם הוא בעצמו Assassin וככה גם אבא של אציו.

  45. 45

    08:26 26.11.2009 | מסכים עם 45 מסכים עם 45 (אורח)

    מסכים עם 45 אחלה משחק שיחקתי בבוקס!@!?@?!@3.!

  46. 46

    09:56 26.11.2009 | Fucile Fucile

    ל-44,32 אני יודע שהם באו בכוונה.. ואני יודע שהם אססינים
    (סיימתי את המשחק היום בבוקר) הייתי חייב לסיים אותו.

    אבל לא אבא שלו שלח אותם אלינו.. הם באו על דעת עצמם כי הם יודעים מי אנחנו והם יודעים שאנחנו מתנקשים כמוהם...
    גו'בני לא ידע שהשמן הזה הולך לרצוח אותו.. כול שאר ה-Assassians באו על דעת עצמם כדי לעזור לנו (הם ידעו שגם אנחנו Assassian) ..
    ככה לפחות אני הבנתי.

    איזה משחק כיף זה.. קניתי את כול מה שיש בכול החנויות.
    פתחתי את השיריון של Altair והשגתי את הפטיש של 50 הנוצות.
    זה משחק מזה כיפי :)

  47. 47

    15:15 26.11.2009 | ניצן ניצן (אורח)

    נראה אדיר מחכה לגירסת המחשב =)

  48. 48

    16:35 26.11.2009 | THE WHO THE WHO (אורח)

    זה היה אחד מ 2 המשחקים שחיכתי להם למחשב השנה.
    ( השני הוא MW ).
    מקווה שיהיה טוב במחשב בדיוק כמו בקונסולות .
    הוא עדיין ברשימה שלי.

  49. 49

    17:34 26.11.2009 | Aldor Aldor

    מוזר שבטריילר הזה מראים את אציו לפני שיש לו את החרב שלו ואת החליפה שלו כשהמשפחה שלו מוצאת להורג, כשאין לו שום דרך לברוח מהשומרים. כשבמשחק בעצם הוא כבר עם החליפה והוא שולף עליהם את החרב, אבל אז בורח..

  50. 50

    17:51 26.11.2009 | אחלה סיקור אחלה סיקור (אורח)

    אחלה סיקור מחכה בקוצר רוח !!!!

  51. 51

    20:51 26.11.2009 | ל49 ל49 (אורח)

    אתה חכם מידי בשבילהם. ]=

  52. 52

    23:33 27.11.2009 |  bfFANboy bfFANboy (אורח)

    מישהוא יכול לומר מה תאריך היציאה למחשב?

  53. 53

    12:32 28.11.2009 | killerdragon killerdragon

    אתה גורם לי לקנא בצורה קשה
    מזל שכרגע יש לי חרא מחשב שלא מריץ AC1
    בדצמבר יקנו לי מחשב חדש ואני יתחיל להלחם בAC
    ואז ישארו לי חודשיים - שלוש לחכות לAC הבא
    בינתיים אני יחרוש עשרות משחקים שפספסתי
    GTA IV
    Prototype
    Call Of Duty Modern Warfare 2
    Wolverine
    ועוד
    ועוד

    נ.ב : Aldor שהגיב כמה תגובות מעלי : הקטעים שרואים שמוציאים להורג את משפחתו נלקחו מהסדרה של AC אם אני לא טועה

  54. 54

    12:39 28.11.2009 | killerdragon killerdragon

    אה כן שכחתי לציין קודם שהחברה תעשה את המשחק הבא כנראה[הם לא הודיעו רשמית] בזמן מלחמת העולם השניה שמשחקים בתור מרגלת

    כי הם מתקדמים בזמן

    הראשון הוא מהמאה ה11 בסביבות
    והשני מהמאה ה15
    השלישי יהיה במלחמת העולם השניה שזה מתאים
    אני אומנם מקווה שהשלישי יהיה בתקופת נפוליאון והרביעי במלחמת העולם השניה

    ומה שיותר כיפי לחשוב זה שסוף סוף יהיה משחק איכותי של ריגול, התנקשות ופארקור במלחמת העולם השניה

  55. 55

    22:37 28.11.2009 | Gypsy Gypsy

    משחק מדהים

  56. 56

    08:34 29.11.2009 | Fucile Fucile

    ד"א לעורך.. אם שמת לב כשניכנסים לפורום X360 או CS 1.6
    ומעבירים בחצים כתבות ומגיעים לזאתי.. רואים בתמונה את אלתאיר ולא את אציו חחחח תתקנו את זה

  57. 57

    19:34 29.11.2009 | 11111 11111 (אורח)

    משחק מגניב!

    שווה כל שנייה שמחכים להורדה שלו! חחח סתם...

  58. 58

    20:49 29.11.2009 | kokoroko kokoroko (אורח)

    54, אני חושב שהמשחק הבא נשחק את דסמונד כשהאנימוס יהיה מכשיר להשגת מידע, ככה שנוכל לשחק במשפר תקופות (אני מאמין שבאנגליה או מקום כזה בעיקר, בגלל משהו שאפשר לגלות במשחק :)) ושלפחות חצי משחק יהיה בתקופה מודרנית

  59. 59

    08:29 30.11.2009 | אביב אביב (אורח)

    תגידו פירסמו את הדרישות של המשחק למחשב?

  60. 60

    15:37 30.11.2009 | killerdragon killerdragon

    אפשר לשחק את דסמונד גם במשחק הזה
    אחרי שנגמר הAC2 יש כתוביות
    חכו אחרי הכתוביות משחקים את דסמונד והורגים את השומרים של האויבים

  61. 61

    22:54 01.12.2009 | איציק איציק (אורח)

    יש לי את המשחק

  62. 62

    20:30 05.12.2009 | ירון ירון (אורח)

    יש לי את המשחק וכמעט סיימתי אותו
    אם מישהו סיים אותו בבקשה שיגיד לי איך משיגים את השריון של אלטייר?
    בבקשה

  63. 63

    17:31 19.12.2009 | שאלה שאלה (אורח)

    מתי גרסת המחשב תצא?

  64. 64

    20:03 19.12.2009 | q.adsnkjjaw q.adsnkjjaw (אורח)

    די די די די איך אני מת כבר לשחק בזה!!!

  65. 65

    13:05 21.12.2009 | יובל בירב יובל בירב

    ל- 63:
    במרץ הקרוב

  66. 66

    15:18 21.12.2009 | שון קוטקוב שון קוטקוב (אורח)

    הלוואי שיצא למחשב בקרוב, אין לי קונסולות

  67. 67

    22:08 28.12.2009 | סיים ת'משחק סיים ת'משחק (אורח)

    ל- 62
    אתה צריך לעשות את כל הקברים (יש רק 6- assassin's tomb)
    ואז ללכת לווילה לחדר מאחורי הספריה עם כל הפסלים של האבות של אציו ולפתוח אותם אחד אחד!ps3 שולט!!!

  68. 68

    23:06 31.12.2009 | ZX ZX (אורח)

    אני מת לשחק את זה ואת 1 אבל המחשב שלי איתי מידי ואין לי XBOS או PS2 בסע......:(

  69. 69

    17:10 01.01.2010 | Sh Sh (אורח)

    רגע אנחנו לא נהיה אלתאיר יותר אנחנו נהיה אציו?

  70. 70

    20:03 01.01.2010 | היי היי (אורח)

    אחי יש לך טעות בתאריך יציאה של המשחק למחשב הוא יוצא ב 5.3.10

  71. 71

    22:26 01.01.2010 | אילון אילון (אורח)

    איך מורידים.???...????....?.??.....??.

  72. 72

    20:22 11.01.2010 | אנונימי אנונימי (אורח)

    (לא קשור) ויגיימס בבקשה תעשו ביקורת ל nba 2k10 אה ואחלה משחק בקשה אני מתלבט אם לקנות ....

  73. 73

    15:42 14.01.2010 | רועי רועי (אורח)

    הגירסא למחשב יוצאת במרץ השנה נכון?? אני מת לשחק בזה כבר..

  74. 74

    16:24 27.01.2010 | HEL-LO HEL-LO (אורח)

    המשחק למחשב יוצא בתאריך 5.3.2010 למי שמעוניין לדעת.
    מה שהייתי רוצה לדעת זה אם מוחרים את הגרסה הלבנה השחורה (למי שלא יודע, יש שם משימות בונוס וכאלה) גם בישראל. אני מנסה לברר ובינתיים אני לא יודע.
    אם מישהו יודע, בבקשה שיכתוב פה.

  75. 75

    21:32 31.01.2010 | אחד שיודע אחד שיודע (אורח)

    אחלה משחק! הוא מדהים מבחינת הכלֱ!אני נתתתי לו 96 אבל אחלה סיקור

  76. 76

    17:22 23.02.2010 | ליאור ליאור (אורח)

    אחלה משחק ציון חשבתי שהיה 95 אבל גם 93 לא רע אהבתי רצח את המשחק אין מצב שהוא לא היה אצלי במחשב חחחחח :)

  77. 77

    16:48 28.02.2010 | בן בן (אורח)

    יש מולטי ב uplay

  78. 78

    13:41 01.03.2010 | אלון אלון (אורח)

    וואלה משחק יפה עברתי אותו פעמיים מרב שנהנתי מי שלא שיחק חובה לשחק המשחק הראשון סתם חראטה צודקים

  79. 79

    18:54 03.03.2010 | גיימר1 גיימר1 (אורח)

    המשחק אדיר מת שיצא כבר למחשב

  80. 80

    00:07 06.03.2010 | גכ גכ (אורח)

    משחק קטלני ויפה איזה מזל שיש לי XBOX 360

  81. 81

    23:49 20.03.2010 | ירדן ירדן (אורח)

    איפו מורידים!

  82. 82

    00:14 13.09.2010 | מייק מייק (אורח)

    הבחורה שווה בצורה מפחידה... ב׳קשה תגידו לי שהיא מבוססת על מישהי אמיתית... אני נואש!!!

  83. 83

    23:21 05.05.2011 | אוראל אוראל (אורח)

    מישחק בין הטובים ששיחקתי בהם בxbox חבל שאני צריך פריצה לassassins creed brotherhood החדש וחבל שעשו אותו שחובה אם פריצהה

  84. 84

    21:00 17.04.2012 | בוגי ענבים בוגי ענבים (אורח)

    ככל שהקונסולה שאתה משחק בה מהירה יותר הדיבוב יותר מתאים לפיות זה לא בהכרח תקלה של המשחק ואין סיבה להוריד נקודות מהציון הסופי בגלל תקלה שנמצאת בקונסולה שלך

  85. 85

       | פורסם ע"י