הרשמה

משחקים: השבוע בהיסטוריה

הידיעות הבולטות של השבוע הזה בשנת 2000.

אבא שלי מורכב מיותר פוליגונים

יוצרי Drakan 2 מגלים שרין, גיבורת משחק הפעולה-רכיבה על דרקון שעל פיתוחו הוכרז לפני שבוע, משודרגת ממודל של 827 פוליגונים ב-Drakan המקורי לאחד של 2800 פוליגונים במשחק ההמשך, ובמסגרת השדרוג זוכה להבעות פנים.

דמות מושקעת במיוחד במשחק מודרני, כמו נת'ן דרייק מ-Uncharted 2, בנויה מ-20-30 אלף פוליגונים.


רין, משתמשת בכל פוליגוני הפרצוף שלה כדי להביע שאט נפש מהמירוץ הבלתי פוסק אחרי עוד משולשים

דיוק ניוקם: צמיחתה של בדיחה

ג'ורג' ברוסארד, מנכ"ל 3DRealms, עושה מעצמו צחוק בעיני ההיסטוריה ומפרסם, כהרגלו, הודעה מלאת בטחון עצמי וגישת "אנחנו יודעים מה אנחנו שווים, וזה המון" לגבי אי הופעתו של Duke Nukem Forever בתערוכת E3 המתקרבת. מאחר וההודעה מלאה ברגעים מופלאים של אירוניה בדיעבד, אני פשוט אפרסם אותה כלשונה, מתורגמת, עם אי אילו השמטות של חלקים פחות מעניינים:

"לפני שמתחילות להסתובב שמועות, אני רוצה להבהיר את תוכניות E3 שלנו. אנחנו לא מתכוונים להציג את DNF ב-E3, גם לא בוידאו בלבד ולא בחדרי חדרים."

"אנחנו לא מאמינים שלכלול את DNF בהצגה שנקראת E3 יתרום ליעד אליו אנחנו חותרים עם המשחק, שהוא בפשטות להפתיע את השחקן עם תוכן ומשחקיות בלתי צפויים. E3 יכול להוות ספויילר רציני לתוכן משחקי, ואנחנו מאמינים שזה מה שיקרה אם נציג את DNF שם."

"בזה שאנחנו לא מציגים סרטון אנחנו מקבלים:
* אנשים שצועקים שהמשחק הוא vapourware. אין לנו בעיה עם זה, כי הכל יעלם כשהמשחק יושק. יש לנו עור עבה, אנחנו רואים את המשחק על בסיס יומי, ושבעי רצון ממצב התפתחותו וממיקומו בשרשרת המזון של הגיימינג.
* אנחנו מגינים על חוויית השחקן. כשהשחקנים ישחקו במשחק הוא יהיה טרי וחדש בעבורם, והם יקראו "וואו!" כל עשר שניות. הם יודו לנו על שלא הרסנו להם את המשחק."

די מדבר בזכות עצמו, כאמור. ואני עדיין לא מסוגל להגיע למסקנה - האם ברוסארד הוא ליצן, נוכל, או איזשהו שילוב בין השניים?


ג'ורג', אתמול, משמאל. רגע, אז הוא לא שרירי, גבוה ובלונדיני?

Volition מתכוננת למהפכה האדומה

Volition, שמשחקה האחרון הוא סימולטור החלל Freespace 2, מתחילה לגייס אנשים לפרוייקט חדש, בלתי מוכרז, שמוגדר כ"משחק פעולה גוף ראשון פורץ דרך". קל לזהות, בדיעבד, שמדובר ב-Red Faction, שניסה, אבל לא מספיק חזק, לשנות את חוקי המשחק ועיצוב השלבים של FPS-ים בעזרת מנוע הפיזיקה ודפורמציית פני השטח שלו.

זה לקח עוד תשע שנים, עד Red Faction: Guerrilla, כדי ש-Volition יראו לנו מה אפשר לעשות עם סביבה ניתנת להריסה - אבל בשלב הזה הרעיון כבר היה הרבה פחות מהפכני.

There's No Place Like Space

אולפן Mucky Foot חושף את הפרוייקט החדש שלו - משחק אסטרטגיה בשם Startopia. השם בוודאי לא מוכר לחלקכם, אבל בתחום משחקי הניהול\בניה, שהיה מאוד פופולרי בתחילת העשור, Startopia, בו מוטלת עליכם המשימה לבנות ולאכלס תחנות חלל, נחשב לאחד המשחקים הבולטים בזכות ההומור, האופי והרעיונות המקוריים ששולבו בו.

המשחק הקודם של Mucky Foot, אולפן בריטי שנועד להיות קצר ימים ונוסד על ידי ותיקי Bullfrog (האולפן המקורי של פיטר מולינו), Urban Assault, היה מקורי מאוד גם הוא לזמנו, והקדים את GTA בשילוב בין פעולה ונהיגה בעיר פתוחה בתלת-ממד.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:38 22.04.2010 | yoyole123 yoyole123

    המשחק האחרון מזכיר באופן לא מפתיע את לונה פארק עולמי, עוד משחק של Bullfrog

  2. 2

    15:17 22.04.2010 | Wan7ed Wan7ed

    אייי כמה שאהבתי את Startopia...

  3. 3

    16:25 22.04.2010 | swym swym

    הרעיון של Red Faction Guerilla נשאר גם היום מרשים ומהפכני באותה מידה. יש אולי שניים שלושה משחקים שעושים משהו כזה, אבל גרילה עושה את זה הכי מרשים והכי מעניין.

  4. 4

    17:49 23.04.2010 | InterAl InterAl

    כמה שעות שרפתי על startopia... אפילו על המולטי השבור שלו :)
    RF1 גם היה נחמד באותה תקופה. חיקוי די מוצלח של HL, היה מתוסרט טוב והכל.

  5. 5

       | פורסם ע"י