הרשמה

משחק Star Wars המוני חדש

סוני אונליין מכריזה על Star Wars: Clone Wars Adventures, משחק המוני חינמי לילדים

לאור ההצלחה המסחררת של Free Realms, משחק התפקידים ההמוני החינמי של סוני אונליין, שהגיע כבר ליותר מ- 10 מיליון שחקנים רשומים, אין זה פלא שסוני מעוניינת להמשיך באותו כיוון ומכריזה על Star Wars: Clone Wars Adventures, משחק המוני חדש בעולם "מלחמת הכוכבים".

כמו Free Realms שהוא מעין "WoW-לילדים", גם המשחק החדש מיועד לילדים וצפוי להיות פשוט למדי ומאוד מזמין ומסביר פנים לשחקנים חדשים שלא מכירים את הז'אנר. בהודעה לעיתונות, סוני לא מסרה מי יפתח את המשחק, אבל אם מדובר באותו צוות שיצר את Free Realms אפשר לצפות לראות גם ערכי הפקה גבוהים ומשחקיות מלוטשת.

Clone Wars Adventures, אשר מבוסס על סדרת הטלוויזיה המצוירת של "מלחמת הכוכבים" שזוכה להצלחה רבה בארה"ב, יאפשר לנו לנהל קרבות חלל, להתחרות במרוצים, לנסות לפתור פאזלים וחידות, ולקחת חלק במשחקונים נוספים כגון אלו. באופן טבעי, ניתן יהיה גם לחקור את עולם המשחק, ולמצוא כלי נשק, שריונות ושאר פרטי ציוד לדמות שלנו.

בדיוק כמו ב- Free Realms, למשחק יהיו חלקים שנגישים רק למי שישלם מנוי חודשי, ובנוסף ניתן יהיה לקנות פריטים ספציפיים בכסף. מעניין אם יהיה לו גם חיבור לפייסבוק...

פרטים נוספים על המשחק תוכלו למצוא באתר הרשמי של "מלחמת הכוכבים". המשחק ייצא בסוף השנה, למחשב האישי ואולי גם למכשירים אחרים, אך זה לא נחשף.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:03 02.06.2010 | DorzToClubs DorzToClubs

    לא יוריד...לא נראה לי משהו

  2. 2

    16:13 02.06.2010 | כג כג (אורח)

    תלמד לכתוב!

  3. 3

    17:55 02.06.2010 | GDI GDI

    חלק מהכתבה נראה כאילו שיחקת במשחק FR,הרעיון של WOW לילדים נחמד.ברור שלא לקהל היעד שלנו,אך אין התנגדות ועוד בעד.כאשר אותם ילדים יגדלו הם ככל הנראה יעסקו ביותר משחקים רציניים.

  4. 4

    18:48 02.06.2010 | B B (אורח)

    WoW is turning kiddie friendly more and more anyway..

    Still a major let down expecting something more like SW galaxies

  5. 5

    13:04 03.06.2010 | מוזר אחד מוזר אחד (אורח)

    1 למי אתה מדבר?

  6. 6

       | פורסם ע"י