הרשמה

10,000 ש"ח על הפרק. מי לוקח?

ליגת CS - עונה 2 תפתח בשבוע הבא כאשר על הפרק, לא פחות מ-10,000 ש"ח פרסים! הקבוצה שתסיים את הליגה במקום הראשון תקבל 5,000 ש"ח - סכום שבהחלט לא ראינו כבר זמן רב בליגות הספורט האלקטרוני בישראל. גם מקומות 2-4 יקבלו פרסים לא רעים (יתחלקו ב-5,000 ש"ח נוספים) והמלחמה הפעם, במיוחד לאחר יציאת קבוצת x4ckers מהליגה, תהיה מעניינת הרבה יותר וקשה יותר.

אז מי צפויה לסיים בראש? אם בעונה הקודמת הימרנו על x4ckers בלי למצמץ, העונה, אין לנו פייבוריטית ברורה. בחודש שחלף, חלק מהקבוצות דאגו לחזק את ההרכבים שלהם בשחקנים משמעותיים שאולי יעשו את ההבדל בעונה הבאה וינצחו להם את המשחקים החשובים ביותר נגד הקבוצות ברמה שלהן.

הקבוצות המועמדות לזכייה

ארגון eSrael ללא ספק עשתה את החיזוק המשמעותי ביותר עם צירופם של 2 פליטי x4ckers, השחקנים infront ו-dePissed. בנוסף אליהם, צירפה הקבוצה גם את spooky, ויצרה סגל מרשים שיוכל להתמודד בכבוד ואף יותר מכך נגד כל קבוצה בליגה הזו. קבוצת eSrael, מאז פתיחת ESL בישראל עדיין לא הוכיחה שהיא אותה קבוצה דורסנית ולמעשה, לא צברה שום הישג - להיפך. ברגע מסוים אף היה נראה שהקבוצה מתדרדרת לתהום ממנו לא תמצא את דרכה חזרה. כעת, הקבוצה שהשכילה לחזור בדרך לא דרך אל הבימה המרכזית של CS, תעמוד למבחן האמיתי שלה. שחקנים יש לה, במה יש לה וכל שהיא צריכה לעשות זה לתת בראש. בהצלחה!

עמוד קבוצת eSrael באתר ESL

קבוצה נוספת שככל הנראה תדבר חזק בליגה היא קבוצת xlr8ion, הלא היא il.finest. אין ספק שאם הקבוצה תשחק עם הסגל עליו הכריזה לפני כשבועיים, היא תוכל להתמודד עם כל קבוצה ולקחת כל משחק, גם נגד הקבוצות החזקות, במיוחד כעת, שנגד כל קבוצה ישוחקו 2 משחקים. גם אם קבוצה מפסידה, היא יכולה לנצח במשחק הגומלין. במשחקים בין קבוצות חזקות עם הרכבים כאלו, קשה לנצח ברצף ומעידה קלה של אחד השחקנים משנה את התמונה. אם יש משהו שיכול לפגוע בקבוצה זה היציבות. הקבוצה תצטרך להקפיד בליגה הזו על הרכבים קבועים. אם לא תצליח לעשות את זה, היא תסיים שוב במרכז הטבלה.

עמוד קבוצת xlr8ion באתר ESL

פייבוריטית ברורה כפי שאמרנו - אין. אך אם יש קבוצה שעליה היינו צריכים לשים את הכסף, היינו בוחרים בקבוצת Nanxs. בתחילת העונה הקודמת, לא ספרנו את הקבוצה יחד עם הפייבוריטיות ואכלנו את הכובע. Nanxs סיימו את הליגה במקום השני עם מספר נקודות זהה לזה של האלופה. למעשה, מה שהפסיד לקבוצה את המקום הראשון היה המשחק הראשון שלהם בו הם שיחקו עדיין עם הסגל הישן. מאז המשחק השני, הקבוצה לא הפסידה ולו משחק אחד. נראה שהסגל של הקבוצה התחבר באופן כזה שיהיה קשה לנצח אותם. האם שוב נאכל את הכובע?

עמוד קבוצת Nanxs באתר ESL

 בעונה הקודמת, ארגון ELEmentals בחר את קבוצת OneHit כקבוצת ה-CS של הארגון. שחקני הקבוצה הרשימו במשחקי ההכנה ונראה היה שהם בשלים ומוכנים להתמודד עם השחקנים הטובים בארץ. לאחר מספר משחקים בליגה, למרות משחקים טובים בסה"כ, הקבוצה לא ניצחה את קבוצות הצמרת וסיימה במרכז התחתון של הטבלה. עקב כך, ארגון ELE משך את חסותו מהקבוצה וחזר אל הקבוצה הקודמת - קבוצת r4pe. עם הסגל הזה, ברור לכולנו ש-ELE העונה תשחק בצמרת הליגה ועם קצת מהמזל וקצת יותר אימונים והכנה, היא יכולה גם לסיים במקום הראשון.

עמוד קבוצת ELE באתר ESL

 מבין הקבוצות העולות, לא נראה שיש קבוצה שיכולה לקרוא תיגר על הפייבוריטיות של הליגה. יהיה מעניין לראות כיצד הן משתלבות ומשחקות אף נגד קבוצות שסיימו במרכז הטבלה בעונה הקודמת. קבוצות אלו למרות אי הצלחתן, צברו ניסיון נגד קבוצות חזקות וזה יהיה עלול להשפיע במשחקים נגד העולות.

לסיכום

כפי שזה נראה, העונה ה-2 תרכז 4-5 קבוצות שירוצו בצמרת הליגה ועד הרגע האחרון לא תהיה קבוצה שתתרחק מהשאר. המפתח יהיה היציבות. הקבוצה שתצליח להעמיד הרכב חזק וקבוע - תיקח את הליגה.

מרכז הטבלה יגעש לאורך כל הליגה עם משחקים מאוזנים בין קבוצות שוות ברמתן שילכו וישתפרו ממשחק למשחק. לא הייינו מעזים להמר מי תרד ליגה או מי תסיים בתחתית הטבלה. יש יותר מדי אפשרויות ואי אפשר לדעת מי תצליח לקחת את עצמה טיפ טיפה קדימה לכיוון הצמרת.

הליגה כאמור, תפתח ב - 27/06/10 עם משחקים מעניינים בין קבוצות חדשות שזה עתה הגיעו לליגת המתקדמים ובין קבוצות חזקות וותיקות (כל המשחקים. שריקת הפתיחה ב-20:00, אל תפספסו!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:02 21.06.2010 | dale~ dale~

    dun wurry be happy.
    dTb multi is now availdable.
    #dTb

  2. 2

    14:07 21.06.2010 | dale~ dale~

    *AVAILABLE

  3. 3

    14:20 21.06.2010 | memoryflip memoryflip

    WTFF רועי זה אתה ? מתיכון החדש ? זה בתמונה השניה חחח בחיים לא ידעתי שאתה משחק ב CS חח, זה אני פיליפ לב כנראה אתה לא זוכר כל כך או מכיר ממצב אחיינו ? אני כבר עברתי את זמני בליגה של MW2 ועברתי יותר ל COD4 בליגות שמה.

  4. 4

    20:31 22.06.2010 | muc112 muc112

    ELEEEEEEEEEEEEEEEEEE

  5. 5

       | פורסם ע"י