הרשמה

Obsidian רוצים לעבוד על Chrono Trigger

Obsidian עובדים עכשיו על שני המשכים לסדרות תפקידים של אחרים, המומחיות של האולפן. אחד הוא Fallout: New Vegas בעבור Bethesda, והשני הוא Dungeon Siege 3 בעבור Square-Enix.

אז קודם כל, זה אומר של-Dungeon Siege סוף סוף יהיה סיפור ששווה משהו (והרבה באגים). חוץ מזה, מאחר והאולפן כבר עובד בעבור Square-Enix, למה לא לעשות משהו מוזר כמו לעבוד על המשך ל-Chrono Trigger?

זו הייתה התשובה של בכירי Obsidian לשאלה של כתב Siliconera - על איזה מותג תפקידים מפורסם הייתם רוצים לעבוד בהמשך? הם בחרו ב-Chrono Trigger, אחת הקלאסיקות הגדולות של Square-Enix (אז רק Square) מימי ה-SNES, שאחרי זה קיבלה המשך ל-PS1 בצורת Chrono Cross.

למרות שזה ללא ספק יהיה אתגר מעניין, למפתחת מערבית כל-כך כמו Obsidian לעבוד על קלאסיקה יפנית כמו Chrono Trigger, קשה לי לראות את הקהל שיתלהב מזה. את רוב מעריצי Chrono Trigger אני כבר שומע צועקים שזה חילול הקודש, בעוד מי שאוהב את Obsidian בזכות הסיפורים וחופש הבחירה במשחקים שלה כנראה לא חבר גדול של JRPGs ליניאריים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:48 07.07.2010 | ראשווווווווון ראשווווווווון (אורח)

    ראשון !!!
    סוף סוף המשך למשחק הענקי הזה !! הוא בטח יצא ל 3DS

  2. 2

    11:49 07.07.2010 | ET2k ET2k

    דווקא בCT היו איזה 12 סופים... אבל בגדול זה משחק די לינארי חוץ ממי שממש רוצה לגלות את כל המשימות הצדדיות וחפצים סודיים.

  3. 3

    13:48 07.07.2010 | InterAl InterAl

    לא מפתיע, זה ידוע שכריס אבלון מעריץ של CT.
    ואני ממש מקווה ש-new vegas יספק את הסחורה ולא יאכזב. אם כן - גמרתי עם אובסידיאן. עד כה הם רק הוציאו כותרים בינוניים ונטולי השראה ואופי שרק איכזבו אותי.

  4. 4

    15:12 07.07.2010 | Novril Novril

    דווקא הרימייק העצמאי נראה יפה אבל סקוואר הרגה אותו.

  5. 5

       | פורסם ע"י