הרשמה

CSS: משחקי היום

היום במסגרת משחקי ליגת הסורס

לצפיה בתוצאות משחקי האתמול, לחצו כאן.

3 משחקים נותרו עד לסיום המחזור ה-3 כשאין עדיין קבוצה שהצליחה לברוח לליגה. לפחות 5 קבוצות יכולות להשאר מושלמות גם לאחר סיום המחזור הזה ולהשאיר את כל האופציות פתוחות, עד תחילת שבוע הבא, עם פתיחת המחזור הרביעי. היום, יתקיימו 3 המשחקים שינעלו את המחזור:

משחק המחזור - Elementals vs iNfection

מפה : de_inferno

תאריך : 8/7/2010 שעה 21:00

דף המשחק

ELE מגיעה למשחק הזה כשהיא מדורגת במקום השביעי עם נצחון אחד בלבד. מהצד השני iNfection מגיעה למשחק מהמקום הרביעי כשיש לה נצחון אחד ותיקו אחד, בסה"כ 4 נקודות. בתחילת הטורניר הכרזנו על ELE כקבוצה שתפתיע בעונה השנייה, אך iNfection לאט לאט גוררת את תואר הקבוצה המפתיעה מ-ELE לאחר שכבר במשחקה הראשון העונה סחטה נצחון מאחת הקבוצות שהיו אמורות להוביל את העונה השנייה invaderZ. מי תפתיע במשחק הזה ? עדכונים בפורום CSS.

invaderZ vs DcT

מפה : de_inferno 

תאריך : 8/7/2010 שעה 19:00

דף המשחק

invaderZ מגיעים למשחק הזה כשהם מדורגים במקום העשירי עם שני הפסדים. במחזורים הקודמים היא די איכזבה אותנו אבל אנו עדיין מאמינים שהיא תראה לנו מה היא שווה בהמשך. במקרה של invaderZ אפשר להגיד שהדירוג לא מראה את האמת. בצד השני עומדת הקבוצה DcT שהיא קבוצה חדשדשה ורעננה, רעבה למשחקים ולנצחונות. כרגע היא נמצאת במקום האחרון בטבלה (שניים עשר) והיא ללא ספק צריכה נצחון.

iNfarmy vs diliGence

מפה : de_inferno

תאריך :8/7/2010 שעה : 21:00

דף המשחק

diliGence מגיעה למשחק הזה במטרה אחת בלבד, לרסק לרסק ולרסק. המטרה היחידה של diliGence בטורניר הזה היא לזכות במקום הראשון ולקחת את האליפות. כרגע הקבוצה ממוקמת במקום השני עם מאזן של 6 נקודות מתוך 6. על מנת לעלות למקום הראשון diliGence צריכה לנצח בתוצאה שקטנה יותר מ-16-7, כלומר אם iNfarmy יקחו 7 סיבובים ומעלה diliGence לא יעלו למקום הראשון.
בצד השני נמצאת iNfarmy שמגיעה מהמקום החמישי עם נצחון אחד והפסד אחד. הקבוצה החליפה קבוצה שפרשה ולכן טכנית יש לה נצחון אחד בלבד בעונה הזאת, האם iNfarmy ינצחו גם את המשחק הזה?

בהצלחה לכולם!
 

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:51 08.07.2010 | nemesis nemesis (אורח)

    ELE בוט

  2. 2

    09:35 09.07.2010 | Kill4Fun Kill4Fun (אורח)

    מה הסיסמה לחדרים אני כמעט כל הזמן בקהילה שם תגידו מה הסיסמה גם אני רוצה!!

  3. 3

       | פורסם ע"י