הרשמה

משחקי היום בליגת CS

 היום במסגרת ליגת המתקדמים של CS 

סבב המשחקים הרביעי בליגת המתקדמים של CS יוצא לדרך היום וייפתח בשעה 20:00, במהלך הערב יתקיימו 3 משחקי ליגה. במשחק המרכזי, תפגוש קבוצת diliGence את הקבוצה שעלתה אתמול מהלאדר, Lunatics ובמקביל למשחק זה תפגוש שוב קבוצת Clockwork את קבוצת xlr8ion.

המשחק המרכזי - diliGence vs. Lunatics

מפה - de_nuke

עמוד המשחק

קבוצת Lunatics, שעלתה אתמול מהלאדר לליגת המתקדמים עקב הדחתה של קבוצת dTb כי לא צייתה לחוקים, תגיע היום למשחק הראשון שלה נגד אחת הקבוצות החזקות ביותר בליגה - קבוצת diliGence הנמצאת במקום השני בטבלת הדירוגים עם 9 נקודת. Lunatics, שנמצאת במקום הראשון בלאדר עם 1122 נקודות היא אחת הקבוצות שהפגינו יכולות משחק טובות, רצינות גבוהה מצד השחקנים והשקעה תמידית היא תנסה היום לנצח את diliGence ולשפר את מצבה בליגת המתקדמים. האם היא תצליח? היום ב- 20:00 נדע!

שידור המשחק (HLTV) - כאן.

 

xlr8ion vs. Clockwork

מפה - de_nuke

עמוד המשחק

קבוצת xlr8ion שעד היום הצליחה לנצח משחק אחד בלבד תנסה היום לקחת מקבוצת Clockwork ניצחון נוסף. כאמור, זהו המשחק השני של הקבוצה והיא כבר 'התחממה' ומוכנה למשחק. xlr8ion חייבת לנצח את המשחק הזה אם היא רוצה להיכנס לראש הטבלה ולשפר את סיכוייה בלנצח את ליגת המתקדמים ואף לזכות בפרס שעומד על אלפי שקלים! צפו למשחק מעניין.

שידור המשחק (HLTV) - כאן.

 

בהצלחה לכולם!

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:26 08.07.2010 | asker asker

    gl Lunatics

  2. 2

    19:16 08.07.2010 | Neutra Neutra

    קבוצת DILIGENCE כרגע אמורה להיות במקום הראשון עם 9 נקודות והיחס ההכי טוב בטבלה.

    GOOD LUCK.

  3. 3

       | פורסם ע"י