הרשמה

הצבע והקלק: סם ומקס וג'יין ג'נסן

הרפתקאות לא מתות, הן רק מתכנסות בלילות ירח מלא ומתכננות איך לנקום.


סאם ומקס: לקראת סיום העונה

הפרק הרביעי (מתוך חמישה) בעונה השלישית של סאם ומקס, Beyond the Alley of the Dolls, יצא החודש עבור ה - PSN , XBLA וכמובן פיסי ומק. הפעם סאם ומקס נלחמים בשכפולים מרושעים של סאם, ובדרך מגלים את התשובות להרבה שאלות בלתי פתורות מהפרקים הקודמים. בחודש הבא אמור לצאת הפרק האחרון והמסכם לעונה.

למי שעוד לא שיחק באף אחד מן הפרקים, נסביר כי בעונה החדשה המשחק למעשה הפך להיות תלת ממדי מלא, והשחקן יכול לנוע ברחבי המסך באמצעות החיצים או גרירת העכבר בכיוון הרצוי כמו ב – Tales of Monkey Island. מעבר לשימוש בחפצים הרגילים, מקס גם זכה לכוחות מיוחדים הקריטיים לפתרון החידות, כמו למשל ראיית העתיד או "טלפונטינג" (טלפורטינג בין טלפונים...). גם הגראפיקה שופרה לא מעט.

דרך אגב, לכבוד קומיקון ניתן לרכוש את העונה השלישית ב-25 דולר, ואת כל שלוש העונות, 16 פרקים, ב-50 דולר בלבד.

פס הקול של Gray Matter

Gray Matter הוא תעלומת אימה חדשה של Jane Jansen, יוצרת סדרת גבריאל נייט, המתוכנן לצאת באוקטובר, ולמעשה, זהו המשחק הראשון הלא-קז'ואלי שלה מאז Gabriel Knight 3.

גיבורת המשחק נשכרת כאסיסטנטית על ידי ד"ר לנוירוביולוגיה שאשתו מתה לפני מספר שנים וכעת הוא גר באחוזה אנגלית מבודדת. הצרות מתחילות כמובן כאשר אחד מהניסויים של הדוקטור מתפתח לכיוונים בלתי צפויים...

לפני ימים אחדים פורסם כי בפס הקול של המשחק יושקעו מאמצים רבים על מנת להפוך אותו לייחודי ויוצא דופן. המוזיקה נוצרת בשיתוף פעולה בין הסטודיו הגרמני פריסקופ והמלחין הראש של המשחק, רוברט הולמס, ושואבת השראה רבה מסרטי המדע הבדיוני מלאי הסינטיסייזרים של שנות ה-70. בין היתר משתתפת בביצוע גם להקת האינדי של הולמס, Scarlet Furies.

צלו של החורף

הטריילר של המשחק שוחרר אמנם כבר לפני מספר חודשים, אבל זהו אחד המשחקים המעניינים ביותר בסצנת הקווסטים העצמאיים. מדובר בשיתוף פעולה בין בן צ'נדלר וסטיבן פולטון , שני אנשים שלהם היסטוריה ארוכה בכל מה שקשור ליצירת משחקים יוצאי דופן באווירה קודרת. כרגע לא ממש ידועים פרטי העלילה , אבל נראה כי לחיי הלילה יהיה בה תפקיד מרכזי והיא תכלול לא מעט תכנים מיניים.

לפני שאתם מתלוננים על איכות הגרפיקה בטריילר, מדובר במשחק חינמי. הוא אמור להשתחרר לרשת בהמשך הקיץ.

מדריך הטרמפיסט לגלקסיה

כולנו שמענו על משחק ההמשך הבלתי רשמי לסדרת King's Quest, זה שכמעט בוטל אבל לבסוף ניצל הודות להמון מעריצים אדוקים. למשחק המבוסס על מדריך הטרמפיסט הגלקסיה היה קצת יותר מזל , אולי בגלל שחברת אינפוקום, שהייתה אחראית למשחק המקורי, לא נשלטת כיום על ידי תאגיד מפלצתי ועיוור לרוב הצבעים מלבד ירוק... (הערת העורך: מותגי אינפוקום למעשה שייכים גם הם לאקטיביז'ן, אבל הזכויות שלה ליצירה ומכירה של משחקים המבוססים על מדריך הטרמפיסט לגלקסיה פגו עוד בתחילת שנות התשעים).

המשחק המקורי היה מבוסס על הספר וסדרת תסכיתי הרדיו של ה-BBC, הרבה לפני שמישהו חשב על סרט קולנוע (נוראי). כמו הרבה משחקי הרפתקאות בזמנו, הוא היה מבוסס כולו טקסט והיה אפשר להיתקע בו יחסית בקלות בגלל כל מיני פעולות טיפשיות שהשחקן ביצע בצורה לא נכונה או פשוט שכח לבצע...

הגרסה המחודשת מצליחה לתפוס שתי ציפורים במכה אחת : לא רק שהיא מוסיפה גראפיקה (פשוטה) וכמובן ממשק הצבע והקלק, היא גם כוללת מצב קל - בלי היתקעויות ללא מוצא - לשחקנים מתחילים שלא מכירים את המשחק המקורי או פשוט לא רוצים לשבור את הראש בסגנון שחקני שנות השמונים.

מדובר בפרויקט גדול למדי ומרשים, ביצירתו השתתפו לא פחות מ-20 איש, והוא מאוד מומלץ לחובבי דגלאס אדמס.
 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:07 26.07.2010 | שי ירדני שי ירדני

    מאמא ציפקה ראשונה!

  2. 2

    14:29 26.07.2010 | אחלה פרק אחלה פרק (אורח)

    אחלה פרק הפרק השני הכי אהוב עלי מהעונה השלישית :)

  3. 3

    15:13 26.07.2010 | dongruah dongruah

    אם אני לא טועה יש פרק אחד חינם

  4. 4

    18:24 26.07.2010 | ET2k ET2k

    הפרק בחינם הוא 104 (עונה ראשונה - פרק 4). לפעמיים משחררים פרקים בחינם למי שמוריד אותם מספיק מהיר, אז כדאי להירשם באתר ולהתעדכן (הם לא שולחים הודעה כל יומיים).

  5. 5

    01:00 28.07.2010 | למה סרט נורא :( למה סרט נורא :( (אורח)

    (מדריך הטרמפיסט לגלקסיה)אני חשבתי שהוא משעשע ומאוד מקורי חוץ מהקטעים עם הבחורה .

  6. 6

    15:01 02.03.2011 | wtf wtf (אורח)

    מישהו כאן ראה את הסרט קומיקס הזה "השומרים". לא יודע למה. אבל infamous 1 ממש מזכיר לי אותו

  7. 7

       | פורסם ע"י