הרשמה

Orcs & Elves

Orcs & Elves

המתכון: כמה אלפי אורקים, עיר גמדים תת-קרקעית וגיבור. זורקים הכל לקלחת, ומערבבים. Orcs & Elves הוא מחווה למשחקי התפקידים של פעם, כמו שלמדנו לאהוב.

ג'ון קרמאק, המתכנת הראשי של id ויוצר מנועי Quake ו-Doom לדורותיהם, הוא אדם עם תחביבים. בזמנו החופשי הוא אוסף מכוניות, בונה רקטות ו... מפתח משחקים לטלפון. Orcs & Elves הוא המחווה שלו למשחקי תפקידים של פעם כמו Eye of the Beholder ו-Lands of Lore.

צבא של אורקים הסתער על עיר גמדים תת-קרקעית, והגיבור, מצוייד בחרב פשוטה (בתור התחלה) ובמטה קסמים מדבר, עושה דרכו למקום כדי לראות מה נותר להציל. בדרכו כלפי מטה, דרך שבע או שמונה קומות של מבוך תלת-ממדי, הוא יהרוג הרבה מפלצות, יאסוף הרבה אוצרות, ויעזר בכמה רוחות רפאים ידידותיות ובדרקונית עם חוש למסחר.

Orcs & Elves פשוט ומהיר יותר מהמשחקים שהעניקו לו השראה - אתה שולט בדמות אחת, לא בארבע או יותר. המשחק מתרכז בקרב נגד מגוון רחב של מפלצות פנטזיה קלאסיות, מה-Slime, שמרפא את עצמו על ידי אכילת גופות, דרך אורקים וטרולים זורקי סלעים, ועד אל-מתים למיניהם, שמגעם המקפיא מקולל.

[vod]http://sunny.vgames.co.il/FLV_Video/orcselves.flv[/vod]

הקרב מגוון ומאתגר טקטית, וטוב שכך, מאחר ומרכיב החידות במשחק חלש יותר. הוא מורכב בעיקר מדלתות נעולות, שכדי למצוא את הקוד הקסום שיפתח אותן כל מה שצריך לעשות זה לפגוש את הגמד הנכון, וממעברים סודיים שנפתחים עם לחיצה על הקירות הנכונים. ניתן לטעון נגד המשחק שהוא מאכיל אותך את הסיפור ואת הפתרונות בכפית, אם לא בבקבוק תינוקות.

ישנו גם מרכיב קל של חוסר איזון במשחק בגלל כמות השיקויים האדירה שאתה יכול לסחוב, ומחירם הזול. שילוב שיקויים כמו Haste ו-Champion's Brew הופך אותך למכונת לחימה יעילה ביותר. זה בסדר גמור, כי אתה חייב לפוצץ את עצמך בשיקויים בשביל הקרבות הקשים של סוף המשחק - הבעיה היא שקל מדי להשיג את השיקויים האלה מתי שאתה רוצה, ולבזבז אותם בלי חשבון.

למרות החסרונות הנזכרים יש למשחק קצב, אתגר, תחושת סיפוק תדירה משדרוג הציוד והדמות, ולא מעט רגעים של הומור, והוא מהווה חוויה איכותית של בסביבות ארבע שעות לכל מי שמתגעגע למשחקי התפקידים של פעם.

ציון: 8.5/10

משתמשי סלקום: הורידו את המשחק לטלפון שלכם עכשיו!

הורידו משחקים סלולרים נוספים

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:54 14.11.2007 | Freaky-G Freaky-G

    אוייייייי

    גועל נפש!
    פשוט לקחו את דום והוסיפו עלילה מצוצה מהאצבע (אפילו מי שעשה את הטריילר לא קראו מה הרוח אמרה)

  2. 2

    15:38 14.11.2007 | ShmilS ShmilS

    שיחקתי ב-DOOM RPG

    זה מאותו יוצר וזה אמור להיות מאוד דומה. ממש רציתי לשחק גם ב-Orcs&Elves, אבל לאורנג' יש דברים יותר חשובים לעשות >_>
    והטריילר אמור להראות את המשחק באופן כללי, לא את העלילה העמוקה ואת כשרון הכתיבה של מי שכותב את הדיאלוגים. אם כל טריילר היה מתעמק בדיאלוגים, כבר לא היו מכינים אותם עקב חוסר עניין הקהל.

  3. 3

       | פורסם ע"י