הרשמה

מבול הטלאים ל-UT3

Unreal Tournament 3 יצא לאור העולם רק בסוף נובמבר, וכבר הוא מתעדכן ומתחדש עם טלאי חמישי ודרוש בהחלט. כל הטלאים הקודמים תיקנו בעיות מהותיות במשחק שהיו קיימות בו עוד מהיותו Beta Demo, ולא תוקנו עם הזדהבותו ושליחתו לחנויות.

כעת, אחרי 5 טלאים, כמעט כל בעיות התפריטים, ממשק האפשרויות, דפדפן השרתים ובאגים בולטים במשחק טופלו ותוקנו. יש לציין שהארבעה הראשונים היו טלאי בטא ציבוריים, בעוד החמישי הוא טלאי 1.1 המלא והרישמי.

המצב האבסורדי שבו נראה כאילו המשחק יצא לחנויות לא מוכן, אך הופך למלוטש אל מול עייני המעריצים שמיהרו וקנו כבר עותק, רק מצביע על הלחץ העצום שהופעל על החברה המפתחת לשחרר את המשחק במהירות האפשרית. כאן ניצבת שאלה מהותית שכל מפיצה וחברה מפתחת צריכה לשאול את עצמה: האם לשלוח לחנויות משחק הכולל בעיות טכניות בסיסיות, ולאפשר לשחקנים להחשף לתוכנו כמה שבועות לפני הזמן, או שמא להוציא אותו רק כשהוא מוכן לגמרי, ולמתוח את כולם.

כנראה שברור לגמרי מה הייתה הבחירה עם Unreal Tournament 3, לטוב ולרע.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:00 17.12.2007 | Discord Discord (אורח)

    טלאים? טלאים?!

    בכל אופן, אני פשוט חושב שאתרי הביקורות למשחקי מחשב צריכים להיות דינמיים יותר, ולסקר את המשחקים השונים מחדש פעם בכמה זמן, ע"מ לעדכן את הציון ביחס ל"טלאים" ולתוספות, הן מצד הקהילה והן מצד המפתחים.

    זה נכון בייחוד למשחקי רשת כמו UT3, כי רק זמן יגיד אם המשחקיות טובה גם ברמות הגבוהות.

  2. 2

       | פורסם ע"י