הרשמה

Harry Potter: Mastering Magic

Harry Potter: Mastering Magic

מותגים לא זקוקים למקוריות - היא עלולה לסבך אותם שלא לצורך. הם צריכים, כמו במקרה של Harry Potter: Mastering Magic, רעיון מוכח, נאמנות למותג ורמת ליטוש גבוהה.

הרעיון המוכח הוא משחק ה-DS שנקרא Brain Training, וכל ז'אנר המשחקים שנוצר בעקבותיו - אוסף של משחקי חשיבה מהירה אליו מצמידים קצת סטטיסטיקות שמאפשרות לשחקן לעקוב אחר ביצועיו המשתפרים ולהרגיש טוב עם עצמו.

בחצי השנה האחרונה שיחקתי בלפחות חמישה משחקים סלולריים כאלה - כותרים שנשמעים כמו Brain Academy או IQ Doctor וכו'. Mastering Magic הוא אחיהם התאום, אלא שבניגוד למוגלים האלה הוא נשלח ללמוד בבית הספר לקוסמים הוגוורטס.

ההקשר המכושף הופך את המשחקונים לאטרקטיביים יותר, גם אם הדבר העיקרי שהשתנה הוא העטיפה. המשחק גם קושר את המשחקונים יחדיו בציון כללי, שקובע מה מקומנו בכיתה, מהמקום הראשון עד העשרים. התוצאה היא שצריך להיות טוב מספיק בכל שמונת משחקי החשיבה שבחבילה כדי להחזיק במקום הראשון לאורך כל שנת הלימודים - הרי זה לא לעניין לא לזכות בסוף השנה בגביע התלמיד המצטיין, במיוחד אם בחרתם לשחק את גברת הרמיוני גריינג'ר.

[VOD]http://sunny.vgames.co.il/FLV_Video/271207/Harry_Potter_Mastering_Magic.flv[/VOD]

המשחקים יהיו מוכרים בדרך כזו או אחרת לחובבי הז'אנר, גם מרוחים כפי שהם בשכבה עבה של אווירת הוגוורטס. שיעור האסטרולוגיה דורש מהשחקן לחבר כוכבים בקוים כדי לשרטט מזלות; קורס הטיפול ביצורי קסם הוא פשוט פתרון מהיר של משוואות חשבוניות במטרה להאכיל את היצור בכמות הנכונה של מזון; בשיעור השיקויים צריך לזכור איזה וכמה מרכיבים השתתפו ביצירת השיקוי, בהיסטוריה של הקסם עונים על שאלות כלליות בנגוע לעולמו של הארי פוטר, בשינוי צורה הופכים חפץ אחד למשנהו על ידי בניית החפץ בעזרת סיבוב ומיקום צורות גיאומטריות פשוטות, וכו'.

רמת האתגר מתחילה מעט נמוך בעבור שחקנים בוגרים, אבל מטפסת במהלך השנה עד שמגיעים לבחינות התקן של השנה החמישית, ה-Ordinary Wizarding Levels. בסך כהכל לא עוברת רמת הקושי את הבינוני, אבל מאחר וצריך להיות מהיר מאוד וחף מטעויות כדי להישאר במקום הראשון, המשחק מאלץ גם שחקנים טובים ומנוסים לשמור על מיקוד ומוכנות. מי שהביס את ה-OWL כמו הארי פוטר בכבודו ובעצמו יכול להמשיך ולשחק במצב התחרותי, בו ניתן לבחור כל אחד מהמשחקים ולאתגר חבר או חברה להשלים אותם בזמן נמוך משלך.

אתגר יש, כיף יש, נאמנות למותג יש וליטוש יש בכמויות הרגילות של EA. מקוריות? את זה נשאיר למשחק אחר.

ציון: 8/10

משתמשי סלקום: הורידו את המשחק לטלפון שלכם עכשיו!

לסיקורי משחקי סלולר נוספים

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י