הרשמה

הגבלות ה-ESRB תקפות ב- Live Marketplace

מיקרוסופט מקבלת את כללי הדירוג של ה-ESRB ומפעילה אותם על כל תכני ה-Live Marketplace. מהיום לא יוכלו שחקני Xbox 360 להוריד סרטונים ודמוים לפני שעברו וידוא גיל, כך שתכנים אלימים במיוחד לא יגיעו לקונסולות של קטינים בלי אישור הוריהם.



כל הכבוד למיקרוסופט על היוזמה! לדבריהם, גם הרשתות המקבילות של נינטנדו ושל סוני יתחילו לסנן את התכנים שלהם בצורה דומה בעתיד הקרוב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:12 27.12.2007 | master chief master chief

    זה פחות טוב.........

    זה פחות טוב,בגלל שרוב ההורדות של משחקים טובים(אלימים)לא יהיה אפשר להוריד!

  2. 2

    13:32 28.12.2007 | wormri wormri

    סלחו לי, אבל חרטה+בונה=

    חרטבונה! לא נמאס? ESRB, רותם אידיוטים שעל Destroy all humans נתנו T למרות שמפוצצים בו ראשים, ואותם אידיוטים שנתנו M לOblivion, ועוד בגלל סיבה לא מוצדקת "מוד שעושה את הדמויות בעירום" את זה יש לכל משחק! נו באמת!
    אני לא סומך על הדירוגים של ESRB, אז נכון, כיום יש משחקים אלימים וחובה להשגיח על התכנים שנחשפים גיימרים צעירים יותר (SoF:Payback, אם כבר ציינו אלימות), אבל אם אתם עושים את זה, תעשו את זה נכון, לא כל משחק שיש בו טיפה דם פה ושם לא מתאים גם לצעירים יותר, וברצינות, מישהו מתייחס לזה? תחשבו בהגיון, מעל גיל 17 יש מעט מאוד שבאמת יש להם זמן לשחק במשחקי מחשב/קונסולה, משחקים מיועדים בעיקר לנוער, ועם כל הכבוד לדם, יש סרטים שהם אלימים פי כמה וכמה ממשחקי M ועדיין הצפייה מוגבלת מ13 ומעלה, ולא 17 ומעלה.

  3. 3

       | פורסם ע"י