הרשמה

Crazy Penguins Catapult

Crazy Penguins Catapult

הפינגווינים הפכו לכוכבי תרבות בעשורים האחרונים, אולי בגלל שאין חיות חורף שיתחרו בהם. הדוב הלבן אכזרי מדי, הזאב ערמומי מדי, וכלב הים שמן מדי. הפינגווין, עם החליפה ההדורה, ההילוך הצ'ארלי צ'פליני והשם הקומי, משלב את החמוד עם הביזארי בדרך שקוטפת לו תפקידים ראשיים בספרים, סרטים וגם משחקי מחשב.

הפינגווינים מככבים גם במשחק החדש של Digital Chocolate הפינית, שבנוי על שלושת העקרונות המקודשים של החברה: פשטות, כיף וליטוש. המפתחים השתמשו כבסיס בז'אנר אינטרנט מצליח, משחקי שיגור החיות, אלה שבהם צריך להעיף חיה מתוסכלת כזו או אחרת כמה שיותר גבוה ו\או רחוק.

לבסיס הזה הם הוסיפו הרבה. מתברר שהדובים לא מסתפקים בקוטב הצפוני, ופולשים לממלכתם של הפינגווינים. הפינגווינים מקימים בתגובה צבא קמיקזות, והתפקיד שלכם הוא לשגר אותם אל מחנה האויב ולהפיל בו כמה שיותר דובים חלל. לחיצה ראשונה משגרת בתזמון נכון, ולחיצה שניה מורה לפינגווין להתחיל לצלול עבר המטרה. משם זה עניין של כוח המשיכה ואופיו דמוי הגומי של מרקם הפינגווין, שגורם לו לקפץ בתוך ביצורי הקרח של הדובים, ובתקווה לחסל רבים מהם.

[vod]http://sunny.vgames.co.il/FLV_Video/160108/Crazy_Penguin.flv[/vod]

משחק המערכה בנוי משלבים רבים, שבסוף כל סדרה שלהם שלב בוס עם דוב קשוח במיוחד, שצריך לפגוע בו מספר רב של פעמים בעוד הוא מתחמק לפינות יותר ויותר חבויות של מבנה הקרח. בנוסף ישנם שלבי בונוס אופציונליים, בהם המטרה היא לאסוף כמה שיותר פירות בעזרת קרקס הפינגווינים המעופפים. לפי ביצועיכם בכל שלב אתם יכולים לזכות בבין כוכב אחד לשלושה, כאשר עם הכוכבים הללו ניתן לרכוש שדרוגים לפלוגה שלכם: פינגווינים נושאי דינמיט, פינגווין נינג'ה שיכול לשנות כיוון באמצע צלילה, פינגווינים קפיציים במיוחד וכו'.

המשחק פשוט ומהנה, נראה ונשמע מצויין, ואם הוא סובל מבעיה זו רמת קושי סלחנית למדי. שחקנים מנוסים ימצאו בו אתגר משמעותי רק אם ילכו על ניסיון להשיג ציון "מושלם" (ושלושה כוכבים) בכל שלב, זאת על ידי ניקויו לחלוטין מהדובים. כבונוס הכניסו המפתחים גם משחק אסטרטגיה פשוט דמוי Risk, במהלכו צבא הפינגווינים צריך לכבוש מפה מצבא הדובים: את המשחק הזה ניתן לשחק בארבע רמות קושי שונות - אז למה אין רמות קושי למשחק הראשי?

ציון: 8/10

משתמשי סלקום: הורידו את המשחק לטלפון שלכם!

לסיקורי משחקי סלולר נוספים

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י