הרשמה

Holy Wars

Holy Wars: Sons of Enoch

בשביל משחק שמתרחש בימים תנ"כיים קדומים, יש ב-Holy Wars טכנולוגיית ברזל מפותחת להרשים - כולל שריון גוף מלא וגרזנים מעוצבים לעילא שכל ממלכת ימי ביניים הייתה מתגאה בהם. אבל זה כנראה מה שקורה כשהצרפתים מאמצים את ספר בראשית כרקע לסדרת פנטזיה מצויירת. לא שהם ממש מתאמצים להישאר נאמנים לחומר המקור, לא במשחק, ומן הסתם גם לא בסדרה שהוא מבוסס עליה.

השחקן הוא אביר קדוש, עוד מושג שזמנו עוד לא ממש הגיע באלף השישי לפני הספירה, שמשרת את המלאך עזאזיאל. בדרך למלך נוח, הבחור ההוא מהמבול אם אתם זוכרים, תוקפת את המשלחת שלו קבוצה של שדים. לאחר ביצור ושיסוף קצר אנחנו מקבלים את המשימה שלנו - למצוא מי שלח את השדים ולשלוח אותו לפגישה עם יוצרו, שהעפר עוד לא יבש על ידיו.

Holy Wars הוא משחק בתר ושסף וקצוץ ורסק - רוב הזמן תלחצו בדחיפות על מקש 5 בתוספת כיוונים אקראיים במטרה לדקור, לחתוך, לדחוף ולהעיף לאוויר את אויביכם, עד שיראו כמו אחרי טיול בשדה מוקשים. קצת משחק תפקידים דואג לשבירת המונוטוניות המלחמתית דרך שיחה עם דמויות, עליית דרגות כוח, ורכישת ציוד ושיפורו בחנויות, והכל בגרפיקה וסאונד שהיו נראים לגמרי במקום על קונסולת GBA.

[VOD]http://sunny.vgames.co.il/FLV_Video/200108/Holy_Wars.flv[/VOD]

לנשקים שונים יש יכולות מיוחדות שונות, כמו להעיף אויבים באוויר ולרסק מכשולים, והם גם מקבלים יכולות נוספות עם שיפורם אצל אחד הנפחים. הדמויות גדולות והקרבות אלימים ומהירים - אבל לא דורשים המון אסטרטגיה. למרות שהמשחק כולל גם מצב מפה במהלכו זזים על שבילי הארץ בין ערים ומיקומים אחרים, ונתקלים מדי פעם באויבים אקראיים, המשחקיות הליניארית ומבוססת הקרבות משמעה שצריך לאפיין את המשחק ככותר אקשן עם מרכיבי תפקידים, ולא כבן-תערובת אקשן-תפקידים מלא. בתור מה שהוא, Holy Wars עושה עבודה יפה - אבל לא חורג מגדר הנוסחה.

ציון: 7.5/10

משתמשי סלקום: הורידו את המשחק לטלפון שלכם!

לסיקורי משחקי סלולר נוספים

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י