הרשמה

Square-Enix משתלטים על מונטריאול

Square-Enix מקימים אולפן משחקים חדש לגמרי בעיר הקנדית, שיעבור על המשחק הבא בסדרת Hitman

 קנדה - הנה אנחנו באים. חברת המשחקים Square-Enix הודיעה כי היא מתכוונת להרחיב את עסקיה בעיר הקנדית מונטריאול, ולהקים שם אולפן משחקים חדש לגמרי. האולפן יצטרף לאולפן מונטריאולי נוסף שכבר נמצא בבעלות החברה - Eidos-Montreal, שאחראי בין השאר למשחק המצויין Deus-Ex: Human Revolution.

האולפן החדש הוא עדות לחשיבות הרבה ש-Square-Enix מפגינים כלפי תעשיית המשחקים המערבית. במקור הייתה Square חברת פיתוח משחקים יפנית, אך בשנים האחרונות היא החליטה להרחיב את עיסוקיה והפכה למפיצת משחקים בינלאומית. בשנת 2009 רכשה החברה את חברת המשחקים Eidos.

האולפן החדש יכלול 150 מקומות עבודה, והפרוייקט הראשון שלו יהיה משחק חדש לגמרי בסדרת Hitman, שיצא אחרי Hitman Absolution, המשחק הבא בסדרה שמפותח בימים אלה על ידי אולפני IO Interactive. בנוסף לאולפן החדש, תרחיב החברה את האולפן של Eidos ב-100 עובדים נוספים.

 
אוהבים את הנוף של מונטירואל? שמענו שהם מחפשים עובדים

"מונטריאול היא מרכז שוקק למפתחי משחקים והיא כוללת חלק מהכשרונות שמובילים את התעשייה קדימה. מדובר באחד הבסיסים החשובים ביותר ברשת הגלובאלית שלנו בתוך קבוצת Square-Enix", אמר יואיצ'י וואדה, נשיא החברה. 

"אנחנו מאמינים שצריך ליצור אולפנים שמניעה אותם תשוקה אמיתית למשחקים, ואולפן Eidos-Montreal הוא עדות לחזון הזה. האולפן החדש מעניק יתרון ענק לעסקים שלנו, שכן ככה נוכל לקיים שתי אולפנים נפרדים שלכל אחד יתרונות ותרבות משלו", אמר פיל רוג'רס, מנכ"ל הסניף האירופאי של Sqaure-Enix. 

קצת יוצא דופן לראות חברת משחקים שמכריזה בקול גדול על הקמת אולפן חדש ולא על סגירה של אחד - ומשמח מאוד לראות את Square-Enix מצליחה להרחיב את עסקיה ובכך ליצור יותר משחקים חדשים.

מונטריאול עצמה הפכה בשנים האחרונות למקום הולדתם של משחקים מצויינים רבים, זאת בזכות הטבות מס שהיא נוהגת לתת לחברות משחקים, והאולפן החדש הוא עדות לכך שהיא עתידה להשאר אחת הערים החשובות ביותר לתעשיית המשחקים בתקופה הקרובה. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:00 22.11.2011 | CooKie Monster CooKie Monster

    אני חושב שהם עשו את זה בגלל הFINAL FANTASTY החדש שהולך וקרב ..

  2. 2

    16:31 22.11.2011 | martin1997 martin1997

    כן נכון..

  3. 3

    21:57 22.11.2011 | הסוני של banana הסוני של banana (אורח)

    1 לא אולי זה הזמן לשכב עם הps3 שלך.

  4. 4

    22:37 22.11.2011 | BrB BrB (אורח)

    יששששש הFF החדש בדרך!!

    דרך אגב כבר הבעתי את דעתי על זה שאין בחירת רמות במשחק -.-

  5. 5

       | פורסם ע"י