הרשמה

Gothic 3: The Beginning

Gothic 3: The Beginning

מוזר לשמוע את המוזיקה המוכרת של סדרת Gothic יוצאת מתוך מכשיר הטלפון. האווירה שהיא משרה על מי ששיחק בטרילוגיית משחקי התפקידים היא של מרחבים, נופים שנמתחים עד קצה גבול הראיה והרפתקה בקנה מידה אפי - מושגים שקשה לייחס לחוויית המשחק הסלולרית הצנועה יותר. עם זאת, Gothic 3: The Beginning מוכיח את עצמו תוך מספר שעות משחק כנאמן לפחות לכמה מהנחות היסוד של הסדרה - חקירת עולם לא ליניארית וקרבות קשים העיקריות שבהן.

Gothic הסלולרי הוא משחק תפקידים לשחקני תפקידים, וככזה יתקשה לשכנע שחקני קז'ואל לתת בו מבט שני. ל-Might & Magic 2 המצוין, למשל, יש גרפיקה גדולה, קרבות מלהיבים וקצב מהיר, שיכולים למשוך אליו גם את מי שאינו חובב מובהק של הז'אנר. הקצב של Gothic איטי יותר, העיסוק בסטטיסטיקות וניהול מלאי תובעני יותר, הגרפיקה קטנה עד לאימוץ העין והאור-קוליות של הקרבות חיוורת. מבחינת גודל היריעה, לעומת זאת, אין לו מה להתבייש אפילו ליד מתחרהו המרשים, עם לפחות עשר שעות משחק. ובעבור מי שמחפש משחק פחות ליניארי ויותר מאתגר - יש לו יתרון.

[vod]http://sunny.vgames.co.il/FLV_Video/030208/Gothic_3.flv[/vod]

Gothic 3: The Beginning מתרחש בסביבות 140 שנה לפני תחילת המשחק הראשון בסדרת המחשב, ועוקב אחר הרפתקאותיו של זרדס (Xardas), דמות מפתח בטרילוגיה, לפני שנהפך למכשף גדול. למרות השימוש בדמות החשובה ושובו של הכותר הסלולרי אל האי קוריניס, זירת ההתרחשות של שני המשחקים הראשונים בסדרה, אין ממש צורך בידע מוקדם כדי להבין את הסיפור, שלמעשה תורם מעט מאוד להבנת הדמות או האירועים שיבואו מאוחר יותר.

הסיפור, למרות היותו מפורט למדי, לא מאוד חשוב או מעניין בסופו של יום - סיפור הפנטזיה הבנאלי הרגיל על הצלת העולם בעזרת ארבע אבני קסם שחבויות בארבעה מקדשים. מה שחשוב ב-Gothic 3: The Beginning הוא אותם דברים שמאז ומתמיד קרצו לשחקני הז'אנר: הרבה משימות צד להשלים; מגוון פריטי ציוד למצוא; רשימה של תכונות ומיומנויות לשפר; ונדיר במיוחד במשחקי תפקידים סלולריים - עולם פתוח עם מבחר מרשים יחסית של מקומות לגלות ואתגרים להתמודד איתם.

ציון: 8/10

משתמשי סלקום: הורידו את המשחק לטלפון שלכם!

לסיקורי משחקי סלולר נוספים

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י