הרשמה

שובו של פיניקס רייט

קאפקום מכריזה על שובו של עורך הדין הממולח ב-Ace Attorney 5

 סדרת הקאלט של קאפקום חוזרת לסיבוב נוסף: החברה היפנית הכריזה כי היא עובדת בימים אלה על Ace Attorney 5 - ההמשך לסדרת ההרפתקאות המצליחה שלה לקונסולת ה-DS.

סדרת Ace Attorney מספרת על פיניקס רייט, עורך דין צעיר שנקלע לשלל תעלומות בלשיות-משפטיות, ומצליח לזכות את הלקוחות שלו כנגד כל הסיכויים בסדרה של תיקים משפטיים מצחיקים ומרגשים עד דמעות. במהלך המשחקים השחקנים צריכים לאסוף עדויות, למצוא הוכחות ולהתמודד עם עדים שקרנים ועם תובעים אכזריים. עד כה יצאו לסדרה שישה משחקים - ארבעה עיקריים ועוד שני משחקים נלווים שסיפור את קורותיו של מיילס אג'וורת', התובע המחוזי.

-  Tribes: Ascend: הקלאסים

בקאפקום לא הכריזו שום פרט נוסף בנוגע למשחק הבא בסדרה - אך משמו ניתן להסיק שהוא הולך להמשיך את המשחקים העיקריים של הסדרה, ולא את עלילותיו של אג'וורת'. עם זאת, עדיין לא ברור מי תהיה הדמות הראשית במשחק - שכן במשחק הרביעי הוצג עורך דין חדש בשם אפולו ג'אסטיס, ובהחלט יתכן שגם המשחק החדש ימשיך לעקוב אחריו.

 

בנוסף למשחק החמישי, הכריזה קאפקום על באנדל סלולרי שיכלול את שלושת המשחקים הראשונים בסדרה. לפני מספר שנים יצא המשחק הראשון בסדרה לפלטפורמת ה-iOS של אפל - ועכשיו נראה ששחקני האייפון יוכלו להנות מההמשכים שלו. הבאנדל יקרא Ace Attorney 123 HD, ויגיע מאוחר יותר השנה לאייפון, אייפד ואנדרואיד. 

 השאלה הגדולה ביותר שנשארת פתוחה היא אם המשחקים האלה יגיעו אי פעם למערב. ארבעת המשחקים הראשונים בסדרת פיניקס רייט תורגמו ויצאו גם בארצות-הברית, אך בקאפקום העדיפו לא לתרגם את המשחק השני בסדרת הספין-אוף שעוקבת אחר מעלליו של אג'וורת' - מה שמעמיד בספק תרגום של כותרים נוספים בסדרה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:33 30.01.2012 | snowblu snowblu (אורח)

    OBJECTION!

  2. 2

    16:47 30.01.2012 | Omer1000 Omer1000 (אורח)

    זה אחת הסיבות שאני תוהה האם לקנות 3DS בגלל שיש לי אייפון וכרגע אני פאקינג נהנה מהמשחק הראשון ממליץ בחום!!

  3. 3

    16:58 30.01.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    קאפקום איפה מגה מן?????????????????????

  4. 4

    12:23 31.01.2012 | סתם אחד סתם אחד (אורח)

    למי אכפת?
    זה לא שהם הולכים להוציא את זה במערב,בדיוק כמו שהם לא הוציאו את AAI2
    קאפקום ויתרו על מגהמן בכללי ועל פיניקס רייט במערב

  5. 5

       | פורסם ע"י