הרשמה

Insomniac מסבירים למה הם פורשים מ-Resistance

ראש אולפן המשחקים Insomniac מסביר את ההחלטה לעזוב את סדרת Resistance

 לפעמים צריך לדעת להמשיך הלאה: טד פרייס, ראש אולפן המשחקים Insomniac התייחס בהרחבה לפרסומים מסוף השבוע שעבר על כך שהאולפן החליט לזנוח את סדרת משחקי Resistance ולעבור לעבוד בלעדית על משחקים אחרים. 

"חלק מכם בטח ראו את הכותרות שעשינו בשוגג דרך ראיון שנתתי, בו אישרתי שלא נעשה עוד משחקי Resistance. זו לא הפעם הראשונה שאני או מישהו אחר מ-Insomniac אמר את זה, אבל הפעם זה הפך לחדשה גדולה", אמר פרייס (והתעלם מהעובדה שהוא הראשון שאמר באופן מפורש שהאולפן מוותר על הסדרה, ולא רק רמז את זה).

בעקבות כך, פרייס החליט לאשר באופן סופי ומנומק את ההחלטה של האולפן. "אנחנו מאמינים ש-Resistance הגיע לסופו בכל הקשור לסיפור שרצינו לספר. עם זאת, זה לא אומר שמותג Resistance לא הולך להמשיך. הוא כבר נמצא בידיים הטובות של Nihilistic וסוני. אנחנו יודעים שהוא ימשיך ויתרחב. אנחנו נרגשים, כמעריצים, לראות לאן הוא עוד יגיע", הוא הוסיף.

"רציתי להודות לכולכם, למעריצים שלנו, ובטח לאלה ששיחקו ב-Resistance על כך שהם עשו איתנו את המסע מ-Resistance 1 עד ל-Resistance 3. האמון שלכם, ההערות שלכם והביקורות שלכם עזרו לנו מאוד", הוא אמר.

 

אז זהו, נראה שעכשיו זה סופי באמת: Insomniac יצאה רשמית מעסקי ה-Resistance, והעבירה את המפתחות להמשך המותג לידיים הנאמנות של סוני. יהיה מעניין לראות אם בסוני ימשיכו לפתח את המותג מעבר למשחק ה-Vita המתקרב שלו - או שיעדיפו לקבור אותו לעת עתה ולעבור להתמקד במשחקים אחרים.

לפרייס היה גם מה להגיד לגבי העתיד של אולפן המשחקים שלו: "אנחנו מאוד מקווים שתמשיכו איתנו גם למשחקים אחרים כמו Overstrike. תודה על התמיכה!". 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:30 30.01.2012 | tom1187 tom1187 (אורח)

    עדיף ככה.
    זו גם לדעתי לגבי באנג'י, שאחרי שנים שהם יוצרים את היילו הגיע הזמן שיקחו הפסקה ויצרו משהו חדש, וזה רק יועיל למוצר.

  2. 2

    16:57 30.01.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    משחקי רסיסטנס באמת משחקים מצוינים אני חושב שהם לא קיבלו מספיק קרדיט בהשוואה לסדרת קילזון שלפי דעתי הרבה פחות טובה מרסיסטנס אני מקווה שסוני ימשיכו עם הסדרה הזאת

  3. 3

    21:35 30.01.2012 | Death_119 Death_119

    אחרי רזיזטנס 3 המחורבן יש באמת אכזבה בנושא?

  4. 4

    22:08 30.01.2012 | infected aviad infected aviad

    אויש תהיה בשקט דודי :)
    אתה גם זה שאמר עוד טענות כמו שרזיסטנס 3 ניראה גרוע לעומת רזיסטנס 2 שניראה מדהים...

  5. 5

       | פורסם ע"י