הרשמה

מפתחי Ninja Gaiden: קל לפתח ל-Wii U

אולפן המשחקים היפני טוען שלמרות שהחומרה של ה-Wii U עדיין לא סגורה - קל מאוד לפתח עבורה משחקים

 משחק ילדים? אולפן המשחקים היפני Ninja Theory, שאחראי לסדרות משחקים כמו Ninja Gaiden ו-Dead or Alive, עובד בימים אלה על גירסת Wii U למשחק הבא שלהם - Ninja Gaiden 3. לפי דיווחים של אנשי האולפן, הליך הפיתוח לקונסולה החדשה של נינטנדו פשוט מאוד ודומה מאוד לפיתוח משחקים לקונסולות ה-HD הנוכחיות.

בדרך כלל פיתוח משחקים לקונסולת משחק חדשה הוא עבודה לא פשוטה: מפתחי המשחקים צריכים ללמוד את החומרה החדשה, להבין איך לשפצר את המנועים הגרפיים שלהם כדי שאלה ירוצו בצורה הטובה ביותר ועוד. לפי הדברים של Ninja Theory - נראה שב-Wii U זהו לא המצב - ככל הנראה "בזכות" המפרט הטכני היחסית דל שלה, שצפוי להיות דומה בעוצמתו לקונסולות הפלייסטיישן 3 וה-Xbox 360 (אולי מעט חזק יותר).

ב-Ninja Theory חשפו כי המפרט הסופי של ה-Wii U עדיין לא נקבע, ושנינטנדו עורכת שינויים בקונסולה על בסיס קבוע. "הם שאלו אותנו מה אנחנו רוצים מהחומרה, וכשנתנו להם פידבאק ראינו שהם באמת מקשיבים ועושים שינויים", אמר יוסוקה היידאשי מהאולפן, "החומרה משתנה באופן קבוע".

 

בנוסף לכך, חשפו באולפן שהם מתכוונים לשלב בגירסת ה-Wii U של המשחק הבא שלהם מאפיינים שיהיו בלעדיים לקונסולה של נינטנדו, ויהיו קשורים לבקר הטאבלט הייחודי שלה. "שליטת המגע של ה-Wii U דומה לזאת שב-DS. שחררנו כבר משחק Ninja Gaiden ל-DS, ולכן אנחנו רוצים לקחת כמה אלמנטים ממנו ולהוסיף אותם גם למשחק החדש" - אמר היידאשי.

 נינטנדו הודיעה לאחרונה כי היא מתכוונת לחשוף את הגירסה הסופית של הקונסולה הבאה שלה במהלך תערוכת E3 שתערך בלוס אנג'לס בעוד כחצי שנה - ולהשיק אותה בכל העולם עד סוף השנה. Ninja Gaiden 3 צפוי להיות אחד ממשחקי ההשקה שלה (בעלי הפלייסטיישן 3 וה-Xbox 360 יוכלו להנות ממנו כבר בחודש הבא) - ומעודד לקרוא שאולפן הפיתוח שלו לא נתקל בקשיים מיוחדים בפיתוח. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:22 01.02.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    נשמע מגניב

  2. 2

    01:12 02.02.2012 | LL LL (אורח)

    חולה על נינג'ה גאידן. אבל לא ניראה לי הקטע של ההריגה האוטומתית...ניראה קל מידי שאפשר לעשות את לרוב האוייבים...למשל עם בGOD OF WAR האיתה יכל להרוג את רוב האובים במכה בלחיצה על כפתור העיגול הימני זה היה קל מידי

  3. 3

       | פורסם ע"י