הרשמה

נחשף Army of Four?

האם נחשף המשך לסדרת משחקי הקו-אופ של EA?

 טובים הארבעה מן השניים: ג'ו פלניגן, שחקן אמריקאי, כתב בחשבון הטוויטר שלו שהוא קיבל תפקיד במשחק חדש של חברת Electronic Arts בשם AO4 - ובכך חשף, כל נראה, את פיתוחו של Army of Four, המשך לסדרת משחקי הקו-אופ של EA.

הסדרה, ששני משחקיה הראשונית פעלו תחת השם Army of Two, אפשרה לשני שחקנים לשתף פעולה בקמפיין קו-אופ מלחמתי במיוחד, שדורש את שיתוף הפעולה התמידי של השחקנים כדי להצליח  להערים על האויבים. המשחק הראשון בסדרה יצא ב-2008, והמשך בשם Army of Two: The 40th Day יצא בשנת 2010, כשהמאפיין המהותי ביותר שלהם היה מעין מערכת מתוחכמת של "משיכת אש": האויבים התייחסו לכל אחד מהשחקנים לפי מידת האקטיביות שלו בקרב, מה שאפשר לתכנן טקטיקות בהן שחקן אחד משך את האש לכיוונו בזמן שהשחקן השני התגנב מאחורי שורות האויבים וחיסל את כולם בקלות.

אף אחד מהמשחקים האלה לא הפך להצלחה מסחרית מסחררת, אך ב-EA עדיין אמרו ב-2011 שמדובר ב"מותג חשוב מאוד" מבחינתם.

לפי השם של המשחק החדש, Army of Four יכפיל את האקשן ויאפשר לארבעה שחקנים לשתף פעולה. יהיה מעניין לראות אם המשחק כולו יעוצב במיוחד לקבוצות של ארבעה (כפי שהמשחקים הקודמים עוצבו לזוגות), או שמא העיצוב ישאר "זוגי" למרות ריבוי השחקנים.

 

פלינגן, שחשף את המשחק, כתב בהתחלה שמדובר בספין-אוף של סדרת באטלפילד ("סוף סוף הילדים שלי יחשבו שאני קול שוב", הוא כתב), אבל אחרי שמספר גולשים העירו לו שאין קשר בין שני המותגים הוא הודה שהוא לא באמת מתמצא בתחום, ויכול מאוד להיות שהוא התבלבל בין הסדרות. 

ב-EA עדיין לא הגיבו בצורה רשמית על הציוץ של פלינגן. אם Army of Four אכן נמצא בפיתוח, סביר להניח שהוא ייחשף באופן רשמי במהלך החודשים הקרובים. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:32 04.03.2012 | CooKie Monster CooKie Monster

    Nahh ... אני מעדיף ליראות יותר מדי על Medal Of Honor החדש .

  2. 2

    19:49 04.03.2012 | m m (אורח)

    המשחקים הקודמים היו ממש גרועים גם גיימפלי נוראי וגם גרפיקה עלובה ומאוד מאוד משעממת

  3. 3

    21:16 04.03.2012 | רועיג רועיג (אורח)

    גם ש לEA יש סדרות גרועות הם עדיין מייצרים אותם כי יש להם כסף לעשות את זה.

  4. 4

    21:41 04.03.2012 | h h (אורח)

    התמונה בכתבה מסכמת את שני המשחקים מצויין;

    שני אנשים לבושים בשיריון מגניב ביותר יורים בשיתוף פעולה ועדיין זה נראה כמו הדבר הכי משעמעם בעולם.

  5. 5

    22:53 04.03.2012 | Blue&Black Blue&Black

    את המשחק הראשון סיימתי עם חבר בSPLIT SCREEN ומאוד נהנו דווקא. המשחק השני אפילו לא טרחתי לסיים הוא חזר על עצמו יותר מידי ולא נראה שכאן הם פשוט סוחטים עוד כסף סתם ומנסים לתקוע עוד שחקנים וזה יוריד את כל הפואנטה ממשחקי AO2 שהיו מתמקדים בעיקר ב2 אנשים יחד, 4 אנשים כבר יוריד את רמת שיתוף הפעולה וסתם יהפוך את זה לניסיון להיות ה4 COOP הבא אחרי GEARS OF WAR 3 שהיה מוצלח.

  6. 6

    17:34 05.03.2012 | AramilSiandol AramilSiandol

    אחד המשחקים האהובים עלי, פשוט אין כמותו כשמשחקים עם חבר. ממש חיכיתי לשמועות לגבי המשך, תודה Vgames!

  7. 7

       | פורסם ע"י