הרשמה

לא צפוי המשך ל-Kid Icarus: Uprising

נינטנדו זונחת את המלאך המכונף שלה: לא צפוי המשך ל-Kid Icarus: Uprising בקרוב

 Kid Icarus: Uprising היה אחד המשחקים המקוריים ביותר של נינטנדו בשנים האחרונות - וכנראה שהוא ישאר כזה גם בעתיד. בראיון ל-IGN, אמר מפיק המשחק כי הוא לא מתכוון להפיק המשך למשחק ה-3DS המצליח, ושמבחינתו יכולות לעבור "עוד 25 שנים" עד שנראה משחק נוסף בסדרה.

המשחק, שיצא לפני מספר חודשים לקונסולה הניידת התלת-ממדית של נינטנדו, מציג משחקיות אקשן מהירה ותזזיתית, כמו גם מצב מולטיפלייר עמוק ומושקע שלא ממש אופייני לנינטנדו. אמנם מערכת שליטה לא אידיאלית מנעה מהמשחק לקבל ציונים גבוהים מדי (ממוצע הציונים שלו ב-Metacritic עומד על 83 - בכלל לא רע, אך היה יכול להיות הרבה יותר טוב), אבל המשחק סחף אחריו עדת מעריצים לא קטנה, שממלאת את שרתי המולטיפלייר שלו ומסרבת לנטוש אותו.

אך למרות ההצלחה - נראה שמפיק המשחק לא ממש מעוניין לשחזר אותה. "דחפנו כל כך הרבה למשחק הזה כדי שלאנשים תהיה את החוויה הקצרה אך העמוקה הזאת, ואני חושב שהחידוש של זה פשוט יעלם במשחק הבא", אמר מסהירו סאקוראי, מפיק המשחק: "נכון לעכשיו אני חושב שאולי נראה מישהו שהוא לא אני מפתח משחק נוסף של Kid Icarus בעוד 25 שנים".

גם אם סאקוראי היה מעוניין לפתח משחק המשך, סביר להניח שזה היה לוקח לו לא מעט זמן: בימים אלה עובד המפתח על המשחקים הבאים בסדרת Super Smash Bros., שצפויים לצאת הן ל-Wii U והם ל-3DS במקביל. סביר להניח שלסיים אותם יקח לו כמה שנים טובות - בהן בכל מקרה הוא לא יוכל לעבוד על Kid Icarus נוסף.

 

אם ההודעה הזאת תתברר כנכונה, Kid Icarus יהפוך רשמית לאחד ממותגי הקאלט המוזנחים ביותר של נינטנדו: מדובר בסדרת משחקים וותיקה מאוד, שהתחילה את חייה עוד בימי קונסולת ה-NES העתיקה - אך בניגוד לסדרות כמו מריו או זלדה, נינטנדו לא טרחה להוציא לה כמעט משחקים חדשים.

Uprising היה משחק ה-Kid Icarus הראשון אחרי שנים של הפסקה - וכפי שזה נראה עכשיו יש סיכוי לא רע שהוא גם יהיה האחרון. אם יש בכם סימפטיה כלשהי לגיבור המכונף של נינטנדו - כדאי לכם להשיג 3DS ולשחק במשחק הזה. סביר להניח שלא תראו אותו שוב בקרוב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:16 13.05.2012 | ADi ADi

    מה הקטע של הכותרת המפוצצת והמיותרת הזו, אם ההסבר הוא שאין טעם להוציא משחק נוסף כי המשחק הקיים עמוס בתוכן ואין מקום לחדש?

    הרי זה דבר טוב, מפתח אומר שהוא עשה כל מה שהוא רוצה לעשות, והוא ממשיך למשהו אחר.

    כאילו מישהו קורא את האתר הזה, אבל בכל זאת...

  2. 2

    18:56 13.05.2012 | רונן רונן

    אותו סאקוראי אמר שהוא לא מתכוון לפתח משחקים נוספים בסדרת Smash Bros, והנה דעתו השתנתה.

    חוץ מזה, זו לא סדרה שלו, נינטנדו תמיד יכולה להעביר את הפיתוח לצוות לא פחות מוכשר. למשל, 'רטרו'.

    רונן.

  3. 3

       | פורסם ע"י