הרשמה

מטרויד וסטאר-פוקס לנצח?

שמועה חדשה מספרת על קרוס-אובר בין שתי הסדרות המיתולוגיות של נינטנדו. וגם: בקר ה-Wii U מקבל ג'ויסטיקים

 סאמוס ופוקס לנצח, שתי נשיקות במצח: שמועה חדשה טוענת שבנינטנדו עובדים על משחק שיפגיש בין שתי מותגי המדע הבדיוני שלהם, Metroid ו-Star Fox. מקור השמועה הוא האתר Paul Gale Network, שכבר פרסם בעבר שמועות על משחקים שהתבררו בדיעבד כנכונות.

למי שלא מכיר, הן Metroid והן Star Fox נחשבות לסדרות מיתולוגיות של חברת המשחקים היפנית. Metroid מספר את סיפורה של סאמוס אראן, ציידת ראשים אינטר-גלקטית שיוצאת למסעות בכוכבים מבודדים כדי לרדוף אחרי יצורים מרושעים ורצחניים בשם מטרואידים. מדובר בסדרה של משחקי פעולה (במקור מגוף שלישי, אך לפני מספר שנים עברו בהצלחה גם למשחקים בגוף ראשון), ששמים דגש על האווירה הקודרת של הכוכבים השונים אותם סאמוס חוקרת, ועל הרגשת הבדידות והניכור בחלל החיצון.

Star Fox, לעומת זאת, היא סדרה אופטימית יותר: במהלך הסדרה אתם שולטים בפוקס מקלאוד, שועל מדבר שמצטיין בטיסה בחלליות - שיוצא ביחד עם חבריו, חיות מדברות מסוגים שונים, להפיל אימפריה חללית מרושעת. המשחקים בסדרה זו הם משחקי יריות-בחללית מגוף שלישי, שכוללים דמויות רבות שמדברות בינן לבין עצמן כל הזמן - שוני מהותי מהבדידות המדכאת של מטרויד.

אז איך מחברים בין שתי מותגים כל כך שונים? בזהירות. פול גייל מספר שבתחילת המפגש יתנגשו שתי החלליות, של פוקס ושל סאמוס - מה שיגרום לזו של סאמוס להתרסק על כוכב לכת בקרבת מקום. ברוב המשחק יתנהלו שתי הדמויות האלה בנפרד: יהיו "שלבי מטרויד" שיזכירו מאוד את סדרת Metroid Prime, ו"שלבי סטאר פוקס" שיזכירו את משחקי הסדרה השועלית. בשלב מסויים במשחק הדמויות יפגשו זו עם זו, ואז גם יתחיל הבלגן: בחלק מהשלבים הדמויות "יתחלפו בתפקידים" (סאמוס תשב בכסא הטייס, פוקס יחקור סביבות עוינות), וסביר להניח שצפויות הפתעות נוספות.

השמועה גם מספרת שאולפן המשחקים שאחראי לפרוייקט המעניין הזה הוא Retro Studios, האולפן המצויין שאחראי למשחקי Metroid Prime, וכבר הוכיח שהוא מסוגל לייצר משחקים נהדרים. יש לציין שבשלב זה מדובר בשמועה בלבד - וגם פול גייל עצמו טוען שלפני שיוצאים בחגיגות כדאי לחכות למסיבת העיתונאים של נינטנדו ב-E3 כדי לראות אם המשחק אמיתי או לא.

מה שכנראה בטוח אמיתי הוא הצילום הבא, שמציג גירסה עדכנית של בקר ה-Wii U של נינטנדו. לפי הצילום החדש, נראה שבנינטנדו בחרו לשמוע לביקורות, ולכלול בשלט שני ג'ויסטיקים אנלוגיים בגודל מלא. במקור, תוכנן השלט עם שתי "ידיות אנלוגיות" שטוחות יחסית, הזהות לידיות שבקונסולת ה-3DS.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:42 20.05.2012 | nin nin (אורח)

    הם לא הקשיבו לטענות שביקשו לשים את הג'ויסטיקם מתחת ל-D pad, וכפתורי ה-abxy, כמו בשלטי קונסולות רגילים.

  2. 2

    16:10 20.05.2012 | noan noan (אורח)

    ל1
    רק סוני שמים את האנאלוג מתחת לd pad, ואם כבר הטענוצ מופנות אליהם, כי בערך כל בן אדם נורמלי ששיחק הרבה בשני השלטים מעדיף את האנאלוג למעלה (כמו בxbox לדוגמא), יותר נוח לאגודל.

  3. 3

    16:17 20.05.2012 | אליהו הנביא אליהו הנביא (אורח)

    יש שם כפתור כמו באייפון.אייפד ואייפוד מתחת ללחצנים של החצים מצד שמאל

  4. 4

    16:25 20.05.2012 | ל-2 ל-2 (אורח)

    ממש לא, לא אכפת לי איפה האנלוגים אבל שיהיו שאותו הגובה, בxbox זה זוועה, רק במשחקי fps זה לא כל כך מפריע

  5. 5

    16:45 20.05.2012 | 2 צודק 2 צודק (אורח)

    ל4
    למה שיהיו באותו גובה? בדר"כ משתמשים רק באנאלוג אחד (אגודל שמאל) וכפתורים (אגודל ימין), אז הגיוני שהם יהיו באותו גובה.
    הסיבה היחידה שבסוני זה ככה כי בps1 בהתחלה לא היה אנאלוג בכלל, וכשהוסיפו אז הם היו נחשבים כתוספות, דבר משני, אז שמו אותם במקום שיותר מתאים לתוספות.

  6. 6

    20:58 20.05.2012 | ek355 ek355

    ל4,ה2 מילימטר הפרש בגובה האלה מפריעים לך?

  7. 7

    22:31 20.05.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    חחחחחחח כתבה על המשחק הבא של רטרו סטודיוז שהשמועות אומרות שיהיה cross game של מטרויד ושל סטאר פוקס וכלם מדברים על השלט חחחחחח

  8. 8

       | פורסם ע"י