הרשמה

EA בעד משחקי Kickstarter

EA מזמינה מפתחי משחקים שמשתמשים ב-Kickstarter להפיץ את התוצרים הסופיים דרך Origin

 Kickstarter, אחד הלהיטים הגדולים בקרב מפתחי משחקים עצמאיים, מקבל תמיכה מגורם לא צפוי: EA. חברת המשחקים הענקית הכריזה כי היא מתחילה לתמוך במשחקים שמומנו על ידי הקהל - ומציעה למפתחים להפיץ אותם דרך Origin בתנאים מצויינים.

Kickstarter הוא אתר שמאפשר ליזמים להציע פרוייקטים למימון. גולשי האתר יכולים לבחור פרוייקטים שמעניינים אותם, ו"להשקיע" בהם כסף כדי לגרום למימושם. לא מדובר בהשקעה אמיתית (כמו קניית מניות למשל), אלא יותר ברכישה מוקדמת של המוצר הנ"ל: ברגע שהמוצר יצא לאור, יקבלו ה"משקיעים" סחורה בשווי הסכום שהעבירו ליזם.

במילים אחרות: אם אני רואה משחק עצמאי שמנסה לקבל מימון דרך Kickstarter ואני רוצה לעזור, אני יכול לבחור לשלם למפתחים סכום של 20 דולרים, ולקבל קוד להורדת המשחק כשזה יצא לאור. יזמי ה-Kickstarter דואגים תמיד להציע גם חבילות מורחבות ויקרות יותר: נניח, תמורת 50 דולר  אוכל לקבל "חבילת אספנים" של המשחק, תמורת 200 דולר אקבל דמות שתקרא על שמי, ותמורת 10,000 דולר אקבל הזמנה לארוחת ערב עם צוות הפיתוח. 

בחודשים האחרונים משחקים רבים השיגו מימון דרך האתר הזה - בתוכם משחק הרפתקאות חדש של טים שייפר ורון גילברט, משחק המשך ל-Wasteland, רימייק של Leisure Suit Larry ועוד. כעת - נראה שגם חברות המשחקים הגדולות מבינות את הפוטנציאל המסחרי הלא קטן שבכותרים האלה.

 

מה ש-EA תציע למפתחים העצמאיים זה הפצה חינמית לגמרי של המשחק בחנות Origin למשך שלושה חודשים. זה בעצם אומר שלתקופה מוגבלת, יוכלו המפתחים לגלגל לכיסם את מלוא המחיר של המשחק שלהם - בלי להעביר עמלות מכירה ל-EA כמפעילת הפלטפורמה. מדובר בהצעה מפתה במיוחד, שכן עמלות מכירה כאלה יכולות להגיע לעשרות אחוזים.

עם ההצעה הזאת של EA, יוכלו המפתחים למכור את המשחק בזול בחודשי ההפצה הראשונים שלו - או לחלופין להרוויח יותר כסף על מכירת המשחק עצמו לקהל יעד חדש. יש לזכור שגיימרים שכבר שילמו על המשחק בעבר דרך Kickstarter לא יצטרכו לשלם שנית - ופשוט יקבלו קוד להורדת המשחק בחינם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:38 20.05.2012 | POKEMON MASTER POKEMON MASTER

    ממליץ לכולם על kickstarter!לכו תראו איזה כיפי הוא !

  2. 2

    14:38 20.05.2012 | lol lol (אורח)

    כל הקטע של קיקסטארטר זה לעקוף את המפיצות הגדולות והדרקוניות שלא מוכנות להשקיע במשחקים לקהלי נישה כי הם לא ירוויחו מזה מספיק, ובמקום לעשות משחקי אינדי מהלב במימון המעריצים.

  3. 3

    15:07 20.05.2012 | העוקץ העוקץ (אורח)

    וכמובן, תמורת הלוקסוס הזה, EA תאסור על החברות לשווק במקביל את המשחקים שלהן לא דרך ORIGIN, ובכך תהיה ספקית המשחק היחידה. תתחילו לצפות למחירי אירו על המשחקים האהובים שלכם בקרוב, כולל האילוץ להתקין את ORIGIN הספייוור המחורבנת ולקבל חרא של תמיכה טכנית

  4. 4

       | פורסם ע"י