הרשמה

Zone of the Enders חוזרת

קונאמי מכריזה על משחק חדש בסדרת הפעולה המיתולוגית של הידאו קוג'ימה

 היו חיים לפני Metal Gear Solid: חברת קונאמי הכריזה על משחק חדש בסדרת Zone of the Enders, סדרת משחקי הפעולה של יוצר MGS הידאו קוג'ימה. 

Zone of the Enders היא אמנם סדרה מפורסמת פחות מ-Metal Gear, אך מעריציה המושבעים יטענו שהיא לא פחות טובה. במשחקי הסדרה, שולטים השחקנים ברובוטים ענקיים שמעופפים להם ונלחמים באויבים שונים, הן באמצעות יריות והן באמצעות חרבות ענקיות.

לסדרה יצאו שני משחקים עיקריים לקונסולת הפלייסטיישן 2 ומשחק משני אחד לקונסולת ה-Game Boy Advance. בנוסף, המשחקים גם היוו השראה לסדרת אנימציה יפנית וסרט באורך מלא. 

בקונאמי הכריזו באופן רשמי על המשחק החדש, אבל לא סיפקו שום פרטים לגביו, חוץ מהעובדה שהוא נמצא כרגע בפיתוח.קוג'ימה, מי שהיה המפיק האחראי על המשחקים הקודמים, עבר ל"תפקיד ייעוץ" בלבד, ונושא בתואר "מפיק" בלבד (בלי המילה "אחראי" הפעם). עם זאת, קוג'ימה ינסה לתת לצוות הפיתוח טיפים כיצד לשמר על האווירה הייחודית של המשחקים המקוריים.

"ראשית אני רוצה להגיד שכבר מתחילת הפרוייקט הזה, היה ברור שאני שם כדי לתת תמיכה בלבד. במציאות, עיצוב המשחק, התסריט שלו, ההפקה שלו, עיצוב השלבים וכו' - כולם נעשו על ידי צוות אחר. אפילו כשניסיתי לכפות את עצמי לגבי דברים מסויימים, לא ממש הצלחתי", אמר קוג'ימה.

"השאלה החשובה ביותר היא אם אוכל לעשות את מה שאני רוצה. האם יהיה עדיף לעשות את המשחק הבא בסגנון אנימציה יפנית ובכך לספק את הצד החנוני של הנשמה שלי? או שאולי עדיף לספק את הצד המד"בי של הנשמה ולעשות את המשחק יותר ריאליסטי?", הוא תהה.

 

 עדיין לא ידוע לאיזו פלטפורמות יצא ה-Zone of the Enders הבא, והאם הוא צפוי להיות משחק של קונסולות המשחק הנוכחיות, או שמא הוא יגיע רק בדור הבא. יש לקו נקבל פרטים חדשים לגבי הפרוייקט המעניין הזה במהלך תערוכת E3, שכבר נמצאת ממש מעבר לפינה.

אם הידיעה הזאת הפכה אתכם סקרנים לגבי Zone of the Enders אבל אין לכם פלייסטיישן 2 - אל חשש. בחודשים הקרובים צפוי לצאת אוסף HD שיכלול חידושים לשני המשחקים הראשונים בסדרה, לקונסולות הפלייסיישן 3 וה-Xbox 360. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:31 28.05.2012 | K K (אורח)

    סוף סוף עדכון באתר ד"א זה רק אני או שבתמונה של הרובוט הכחול זה נראה כמו ז*ן ענקי?

  2. 2

    16:17 28.05.2012 | LOL LOL (אורח)

    LOL חחחח ביג דיק

  3. 3

    16:19 28.05.2012 | חחחח חחחח (אורח)

    נגד הז*ן שלי הוא פיסטוק.....

  4. 4

    12:05 29.05.2012 | ל3 ל3 (אורח)

    אחי, אם באת עד לפה כדי להגיד כמה הזין שלך גדול, כנראה הזין שלך הוא פיסטוק.

  5. 5

       | פורסם ע"י