הרשמה

E3: נינטנדו מציגה את ה-Wii U

נינטנדו מקדימה את כולם - ומתחילה את אירועי E3 שלה יום לפני תחילת התערוכה

 תערוכת E3 כבר התחילה בשביל נינטנדו: אתמול בלילה ערכה החברה אירוע מקוון, בו נחשפו פרטים חדשים לגבי קונסולת ה-Wii U שלה. האירוע, שהועבר בשידור חי דרך עמוד החברה בפייסבוק, לא הציג מידע חדש על משחקים, אך כן כלל מידע שלא הוצג בעבר לגבי הקונסולה עצמה והשירותים שהיא תציע לגיימרים.

ראשית, חשפה נינטנדו את הצורה הסופית של בקר ה-Wii U, שנקרא בפשטות GamePad. הבקר החדש יכלול שני ג'ויסטיקים אנלוגיים בגודל מלא (בניגוד ל"ידיות העגולות" השטוחות שהוצגו בעבר), כפתור ייעודי שיהפוך את הבקר לשלט רחוק ששולט בטלוויזיה, וחיישן NFC שיאפשר לבקר "לקרוא" עצמים מהעולם האמיתי.

 

נראה שאחת התלונות העיקריות שהושמעה על הבקר של ה-Wii U לא טופלה: לפי הסרטונים, נראה שמסך המגע של הבקר הוא עדיין Single Touch, ולא תומך ברב מגע כמו מסכי מגע של מכשירים סלולריים או טאבלטים. 

בנוסף ל-GamePad, ה-Wii U תתמוך גם בכל בקרי ואביזרי ה-Wii הרגילה, כמו גם בבקר "פרו" חדש לגמרי, שמזכיר מאוד את בקר קונסולת ה-Xbox 360. בקר ה-Pro ימכר בנפרד, ולא יגיע ביחד עם הקונסולה עצמה.

 

 נינטנדו הציגה במהלך האירועי המקוון שלה גם חלק מתכונות הרשת של הקונסולה, ונראה שהחברה סוף סוף מתחילה להבין שהאינטרנט יכול לשפר ולהעמיק את חווית השימוש בקונסולה. ה-Wii U תכלול סוג של רשת חברתית מובנית, שתאפשר לשחקנים ליצור קשר זה עם זה הן באמצעות הודעות פומביות בסוג של פורומים, והן באמצעות שיחות וידאו. 

תפריטי הקונסולה יהיו מחוברים תמיד ל-MiiVerse, מעין ייצוג גרפי של מה שמשתמשי הקונסולה עושים בכל רגע נתון, שנראה די מגניב: כך למשל, אוואטרי ה-Mii של החברים שלכם "יתגודדו" מסביב לאייקונים של המשחקים בהם הם משחקים, וכך תוכלו לראות מה המשחק הפופולרי ביותר באותו רגע עוד לפני שתחליטו במה אתם רוצים לשחק.

השחקנים יוכלו גם לגרום ל-Mii שלהם "לדבר" ב-MiiVerse. כך למשל, אם שחקן מסויים מוצא את עצמו תקוע במשחק, הוא יוכל לגרום ל-Mii שלו להגיד "תקוע", ולקוות ששחקן אחר יראה את זה ויקפוץ לעזור לו לצלוח את המשימה.

 

נינטנדו תמשיך להציג את ה-Wii U במסיבת העיתונאים הגדולה שלה, שתערך מחר בערב ותועבר בשידור חי גם כאן ב-Vgames. לפי דברי החברה, מסיבת העיתונאים תוקדש כמעט בכללותה להצגת משחקי Wii U.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:15 04.06.2012 | a2858br a2858br

    לפי דעתי מה שיעשה את הקונסולה זה בעיקר ה- Wii U Pro.
    במיוחד אם יתווספו משחקים ברמה יותר גבוה ממריו וזלדה.

  2. 2

    14:34 04.06.2012 | חטא חטא (אורח)

    WII זה שם מוזר זה נישמע כמו אנחנו באנגלית ן WII U זה "אנחנו אתה"

  3. 3

    15:11 04.06.2012 | noan noan (אורח)

    ל1
    בכלל שיחקת בזלדה שאתה אומר את זה?
    זלדה ברמה יותר גבוהה מרוב המשחקים הקיימים היום (וכן, שיחקתי בהם)

  4. 4

    15:12 04.06.2012 | או או (אורח)

    או כמו אמבולנס וי יו וי יו וי יו...

  5. 5

    15:59 04.06.2012 | why u no change the name wii u? why u no change the name wii u? (אורח)

    ציפיתי שהם ישנו את השם. זה שם טיפשי חוץ מזה שזה מבלבל כי יש אנשים שלא מבינים שזה קונסולה חדשה לגמרי וחושבים שזה פשוט בקר משוכלל שנמכר כתוסף ל-Wii הנוכחי.

  6. 6

    21:04 04.06.2012 | LL LL (אורח)

    ל5
    זה רק ישראלים מטומטמים בני 10.

    ולנושא.
    אני חושב שזה כצת מטופש להוציא את המושן דילדו של הווי ולא להחליף בשלט רגיל (כשלט איקרי). כי המושן דילדו מעד מתאים למשחקים כמו זלדה ומריאו. ושלט מסורטי מתאים למשחקים שיש לקונסולות הHD באטמן אנצ'ארטד מאס אפקט ועד.
    אבל למה מתאים הטבלט תחת הזה?לדודל ג'אמפ? תעשו לי טובה. סתם גימיק מסריח שבשנה הקרובה יגרום למלא ילדודס כמו NINTENDO FAN לרוץ ליקנות את המכשיר.

  7. 7

    23:52 04.06.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    6 אתה יודע שאתה נורא מצחיק?(ציניות למקרה שלא הבנת) עכשיו ברצינות אתה יכול להתווכח בלי לקלל ולהשתמש בסטריוטיפים מטומטמים? זו תהיה חוויה הרבה יותר חיובית לנהל וויכוח אינטיליגנטי אתה לא חושב? עכשיו לנושא אני לא סובל את השם אבל זה לא נראה לי כזה ביג דיל... לגבי השלט תחשוב איך הוא יכול לשפר משחקי אסטרטגיה בקונסולות שעד עכשיו היה די מעצבן לשחק אותם עם שלט רגיל ואם אתה לא אוהב אותו אתה יכול לשחק עם שלט רגיל אז מה הבעיה פה?

  8. 8

    11:13 05.06.2012 | LL LL (אורח)

    משחקי אסטרטגיה?
    היעד של נינטנדו זה משחקים כמו מריאו וזלדה איזה אסטרטגיה יש במשחקים מסוג כזה? אז מה אתה משחק אותה.

  9. 9

    20:37 05.06.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    אני מבין שלא שמעת על fire emblem או advance wars? חוץ מזה 3rd party developers עכשיו יכולים לעשות משחקי אסטרטגיה בקונסולות שאולי לא יהיו נוחים לשחק כמו בPc אבל הרבה יותר נוחים משלט רגיל

  10. 10

    21:46 05.06.2012 | LL LL (אורח)

    זה שטויות זה כמו שה360 היה מגיע עם קינקט בלבד. זה סתם גימיק.
    ושנינו יודעים שזה רעיון מטומטם. לא ניראה לי שהיעד של נינטנדו זה משחקי אסטרטגיה. שהם יתאימו את השלט שלה למשחקים לא שלהם בג'אנר שהם לא ממש שמים עליו. או כל מעריץ נינטנדו. תגיד לי אתה? בתור מעריץ נינטנדו. מעדיף פלטפורמה או אסטרטגיה? אני מניח שפלטפורמה. זה לא הקהל שלהם. חלאס כבר לנשות ליגרום לנינטנדו להראות טוב אחרי טעיות ומהלכים מטומטמים.

  11. 11

       | פורסם ע"י