הרשמה

Epic מצליה את עובדי Big Huge Games

חברת Epic פותחת אולפן משחקים חדש, המורכב ממפוטרי Big Huge Games ו-38 Studios

 ערבות הדדית: לא הכל שחור לעובדי Big Huge Games, אולפן המשחקים שנסגר לאחרונה לאחר שחברת האם שלו, 38 Studios, נכנסה לחובות עתק ונאלצה לפטר את כל עובדיה. מוקדם יותר היום הודיעה חברת Epic כי היא מתכוונת לפתוח אולפן משחקים חדש, ולהעסיק בתוכו הרבה ממפוטרי Big Huge Games, כך שאלה יוכלו לחזור לעבוד במהירות.

Epic כוללת היום מספר צוותים ואולפנים, כך שהיא יכולה לעבוד על יותר מפרוייקט אחד בכל רגע נתון. לפי דברים שכתב מייקל קאפס, נשיא החברה, בשבועות האחרונים השתעשעה החברה עם הרעיון של לפתוח אולפן חדש לגמרי כדי לעבוד על עוד פרוייקטים. החברה, ככל הנראה, נמצאת במצב כלכלי מספיק טוב כדי לפתוח עוד אולפן כזה בלי להכנס לחובות - כך שהבעיה הגדולה ביותר בצעד הזה היתה למצוא מספיק מפתחי משחקים מוכשרים שיוכלו לאכלס את האולפן החדש.

סגירת Big Huge Games סגרה ל-Epic את הפינה הזאת. "באחד מצירופי המקרים שיש בחיים, המנהלים של Epic בזבזו את כל הבוקר בדיונים על איך הם ישמחו להכין עוד פרוייקטים מצליחים עם הצוות הגדל שלנו, אבל שכדי לעשות זאת הם יצטרכו להוסיף כמות דרמטית של כשרונות מוכחים כדי לעשות את זה - וכולנו יודעים שזה בלתי אפשרי. ובכן - עכשיו אנחנו מתכוונים לפתוח אולפן בלתי אפשרי בבולטימור", הוא כתב בבלוג של החברה.

 

מכיוון שלהקים אולפן חדש לוקח זמן (צריך לשכור משרדים, לרכוש ציוד וכו'), חלק מעובדי Big Huge Games יועסקו באופן מיידי במטה החברה המסחרי כקבלני משנה, עד שהאולפן החדש יוקם והחברה תוכל לקלוט אותם כעובדים קבועים. 

"איך שאנחנו רואים את זה, היתה סופה גדולה בבולטימור, ואנחנו לוקחים אלינו חלק מהניצולים - כמו שעושים גם האנשים הנהדרים ב-Zynga East, Zenimax Online ועוד אולפנים באיזור. Epic נמצאת במצב בו היא יכולה לעשות את זה, וזה מתחבר מאוד לערכים שלנו כחברה", הוסיף קאפס.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:01 04.06.2012 | orerez orerez (אורח)

    אני חושב שאפשר לקרוא לזה הרבה מאוד מזל. למרות שלא שיחקתי בו, המשחק kindoms of amuler נראה משחק מאוד מבטיח, והיה לי מאוד חבל שלא ייצרו עוד משחקים כמוהו. למזלנו , אפיק הצילה את הכישרונות שפיתחו את המשחק, אז יכול להיות שנראה עוד משחקים בסגנון הזה, גם אם לא בקרוב. אולי אפיק תחכים גם לבדוק תאריכים לפני יציאה שכזה, ובשונה מ studios 38 לא תוציא משחק כזה סמוך לכותר מתחרה והרבה יותר וותיק...

  2. 2

    17:13 04.06.2012 | JJ JJ (אורח)

    אולי חידוש ל Jazz Jackrabbit?!

  3. 3

    23:55 04.06.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    כל כתבה שאני קורא על epic בזמן האחרון גורמת לי להעריך אותם יותר ויותר כל הכבוד תמשיכו ככה :)

  4. 4

    11:05 05.06.2012 | alon116 alon116

    פשששששש כל הכבוד ל-Epic, סוף סוף חברה לפיתוח משחקים שהם לא עסקנים חזירים עם אגו נפוח

  5. 5

       | פורסם ע"י