הרשמה

THQ נשארת בנאסד"ק

ערך המניות של THQ עלה - והיא כבר לא תעוף בבעיטה מהבורסה

 הסכנה חלפה: חברת המשחקים THQ הצליחה להעלות את ערך המניות שלה למעל דולר אחד במשך עשרה ימים רצופים - ואיום הסילוק מבורסת נאסד"ק חלף. לפני מספר חודשים נכנסה החברה לקשיים כלכליים עצומים, שהורידו את ערך המנייה שלה לשפל. בעקבות ירידת הערך, קיבלה החברה אזהרה מהבורסה לניירות ערך - העלי את ערך המניה שלך, או שתמצאי את עצמך בחוץ.

כעת, לאחר שבועות של עבודה קשה, הצליחה החברה סוף סוף להתייצב. בשביל לעשות זאת היא נקטה בשני אמצעים מרכזיים: הראשון - החלפת המנכ"ל הקודם של החברה במנכ"ל חדש, ג'ייסון רובין, שהיה בעברו אחד המקימים של אולפן המשחקים המצליח Naughty Dog. ב-THQ מקווים שרובין יצליח להדק את קו המוצרים של החברה ולעזור למשחקים שהיא מוציאה להצליח בחנויות.

הצעד השני היה כלכלי נטו: בתחילת החודש, החליטה THQ "לאחד מניות" כדי להעלות את ערכן. במהלך זה, איחדה החברה כל עשר מניות שלה למניה אחת, ובכך צמצמה את מספר המניות מ-68.5 מיליון ל-6.9 מיליון. בכך, עלה המחיר היחסי של כל מנייה מעל לקו הדולר - והחברה הצליחה להנצל מהאיום.

 

אך למרות שהסכנה המיידית מאחוריה, THQ עדיין צריכה להמשיך לעבוד קשה מאוד כדי להשאר בתמונה. מדובר בחברת משחקים בגודל בינוני, שלא מצליחה להתחרות עם ענקיות כגון EA ו-Activision - מה שתמיד מציב אותה בתחרות קשה וגורלית מאוד כנגד חברות אלה. מכיוון שהמצב הכלכלי של החברה לא כל כך טוב גם ככה - לא בטוח שהיא תצליח להתמודד בתחרות הזאת לטווח הארוך, והיא בהחלט עדיין נמצאת תחת איום של פשיטת רגל.

עם זאת, בחודשים הקרובים צפוייה החברה להוציא משחקים עם פוטנציאל הצלחה גדול כגון Darksiders 2 ו-Saints Row 4, מה שאולי יעזור לה להתרומם ולצאת מכלל סכנה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י