הרשמה

שחקו עכשיו ב-Outernauts

משחק ה"פוקימון בחלל" של יוצרי Ratchet & Clank ו-Resistance זמין בפייסבוק

 ההתמכרות הבאה שלכם כבר כאן? אולפן המשחקים Insomniac, שאחראי לסדרות משחקים מצליחות כגון Ratchet & Clank ו-Resistance שחרר את המשחק החדש שלו, משחק פייסבוק חינמי בשם Outernauts שמתואר כ"פוקימון בחלל". 

במהלך המשחק תצטרכו לחקור כוכבי לכת שונים, לנצח מפלצות פראיות, לתפוס אותן ואז להשתמש בהן כדי להלחם ולתפוס מפלצות אחרות. ממש כמו בסדרת פוקימון של נינטנדו, גם המפלצות של Outernauts מתפתחות לוורסיות חזקות ומרשימות יותר כשהן עולות רמות. שלא כמו בפוקימון, Outernauts כולל גם אלמנטים חברתיים רבים - כמו אפשרות לבקר כוכבי לכת של חברים,  או לרכוש כל מיני מבנים ובונוסים שיעזרו לכם להתקדם במשחק בחנות וירטואלית.

ב-Insomniac מבטיחים שהמשחק החדש לא דומה לאף משחק אחר ששיחקתם בו בפייסבוק בעבר, ושהוא קרוב הרבה יותר לעומק ולאורך של משחקי קונסולה מאשר של משחקים סוציאליים. "Outernauts הוא היקום החדש שלנו כאן ב-Insomniac", אמר טד פרייס, מנכ"ל האולפן: "אנחנו מאמינים שהמשחק הזה יקרוץ גם למעריצים הוותיקים שלנו וגם לקהל החדש בפייסבוק".

 

בדיקה קצרה של המשחק הובילה אותי לחשש קל: בעוד בהחלט ניכר שמדובר במשחק פייסבוק מושקע עם מערכת קרבות עמוקה ומאתגרת - הוא עדיין משאיר את ההרגשה הלא נעימה של משחקי פייסבוק, כאילו כל מה שהמשחק רוצה זה להציף את הטיימליין שלכם בפרסומות ולגרום לכם להוציא עוד ועוד כסף. עם זאת - בהחלט מדובר בחוויה מגוונת ומספקת יותר מכל משחקי ה-Ville הושנים, כמו גם מ-Sim City Social הפופולרי מאוד. 

קליק למשחק

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י