הרשמה

PES מתכוננת לדור הבא

קונאמי מתחילה לחשוב על הדור הבא של Pro Evolution Soccer

 הדור הבא של הכדורגל: חברת המשחקים היפנית קונאמי הודיעה על פתיחת אולפן משחקים חדש בלונדון, שיעבוד באופן בלעדי על משחקי Pro Evolution Soccer ל"מחשבים וקונסולות בעלי חומרה מתקדמת". ככל הנראה, בקונאמי מתכוונים להתחיל לעבוד כבר עכשיו על גרסאות ה"דור הבא" של סדרת הכדורגל הפופולרית.

עד כה, פותחו משחקי הסדרה ביפן. כעת, קונאמי מתכוונת להתמקד ביבשת בה הכדורגל הפך כבר לחלק בלתי נפרד מהתרבות. "האולפן החדש יאמץ ויצור מחדש את תרבות הכדורגל המקומית, וידאד לשמור את הסדרה הוותיקה רעננה ומרגשת", נכתב בהודעה לעיתונות ששחררה החברה.

בשנים האחרונות, סדרת PES לא מצליח להשתוות למשחקים של הסדרה המתחרה לה, FIFA, וגיימרים רבים עברו מהסדרה של קונאמי לזו של EA. סביר להניח שההשקעה הגדולה של קונאמי באולפן חדש נועד גם כדי ליצור משחק שיצליח לחדש מספיק כדי להתחרות כמו שצריך ב-FIFA, ואולי להחזיר לסדרה את כתר "סדרת משחקי הכדורגל המצליחה בעולם".

 

גירסת 2013 של PES נמצאת כבר ממש מעבר לפינה, ותצא בחודשים הקרובים. יש לציין שהאולפן החדש לא ישפיע על גירסה זו, אלא רק על הגרסאות העתידיות של המשחק, שככל הנראה יצאו לקונסולות הדור הבא של מיקרוסופט, סוני ונינטנדו. 

יש שיראו את צעד זה כהודאה בהפסד, על כך שבדור הזה Pro Evolution כבר לא תצליח להשתפר מספיק בשביל להוות אלטרנטיבה ממשית ל-FIFA. עם זאת, אפשר להסתכל על כך גם כהשקעה נבונה לעתיד: EA עדיין לא חשפה מה התוכניות שלה למשחקי FIFA של השנים הקרובות - ולקונאמי יש הזדמנות מצויינת לחמם מנועים לפני שהמתחרה הגדולה ביותר שלה תתחיל לעשות זאת גם. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י