הרשמה

מומלץ: Indie Humble Bundle מוזיקלי

הבאנדל החדש לא כולל משחקים - אלא שירים שגיימרים אוהבים. מומלץ

 ה-Humble Bundle החדש לא כולל משחקים - אבל לא פחות מצויין מקודמיו: אנשי ה-Indie Humble Bundle, שמאגדים משחקי אינדי לחבילות שנמכרות במודל "שלם כפי רצונך" הוציאו את הבאנדל החדש שלהם, שלמרבה ההפתעה כלל לא כולל משחקים, אלא שירים.

ה-Humble Music Bundle כולל שישה אלבומים מוזיקליים דיגיטליים שוודאי יקלעו לטעם המוזיקלי של הגיימרים, ונמכרים במחיר ממוצע של 8.20 דולרים (נכון לכתיבת שורות אלה). המחיר הממוצע הוא רק המלצה - ומי שירצה יוכל לרכוש את האלבומים גם בדולר אחד - או לחלופין במאות דולרים. 

את הכסף איתו תרכשו את הדיסקים תוכלו "לחלק" כרצונכם בין האמנים עצמם, מפעילי ה-Humble Bundle או צדקה. עד כה נמכרו 34,176 באנדלים כאלה, כשסך כל ההכנסות הגיעה כבר ל-280,380 דולרים. ההצעה, אגב, היא לזמן מוגבל בלבד - ותשאר בתוקף ב-11 הימים הקרובים.

 

סביר להניח שלפחות אחד מהאלבומים שנכנסו לבאנדל יקלעו לטעם המוזיקלי שלכם, שכן הם כוללים אמנים שנחשבים ככאלה שגיקים וגיימרים אוהבים במיוחד. לדוגמה: ג'ונתן קולטון, שחיבר את שני השירים המזוהים עם סדרת Portal, תרם אלבום להיטים בשם Jonathan Coulton's Greatest Hit Plus 13 Other Songs. להקת האינדי הוותיקה They Might Be Giants תרמה אלבום עם הקלטות נדירות, ולהקת OK Go, שידועה כ"להקה עם הקליפים הכי מגניבים בעולם", תרמה אלבום מעניין שכולל 12 מיקסים שונים לארבעה שירים (אלבום זה יהיה זמין רק לכאלה שירכשו את הבאנדל בסכום שעולה על הממוצע).

הבאנדל המוזיקלי מומלץ מאוד - לא רק בגלל שהוא ירחיב את הספרייה המוזיקלית שלכם בקצת מוזיקה חוקית ואיכותית, אלא גם כי הכסף שתרצו לשלם עליו ילך למטרה טובה. מה רע?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י