הרשמה

Nintendo Power נסגר

מגזין המשחקים הפופולרי שמתמקד בנינטנדו נסגר אחרי 20 שנה

 הפרינט ממשיך לגסוס: מגזין המשחקים הממוקד-נינטנדו Nintendo Power צפוי להסגר בשבועות הקרובים, אחרי יותר מ-22 שנים של פעילות. אמש פרסם אתר הטכנולוגיה Ars Technica כתבה העוסקת בסגירת המגזין, אחריה אימת עורך המגזין את הפרטים בחשבון הטוויטר שלו, וכתב שהוא "עצוב לראות את המגזין נסגר", ושצוות המגזין ינסה "להפוך את הגליון האחרון לאחד שתזכרו הרבה זמן".

Nintendo Power התחיל לצאת כירחון בשנת 1990. רוב שנותיו הוא תפקד כמגזין הרשמי של נינטנדו - הוא הופק והופץ על ידי נינטנדו עצמה, וככזה פרסם כתבות שהיו בעיקר פרסומות ארוכות למשחקי החברה. עם זו, היותו מגזין רשמי אפשר לו גם לבצע שלל חשיפות ולהעניק לקוראיו הרבה בונוסים רשמיים מטעם החברה - ולכן הפך לפופולרי מאוד.

בשנת 2007 החליטה נינטנדו למכור את הזכיון להפעלת העיתון ל-Future Publishing, מוציאה לאור שמתמקדת בטכנולוגיה וגיימינג. מאז יצא המגזין בהוצאת Future, והמשיך לספק למעריצי נינטנדו חדשות, ביקורות והפתעות נוספות. כעת, נראה שנינטנדו כבר לא רואה לנכון להשקיע בעיתון, ובחברה היפנית החליטו לא לחדש את הסכם הזכיון עם Future, וגם לא לחזור להפיק את המגזין בצורה עצמאית.

התוצאה העצובה: המגזין הותיק והפופולרי יסגר בקרוב, וחצי מליון הקוראים שלו ישארו ללא הירחון החביב עליהם. עדיין לא ברור מה יעלה בגורלם של עובדי המגזין, והאם הם יפוטרו או שמא יעברו לכתוב במגזיני הגיימינג האחרים של Future.

Nintendo Power הוא לא מגזין המשחקים הוותיק הראשון שנסגר. לפני חודשים סגורים פורסם הגליון האחרון של Gamepro, אחד ממגזיני המשחקים המיתולוגיים והוותיקים, שלא הצליח להתמודד עם מעבר הקוראים לאינטרנט, ואחרי כמה שנים של מאבקים ושינויים החליט לסגור את שעריו.

עם זאת, בעולם עדיין יש לא מעט עיתוני משחקים. ב-Future מבטיחים שהסגירה של Nintendo Power לא תשפיע על המגזינים האחרים שלה, בתוכם מגזין Edge, המגיזנים הרשמיים של Xbox ו-PlayStation ועוד. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:12 22.08.2012 | דיייי דיייי (אורח)

    איפשר כבר אם היעקב הבן זונה הזה!!!

  2. 2

    19:32 22.08.2012 | BATE BORISOV BATE BORISOV (אורח)

    ((((((((haha

  3. 3

       | פורסם ע"י