הרשמה

במאי Dark Souls שוקל להוסיף רמה קלה

האם אחד המשחקים הקשים בשנים האחרונות יאבד בקרוב מהעוקץ שלו?

 כבר לא צריך לשבור בקרי משחק: הידאקה מייזקי, במאי המשחק Dark Souls, מודה שיכול להיות שהוא הלך רחוק מדי עם רמת הקושי של המשחק, שנחשב לאחד המשחקים הקשים ביותר של השנים האחרונות. בראיון שערך לאחרונה ל-Metro, הודה מייזקי כי הוא שוקל להוסיף למשחק רמת קושי נוספת, שתקל על השחקנים המתקשים.

מייזקי סיפר בראיון שרמת הקושי המטורפת של המשחק לא הוכנסה למשחק כדי לתסכל את השחקנים, אלא בדיוק להיפך: כדי לגרום להם סיפוק. "באופן אישי, אני רוצה שהמשחקים שלי יתוארו כמספקים ולא קשים", הוא הסביר: "למען האמת, אני מכוון את המשחקים שלי כך שהשחקנים ירגישו מסופקים בעזרת השימוש ברמת הקושי". ואכן, אין ספק שמי שהצליח להביס בוס קשה במיוחד במשחק כמו Dark Souls מרגיש מסופק מעצמו - השאלה היא כמה בקרי משחק נשברו בדרך לשם.

"זה נכון ש-Dark Souls הוא משחק די קשה, ויש אנשים שחוששים לשחק בו", אמר הבמאי: "עובדה הזאת מעציבה אותי, ואני שוקל ברצינות האם כדאי לי להכין רמת קושי נוספת, שתאפשר לכל אחד לסיים את המשחק, או לחלופין למצוא דרך לשדר לכל הגיימרים את הסיבות לרמת הקושי שלי".

 

למייזקי יש גם תשובה לכל הגיימרים שיטענו שלהוציא את רמת הקושי מהמשחק תוציא ממנו גם את כל העוקץ: "אני מניח שגיימרים לאו דווקא מעדיפים משחקים קלים. מה שהם רוצים זה משחקים מעניינים ושווים לשחק בהם, אז אני חושב שזה טבעי להמעיט בדברים שמעכבים ומלחיצים את השחקן ולא תורמים בסופו של דבר לעניין הזה".

לא ברור אם ההתלבטויות של מייזקי יתורגמו למציאות. Dark Souls נמצא בחנויות המשחקים כבר זמן רב, ואין שום סיבה אמיתית להתחיל ולשנות את רמת הקושי שלו בדיעבד. מצד שני, אם כן יחליטו בסופו של דבר להציג דרגת קושי קלה יותר, אולי העניין יגרום לגיימרים חדשים, שנמנעו מרכישת המשחק, לעשות זאת.

מה דעתכם? האם הייתם רוצים לשחק בגירסה קלה יותר של משחק שנחשב לקשה במיוחד, או שלדעתכם עדיף שמי שחושש ממשחקים קשים לא ינסה לגשת בכלל ליצירות כמו Dark Souls? ספרו לנו בתגובות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:20 04.09.2012 | יוסי יוסי (אורח)

    שיתקנו את הגריסא למחשב מה זה השטויות האלה

  2. 2

    14:27 04.09.2012 | ח ח (אורח)

    מישהו יודע עד כמה קשה המשחק הזה בהשוואה לDemon souls?
    כי סיימתי את Demon's souls אחרי 4 בקרים שבורים והיה ממש כיף
    אבל אני לא יכול להתחיל משחק יותר קשה ממנו.

  3. 3

    14:59 04.09.2012 | ברצינות לי?? ברצינות לי?? (אורח)

    ספרו לנו בתגובות????

  4. 4

    23:00 04.09.2012 | weasel weasel

    2 -
    דארק סולס יותר קשה מדימונס, אבל פרט לכמה קטעים הוא יותר הוגן ויותר מאוזן ממנו - אין הרבה קטעים מעצבנים כמו עולם 5 (יש מקום דומה, אבל האויבים הוגנים יותר) ואין בוסים שבורים ותוקפניים כמו הבוס השני של עולם 2. (הבוסים קטלניים, אבל בד"כ יש לך סיכוי להבין מה הולך לפני שמפצפצים אותך).
    בקיצור - אם אהבת את דימונס, נסה גם את דארק סולס.

    לנושא - אני חושב שלא צריך רמה קלה יותר למשחק. יש וויקיפדיה ויוטיוב לכל המתקשים ואם המצב ממש חמור תמיד אפשר לנסות לזמן שחקן אחר לעזרה.
    אולי אפשר להוסיף עוד סימני זימון לפנטומים של המחשב בחלק מהבוסים, עבור מי שמשחק לבד.

  5. 5

    12:30 08.09.2012 | yeah yeah (אורח)

    לדעתי האישית שאפילו לא יחשבו לעשות רמת קושי יותר קלה
    כל העניין ב-Dark Souls זה הרמת קושי הידועה שלו
    Dark Souls הוא יצירת מופת ולעולם לא משנים יצירת מופת לא משנה כמה אנשים חושבים שזה קשה מדי

  6. 6

       | פורסם ע"י