הרשמה

Valve מחפשת מעצב תעשייתי

עוד סימן לכך שב-Valve מכינים קונסולה?

 שמועת ' Valve מכינה קונסולה' מתעוררת מחדש: חברת המשחקים Valve העלתה לאיזור ה"דרושים" באתר שלה הודעה חדשה, בה היא קוראת למעצבים תעשיתיים לבוא לעבוד אצלה. למה צריכה חברה המתעסקת בתוכנה מעצב תעשייתי?

התשובה יכולה להיות פשוטה מאוד: כדי לעצב את הקונסולה שלה, שמהווה כבר מספר חודשים מקור לשמועות רבות. אפשרות נוספת היא שב-Valve לא רוצים לעצב קונסולה ייעודית, אך כן שוקלים לנסות להכנס לתחום האביזרים, וליצור בקרי משחק, מקלדות, עכברים וכדומה. 

"Valve היא, בצורה מסורתית, חברת תוכנה", מוסבר במודעת הדרושים: "פלטפורמות פתוחות כמו PC ומקינטוש חשובות לנו, מכיוון שהן מאפשרות לנו ולשותפים שלנו ליצור מערכת יחסים ישירה עם הלקוחות שלנו. עם זאת, אנחנו מתוסכלים מחוסר החדשנות בתעשיית החומרה, אז החלטנו לקפוץ פנימה. אפילו אמצעי הקלט הבסיסיים, המקלדת והעכבר, לא באמת השתנו בצורה משמעותית במהלך השנים. יש חלל מורגש בשוק, וההזדמנויות ליצור חוויות משתמש חדשות ומושכות לא מנוצלות".

מודעת הדרושים הזו היא לא הפעם הראשונה בה אנחנו שומעים על התוכניות של החברה להכנס לתחום החומרה. לפני מספר חודשים, התגלה פטנט שרשמה Valve על בקר משחק מודולרי, וכמובן ששמועות בנוגע לקונסולה מבית החברה לא מפסיקות להציף את עיתונות המשחקים בחודשים האחרונים.

 

מעצבנים תעשיתיים שיכנסו לעבוד ב-Valve יזכו להצטרף לאחת החברות הנחשקות והמעניינות ביותר בעולם - חברה ללא מבנה הנהלה סטנדרטי, בה כל עובד יכול לעסוק בדברים שמעניינים אותו, ללא לוחות זמנים, טבלאות אקסל או דיווחים שוטפים לבוסים. אולי הם אפילו יצליחו לגרום לגייב נואל לגלות להם בסוד מתי לעזאזל יצא Half-Life 3.

אם אתם רוצים להציע את עצמכם לעבודה, שימו לב שהדרישות די גבוהות: תואר בעיצוב תעשייתי, שש שנות נסיות לפחות בעיצוב מוצרי היי-טק, שליטה מלאה בתוכנות דו ותלת-ממד וכמובן יחסי אנוש מצויינים.  

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:40 04.09.2012 | Wan7ed Wan7ed

    "מעצבנים תעשיתיים שיכנסו לעבוד ב-Valve יזכו..."
    מעצבנים? אני מניח שזו שגיאה מכוונת- נייס. :)

  2. 2

    14:14 04.09.2012 | yossi465 yossi465

    הלוואי שיצא קונסולה של וואלב . זה נשמע קטלני

  3. 3

    15:05 04.09.2012 | f f (אורח)

    לגמרי

  4. 4

    21:35 04.09.2012 | h h (אורח)

    יופי עכשיו על כל פלוץ יתחילו לפרסם כתבות

  5. 5

    15:52 05.09.2012 | aba aba (אורח)

    מעצבנים תעשיתיים שיכנסו לעבוד ב-Valve יזכו להצטרף לאחת החברות הנחשקות והמעניינות ביותר בעולם

  6. 6

       | פורסם ע"י