הרשמה

MineZ: הזומבים מגיעים למיינקראפט

חרשתם כבר על DayZ? קבלו את התמכרות הזומבים הבאה שלכם

 מה מקבלים כשמשלבים בין Minecraft ל-DayZ? מוד חדש למשחק העצמאי הפופולרי מיינקראפט שואב השראה רבה מ-DayZ, ומכניס זומבים קטלניים לעולם הקובייתי של המשחק. המוד, MineZ, ידרוש מכם להסתובב בעולם שורץ זומבים, ולהאבק מול שחקנים אחרים על משאבים שיעזרו לכם לשרוד.

ההשראה למוד הגיעה, כאמור, מ-DayZ, אחד המודים הפופולרים בהסטוריה, שיצא לאחרונה למשחק הפעולה הצבאי ArmA 2. המוד הופך את ArmA ממשחק סימולציה צבאי ריאליסטי למשחק זומבים חסר רחמים, בו אפילו זומבי אחד יכול להרוג אתכם בקלות. המטרה ב-DayZ היא להתגנב ברחבי העולם מבלי ללכוד את תשומת ליבם של המתים המהלכים, למצוא כלי נשק ומשאבים אחרים שיעזרו לכם לשרוד, ולחבור לשחקנים חיים אחרים, שמסתובבים גם הם באותו עולם.

MineZ פועל על עיקרון כמעט זהה: השחקנים מוצאים את עצמם על אי קטן יחסית, עם כלי נשק חלש מאוד, פלסטר, בקבוק מים ומכשיר טלפון שמאפשר להם לצ'וטט עם שחקנים אחרים. המטרה היחידה שלהם היא לשרוד - משימה לא פשוטה בכלל, בהתחשב בכך שהזומבים המסתובבים על האי הם מהירים מאוד וקטלניים מאוד - ושגם השחקנים החיים האחרים ככל הנראה ינסו לפגוע בהם, שכן המשאבים מעטים ואין כמעט אפשרות לחלוק אותם עם אחרים.

המוד מוריד ממיינקראפט את אחד מסימני ההיכר שלו - האפשרות ללקט משאבים ולהשתמש בהם כדי לבנות מבנים. למעשה, העולם של MineZ אינו ניתן לשינוי - והשחקנים צריכים להסתדר עם מה שיש בו.

אם יש לכם עותק חוקי של Minecraft, אתם יכולים לשחק גם במוד הזומבים החדש בחינם (את רשימת השרתים ניתן למצוא כאן). עם זאת, היוצרים של MineZ מאפשרים רכישת חבילות פרימיום, שמקנות גישה לשרתים פרטיים של המשחק. שרתים אלה כוללים הגדרות גרפיות טובות יותר, ביצועים יותר טובים ובונוסים נוספים.

מחיר החיבור לשרתים הפרטיים נע בין עשרה דולרים לחודש, עד 100 דולרים לתקופה בלתי מוגבלת.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:08 10.09.2012 | vgames!!!!!!! vgames!!!!!!! (אורח)

    ישן רצח

  2. 2

    21:06 10.09.2012 | jjnun jjnun (אורח)

    בא לי להכניס ליעקב בתחת

  3. 3

    11:14 11.09.2012 | לללל לללל (אורח)

    תפרסמו על Black Mesa, משהו שבאמת מעניין מישהו
    ולא ייקח לכם יותר מעשרים דקות לאסוף מידע ולכתוב עליו
    http://www.blackmesasource.com/

    הוא יוצא ממש בעוד כמה ימים.
    והוא מועמד לגרינלייט בסטים
    (שגם על זה לא כתבתם כמעט)

    http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=94128543

  4. 4

    19:08 11.09.2012 | JUSTIN JUSTIN (אורח)

    אחלה של כתבה!
    סירטון נחמד מאוד!

    *ראיתי הכול!*

  5. 5

       | פורסם ע"י