הרשמה

Halo 4 דלף - מיקרוסופט חוקרת

ההרפתקה החדשה של המאסטר צ'יף דלפה. מיקרוסופט לא עוברת על זה בשתיקה

 אפילו המאסטר צ'יף לא הצליח לשמור על עצמו: Halo 4, המשחק הכי חשוב של מיקרוסופט לסתיו 2012, דלף לאינטרנט כשלושה שבועות לפני תאריך היציאה הרשמי שלו. במיקרוסופט סיפרו בתגובה שהם התחילו לעבוד בשיתוף רשויות החוק כדי לאתר את מקור ההדלפה ולטפל בה.

סיפור הדליפה התחיל מוקדם יותר במהלך סוף השבוע - אז עלתה למערכת הפורומים של NeoGAF תמונה של קופסת המשחק פתוחה. התמונה, שנראתה אמינה, הציגה את האמנות על שני הדיסקים של המשחק. חלק מהמגיבים בפורומים חשבו שמדובר בגירסה מוקדמת שנשלחה למבקרי משחקים - אך זה ככל הנראה לא המצב, שכן גרסאות ביקורת בדרך כלל מגיעות בקופסאות מיוחדות, וללא האמנות על הדיסקים.

בשעות שלאחר פרסום התמונה - החלו להופיע באינטרנט תיאורים רבים של עלילת המשחק, שכללו פרטים שלא נחשפו עד היום. גם אתר הסרונים יוטיוב הוצף בסרטונים מהמשחק - רובם הוסרו במהרה, אך חלקם הצליחו לחמוק מהעין הבוחנת של מנהלי האתר ומיקרוסופט, ועדיין זמינים לצפייה לכל מי שרוצה לראות איך המשחק נראה (נשאיר לכם את מלאכת החיפוש).

 

האישור האחרון לכך שהדליפה אכן קרתה הגיע בשלבים המאוחרים של סוף השבוע - כשעותק של המשחק הועלה לאתרי שיתוף הקבצים. אם אתם מתפתים לרוץ ולהוריד את המשחק - דעו שהדבר לא מומלץ: מעבר לבעיות המוסריות שבהורדת תכנים פיראטיים, ייתכן בהחלט שמפיצי וירוסים ינסו להדביק את המחשב שלכם על ידי הצמדת וירוסים לקבצי המשחק. 

ב-343Industries, אולפן המשחקים שאחראי למשחק החדש, לא ממש מרוצים מהדליפה. "עבדתי מעל שלוש שנים כדי להכין את Halo 4", סיפר ג'וש הולמס, אחד ממפתחי המשחק, לעוקביו בטוויטר: "בבקשה נסו להמנע מספוילרים והדלפות במשך 3 השבועות הקרובים עד שהמשחק יצא באופן רשמי. תודה". 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:08 14.10.2012 | 1 1 (אורח)

    תוסיפו מערכת צינזור לעזאזל, איך אתם מורידים את הרמה של האתר..

  2. 2

    19:00 14.10.2012 | 14/88 14/88 (אורח)

    כוח לבן!

  3. 3

       | פורסם ע"י