הרשמה

Halo 4 סוחף את המבקרים

הביקורות הראשונות מהללות את ההרפתקה החדשה של המאסטר צ'יף

 המאסטר צ'יף מכה רביעית: הביקורות הראשונות ל-Halo 4, המשחק החדש בסדרת הפעולה של מיקרוסופט, כבר התחילו לזרום לרשת - ונכון לרגעים אלה נראה שמדובר במשחק מוצלח מאוד. ממוצע הביקורות ב-Metacritic עומד על 91 אחוזים, המבוססים על שקלול של 37 ביקורות. 

מדובר בממוצע גבוה יותר מזה של Assassin's Creed III שיצא אתמול (85 אחוזים) ושל Dishonored שיצא מוקדם יותר החודש (88 אחוזים). המשחק החדש בסדרת Halo הוא הראשון שנעשה מחוץ לאולפן המשחקים Bungie - והציונים המצויינים הם סוג של צפירת הרגעה לכל אלה שחששו שהעובדה שהסדרה עברה לידיים של אולפן חדש תשפיע על איכות המשחקים.

 

ב-Destructoid העניקו למשחק ציון 10 עגול, וכתבו: "לא רק ש-343 [שם אולפן המשחקים שיצר את המשחק] הצליח לעבור את רף הציפיות בכל הנוגע למה צריך להיות במשחק בסדרת Halo, הם גם הצליחו ליצור משחק Halo שנמצא קילומטרים לפני המשחקים שקדמו לו".

ב-IGN התלהבו גם, והעניקו למאסטר צ'יף 9.8 נקודות, וטענו שהעובדה ש-Halo 4 הוא המשחק הראשון בטרילוגיה חדשה צריכה לרגש כל גיימר באשר הוא. "המלך של קונסולת ה-Xbox המקורית חזר למקום הראוי שלו - על כס המלוכה", נכתב בביקורת, וציינו לטובה הן את מצב הסינגל פלייר והן את מצב המולטי פלייר של המשחק.

ב-Eurogamer נתנו למשחק "רק" 8 נקודות - הציון הנמוך ביותר כרגע בשקלול של Metacritic. בביקורת שלהם הם מציינים לטובה את הגרפיקה הצבעונית, את הסיפור שמתמקד הפעם בדמותה של קורטנה ואת המגוון הגדול של כלי הנשק. עם זאת, ביורוגיימר גם מציינים שהם עדיין חושבים ש"הטוב ביותר יגיע רק בצעד הבא" של הסדרה. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:42 01.11.2012 | blisf blisf

    מאוד מפתיע.

    במשחקים מהסוג הזה, שמפמפמים אותם לתוך הורידים של הצרכנים, צריך לחכות לפחות שבוע אחרי שהוא יצא כדי לראות ביקורות אמיתיות.

  2. 2

    00:33 02.11.2012 | spartan117 spartan117

    משחק השנה!!!

  3. 3

       | פורסם ע"י