הרשמה

קונים Crysis 3? קבלו את המשחק המקורי

EA תצ'פר את כל מי שיבצע הזמנה מוקדמת ל-Crysis 3 בקוד להורדת המשחק הראשון בסדרה

 אולי הפעם המחשב שלכם יצליח להריץ את זה: חברת EA הודיעה על בונוס מיוחד שהיא תעניק לכל מי שיבצע הזמנה מוקדמת ל-Crysis 3, המשחק הבא בסדרת הפעולה של אולפן Crytek. כל מי שיקנה את המשחק החדש לפני תאריך יציאתו יקבל קוד להורדת המשחק הראשון בסדרה לגמרי בחינם.

המבצע תקף בכל הפלטפורמות, והבונוס הנחמד הזה שווה סכום מכובד של 20 דולר - עלות המשחק כיום בחנויות ה-PSN, ה-Xbox Live Arcade ו-Origin. בנוסף, EA תשדרג את כל ההזמנות המוקדמות כך שאלה יכללו את התכנים הנוספים ממהדורת ה-Hunter Edition של המשחק. תכנים אלה כוללים כלי נשק חדש וחליפה חדשה.

Crysis 3 צפוי להגיע לחנויות המשחקים בפברואר 2013 - חודש שבשנים עברו היה דליל יחסית במשחקים, אך השנה צפוי להיות עמוס לפחות כמו החודש הנוכחי. לא פלא, אם כך, שב-EA מנסים לפתות את הגיימרים להזמין מראש את Crysis 3 בעזרת הבונוסים הנ"ל - למשחק תהיה לא מעט תחרות כשהוא ייצא, ותחרות כמו תחרות מובילה למאמצים גדולים יותר למכירת מוצרים. הרווח כולו שלנו.

 

Crysis המקורי יצא במקור כמשחק בלעדי ל-PC ב-2007, אך ב-2011 קיבל גם גרסאות לקונסולות ה-Xbox 360 והפלייסטיישן 3. המשחק נחשב עד היום לאחר המשחקים השאפתניים ביותר מבחינה טכנית - והאגדה מספרת שכאשר הוא יצא למחשב האישי, עדיין לא נוצר המחשב האישי שהיה חזק מספיק כדי להריץ אותו על הגדרות מקסימליות.

הוספתו ל-Crysis 3 תאפשר ללא מעט גיימרים שלא שיחקו בו במקור (או שיחקו אבל בצורה מקרטעת כי המחשבים שלהם לא היו חזקים מספיק) לחזור אליו, ולקבל קצת רקע על עולם המשחק, רגע לפני שהם מתחילים את המשחק החדש. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:35 04.11.2012 | WarFox89 WarFox89

    אני מקווה שלפחות המשחק השלישי יהיה ברמה של 1 ו - WH. המשחק השני היה פשוט משעמם ולא מעניין והדבר היחיד שהוא עשה טוב זה הגרפיקה המרשימה ולא יותר.

  2. 2

    01:26 05.11.2012 | oriyellow oriyellow

    אני חותם לך בוודאות (הלכתי לקוראת בקלפים) CRYSIS 3 יהיה המשך ישיר של 2. אין סיכוי שיצירה מדהימה כמו הראשון שנחשב אחד המשחקים הטובים לPC יחזור על עצמו. אומרים שאין שוק למשחקי PC אבל ראית שבראשון כשמשתמשים במנוע גראפי עוצמתי אפשר לעשות את אחד המשחקים הכי טובים שהיו. החברה המיצרת כבר לא מנסה לחדש וכלום. הם ניסו לעשות תואם COD עם עלילה ישרה בלי הרבה תמרון ויצא להם משחק עלוב. CRYTEK הולכים באיזה דרך עקומה ולא יחזיקו הרבה מעמד. אל תצפו לכלום מהחברה הזאת. חבל.

  3. 3

    12:18 06.11.2012 | MUZIMUZI MUZIMUZI

    אל תגזים קרייסיס 1 ו-2 היו בסדר, אבל דיי בינוניים סה"כ באמת לא מי יודע מה אם הולכים לפי כמה מגניב הם היו אמורים להיות לפי הטריילרים

  4. 4

       | פורסם ע"י