הרשמה

סקסיסטיים ב-Halo? הבאן מחכה לכם

מיקרוסופט לא מתכוונת להקל ראש עם הערות סקסיסטיות במולטיפלייר של Halo 4

 המאסטר צ'יף לא היה מתנהג ככה: מיקרוסופט ואולפני 343 הודיעו כי הם לא מתכוונים להקל ראש עם גיימרים שישמיעו הערות סקסיסטיות זדוניות במצב המולטיפלייר של Halo 4. לפי דברים שאמרה בוני רוס, ראש אולפני 343 ל-GameSpot - כל גיימר שיתפס כשהוא מקלל או מתנהג בצורה לא נאותה לגיימריות שמתחרות נגדו במצב המשחק ההמוני של המשחק יזכה לבאן משירות Xbox Live.

לפני דבריה של רוס, הבאן המדובר יהיה תקף לכל תקופת החיים של חשבון ה-Live שיקבל אותו. מה שאומר שגיימרים שיתפסו - לא יוכלו לחזור לשחק במשחקי מולטיפלייר ברשת ה-Xbox Live כולה כל עוד ינסו להשתמש באותו חשבון בו ביצעו את ההערות הסקסיסטיות.

"ראיתי הרבה אתרים שתיעדו חלק מההערות הנבזיות והסקסיסטיות שהושמעו במשחק", אמרה רוס, "ההתנהגות הזאת פוגענית ולחלוטין לא מקובלת. אני חושבת שרוב השחקנים ב-Xbox Live לא תומכים בהתנהגות כזאת". 

 

מצב המולטיפלייר של Halo נחשב לקרקע לא כל כך ידידותית - והמשחק מושך אליו לא מעט גיימרים עם פה ג'ורה, שמקללים כל דבר שזז מולם. לא רק נשים סובלות מהערות פוגעניות - כל שחקן ישראלי שניסה לשחק במשחק וודאי נתקל מספר פעמים בהערות אנטישמיות.

דרך אחת להתמודד עם ההתנהגות הזאת היא פשוט להתעלם ממנה. דרך אחרת היא לדווח על הגיימרים הפוגעניים ולקוות שהאדמינים של Xbox Live ינקטו נגדם צעדים. כעת, נראה שאולפני 343 תומכים בגישה השניה. אולי זה אפילו יצליח להפוך את מצב המשחק ההמוני של Halo 4 להרבה יותר כיפי. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:11 04.11.2012 | ek355 ek355

    אפילו שהוא כיף,ממליץ לכם להתרחק מהמולטי..מניסיון

  2. 2

    21:22 04.11.2012 | lolerk53 lolerk53

    כן כי זה ממש שונה מכל המיליון קללות שעוברות דרך הXBL ולא עושים כלום בנוגע אליהם. (ואם עושים, זה מקסימום באן לשבוע)
    מסתבר שלבנות מגיע יחס שונה.

  3. 3

       | פורסם ע"י